Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Creatium 2013-04-18 14:41
Na, jeigu iš tiesų viskas yra taip, kaip pristatoma - tai žada revoliuciją viskame. Nuo išmaniųjų telefonų ir jų dizaino iki elektromobilių ar kitų elektra varomų transporto priemonių vystymo. Įdomu tik kada šią technologiją žada pateikti rinkai.
Arwis 2013-04-18 14:47
Vakar skaiciau kad yra keliatas dar sprendziamu problemu. Pirma naudojamas elektrolitas, jie dabar tas baterijas turi tokias mazas kad sprogimo pavojaus nera, taciau naudojamas skystis ganetinai sprogus ir padidinta versija gali kelti gresme. Arba sukurti taip kad viduje nebutu trumpuju jungimusi.
Antra reikia pigiai scalinti gamyba kad butu ekonomiskai naudinga. Dabar ju naudojamas procesas veikia puikiai, taciau jiems reikia issitikinti ar padidinus gamybos apimti galutinis rezultatas gausis toks pat.
Nukainotas 2013-04-18 15:02
Man irgi pirmiausia atėjo į galvą telefonai ir automobiliai :) Tikiuosi, kad technologija pasieks vartotojus, kita vertus, čia toli gražu ne pirmas žadamas „proveržis“ tuoj tuoj pakeisiantis pasaulį... :)
Straipsnyje daug kartų kartojamas žodis „dabar“. Tikėkimės, ne veltui.
mar444nas 2013-04-18 16:31
Nenustebciau kad kokie naftos magnatai nupirktu licenziją ir pasidetu giliai giliai i stalciu kad niekas nerastu
dyendy 2013-04-18 17:11
na tokiu atveju pasikartos istorija kaip su paraku.. cia toks dalykas kad netik nafta jo priesas, bet ir dabartines baterijos ir kondencatoriai kaip suprantu. Technologiju kompanijos taip pat nestokuoja lesu daznai nemazai ir inesa i tokius tyrimus tai labai abejoju kad naftininkai nupirktu ir pakastu kiap kad atsitiko su vandens degimo varikliu
technologas 2013-04-18 17:47
Energijos tankis tas pats. Kol kas balius atidedamas
Arwis 2013-04-18 18:21
Va va kai isvercia straipsnius ir nutyli svarbias dalis, atsiranda ''naftininkai nupirko'' klubas Kai zmones sedi uz ekrano ir nesidomi procesais ir kaip verslas veikia tai turbut taip ir atrodo.
immortallt 2013-04-18 23:21
Žinai, ištrauk savo smegenys iš spintos, kur jas įkišai prieš 20 metų. Dar visai nesenai didžiausias investuotojas į atsinaujinančią energetiką žinai kas buvo? Ogi British Petroleum (įmonė ar asmuo, o ne valstybė).
O naftos verslas, tai kaip ir bet kuris verslas - siekia maksimizuoti pelną. Jeigu jie nusipirktų technologiją, su kuria gautų didesnį pelną nei iš naftos - jie varys pirmyn, nes naftos verslas eina į pabaigą, kitas dalykas, kad visus automobilius pakeisti elektromobiliais prireiks minimum 15 metų, o nafta naudojama ne tik automobiliams. Daug daugiau naftos sunaudojama kitoms reikmėms.
Na net jei energijos tankis tas pats, bet sugebėtų sumažinti kainą ir išlaikyti kitus parametrus - tikslas būtų pasiektas.
Žinoma, galėtų ir dar labiau patobulėti, tiesa, gaila, kad akumas vis dar stabdo mobiliąsias technologijas, tame tarpe ir elektromobilius, kas padėtų sumažinti taršą, priklausomybę nuo iškastinių resursų ir galų gale padidintų nepriklausomybę nuo tokių šalių kaip Saudo Arabija, Norvegija ir žinoma Rusija.
assa 2013-04-19 00:16
tai net ir esant tam paciam energijos tankiui, lieka 1000x greitesnis ikrovimas, tai jei man telefas per tarkim 10sec pasikraus, ar elektromobilis per 1 minute, tai mane tikrai tenkintu
kestutisz 2013-04-19 09:15
Tai, kad ir dabartinį elektromobilį pakrauti naudojami toli gražu ne susukti laidukai iš rūsio, o kuklus kabeliukas už ~1k$, pvz http://www.amazon.com/Nissan-Residentia ... B00BNY14IE įdomu kokios srovės dar greitesnio įkrovimo metu? Ar jau automobillis turėtų būti statomas ant spec induktyvinės platformos ir kraunamas visu plotu iš karto?
technologas 2013-04-19 10:34
Be to, ką kolega minėjo apie dideles sroves - norint, kad greitai pasikrautų, kaip suprantu reikės daug daug tokių mikrobatareikų. Rašo, kad jos brangokos. Reikės daryti bateriją iš daugybės tokių korinių detalių, kaina manau bus tikrai didelė.
MANTASM 2013-04-19 16:05
Trūksta informacijos. Kokie tokio elemento matmenys, galima įtampa ir leistina srovė?
Jeigu priimtumėm skaičiavimuose, kad nuvažiuosime 200 km ir sunaudosime 20 ltr benzino, tai sudegimus kurą būtų 56 kWh. Priėmus domėn, kad benzininio variklio n.v.k. 50 proc. ir įvertinus elektros sistemos n.v.k. 70 proc. (el.variklis-akumuliatorius), tai užtektų tam pačiam rezultatui pasiekti 40 kWh. Jeigu kelyje pasitaikytų įkalnė reikėtų , kad neprarasti greičio bent 50 kW el. variklio. Jeigu įtampa 500 V, tai srovė 100 A. Kad sukaupti 40 kWh energijos per 1 val., esant akumo 500 v įtampai, ir esant pakrovimo sistemos n.v.k. 80 proc., srovė būtų 100 A, jeigu per 6 minutes pakrauti, tai 1000 A, priėmus kabelio apkrovimo leistiną srovę Cu 10A/mm2, išeitų 100 mm2 vienos gyslos, bet turi būti dvi, tai ir tūrėsim kabelio skerspjūvio matmenis. Tai tiek, geros dienos.
rimasD 2013-04-19 23:00
Pritariu MANTASM. Kuo didesnis baterijų galingumas, tuo greičiau jos išsikrauna. Kas iš to, jei baterijos užteks vienam užvedimui, jei reikės važiuoti 1000 km, kad generatorius ją pakrautų? O kur dar šiluma, kuri išsiskiria iš miniatiūrinės baterijos? Gal reikės jas statyti ant radiatoriaus?
g3n1us 2013-04-20 18:29
Ką jūs čia kalbat? Taigi rašo, kad perėmė vastybinės institucijos, o iš jų jau nepaimsi nieko..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mažos, bet galingos: galingiausios naujos mikrobaterijos