Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pumper 2013-04-24 09:24
Kuom BMW tokios išskirtinės, kad į kabutes nededama, kai visi kiti pavadinimai apkabliuoti?
FtBall 2013-04-24 10:52
. Dar yra spalvoti variantai, bet jau vaikiškai atrodytų.
Grištant prie temos, tai galiu pasakyt, kad buvo toks momentas, kai tiesiog #1 markė buvo Mazda. Taip buvo todėl, nes 1989 metų gamybos automobiliui, iki 2011 metų remontui išleista pinigų mažiau, nei bet kuriai kitai turėtai mašinai. Tai yra, kai ją įsigijom, apie 1998 metus, nuo to laiko jokio rimto gedimo nebuvo, net nekeistas paskirstimo dirželis. O štai 2004 metų Honda, kurią pirkom 2008, iki dabar jau du kartus teko variklio vožtuvus keist, nes nusidevėjo kažkokiu būdu, o 2006 metų Nissan su Renault varikliu, pirktas 2010, ties 70k kilometrų nutrūko paskirstymo dirželis.
Bet dabar jau suprantu, kad praktiškai visos naujos mašinos vienodai netvarkingos, tai praktiškai lieka pasirinkt gražų ženkliuką.
kukulis 2013-04-24 11:48
Kalbant apie lietuvius, tai meile ar nemeile markei visu pirma atsiranda is to, kaip pigiai/brangiai atsieina automobilio eksplotacija. O cia jau galima ir padiskutuot ir palygint. Tarkim as pats, 5 metus atvazinejau saabu, ir persedau i vw produkta. Abi masinos pirktos devetos, 3m senumo. Ka galiu pasakyt - jei vertint pagal islaidas eksplotacijai, tai VW as myliu daug labiau. Jeigu pagal vaziavimo malonuma - tuomet vienareiksmiskai Saab.
arvis911 2013-04-25 14:14
Labai taikliai pasakyta.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuviai ištikimiausi japoniškiems automobiliams, bet geriausiai žino vokiškus