Europoje gaminamies automobiliams bus taikomi dar griežtesni taršos ribojimai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

stiklas 2013-04-26 09:56
gaila, nebeliks dvasia turinciu technologiniu stebuklu, liks tik funkcija atliekancios skarbonkes.letos, nuobodzios
Xdmin 2013-04-26 11:07
Vadinasi komforta bus galima pajausti TIK elektromobiliu, arba VDV kuras - vandenilis. Nes maziau nei 100g/km tik patys maziausi automobiliai gali pasiulyti.
kiesza 2013-04-26 12:23
Neįsivaizduojama politika.. Kodėl jie taip griežtina lengvųjų automoblių reikalavimus, kai jie teužima kelis nuošimčius viso CO2 kiekio. Reikia tokius reikalavimus diegt sunkvezimiams (furoms) kurios nifiga netobulėja.. prieš 15 metų 30L/100km vartojo, tiek pat vartoja ir naujausi vilkikai, tai tikrai kyla klausimas kam naudinga šitaip gręžt mašinėlių gamintojus ?
andriulis 2013-04-26 12:42
Teisingai daro, technologinis progresas greičiau juda, nes yra įspausti į tam tikrus rėmus. Xdmin - tai čia šiai dienai, o kalbama apie 2020metus. Bus tie galingi automobiliai kaip buvę, kiekviename auto reiks piltis Ad - blue ar dar kokius priedus, katalizatorius patobulins. Kiesza - kodėl tu skaičiuoji apie kažkokią bendrą CO2 dalį? Miestas juk skendi ne nuo fermų, gamyklų, elektrinių išskirtose dujose, o būtent dėl transporto. Transportas yra pagrindinis mieste taršos objektas.
1337 2013-04-26 13:02
Nelabai isivaizduoju, kaip koks MB S klase ar BMW 7er gali teismesti 160-130gr CO2. Tai is principo neimanoma su tokio dydzio automobilio mase Nebent bus eilini karta zaidziama su sanaudomis "ant popieriaus", na kaip kad dabar naujas 530D vartoja atseit tiek pat kuro kaip ir koks 1.6l ford focus
kestutisz 2013-04-26 13:58
Iš dalies manyčiau patiem gamintojam ir naudinga- klientai verčiami pirkti naujas, o ne važinėti po 20 metų su tom pačiom.
SILORAKAS 2013-04-26 14:36
CO2 bekvapes, bespalves dujos - kiekvienas jas iskvepiam, nuodingos padidejus koncentracijai. Problemas mieste sukelia ne CO2 o ismetamosiose dujose like nepilno degimo produktai ( nesudeges kuras) . Nuo to dalinai gelbsti katalizatoriai. CO2 mazinimas emisijose - grynai priklausomybes nuo naftos mazinimas ir kartu prabangos mokestis. Nori galingo automobilio su VDV - mokek!
Wolfy 2013-04-26 20:34
Ai važinėsiu su dujomis ir problemų nematysiu bei senom mašinom.
immortallt 2013-04-26 23:51
Tikiuosi iki 2020 metų jau bus akumuliatorių technologija išvystyta, tada jokių problemų nebus. Pasikartosiu, vandenilį deginti VDV yra idiotizmas. VDV iš esmės yra žiauriai neefektyvus būdas naudot energiją. O dar gaminti vandenilį iš elektros, kurią gaminant jau prarandamas efektyvumas, tai tokios grandinės efektyvumas įtariu lieka labai mažas.
trapecijus 2013-04-27 16:56
Nors ir tai, manau, nėra teisinga. Žmona per mėnesį nuvažiuoja gal 200km, aš apie 3000km. Jei auto vienodos kubatūros, mes skirtingą kiekį CO2 išmetam. Reiktų nuvažiuotus km daugint iš kubatūros ir tada taikyti mokestį. Būtų teisingiau
immortallt 2013-04-27 20:20
Nuvažiuojamam atstumui yra akcizas. Kilometražą gali atsukti be jokių problemų beveik.
Vytax 2013-04-27 21:51
Šie automobilių taršos ribojimai yra ne kas kitą kaip tik Europos automobilių pramonės apsauga nuo gamintojų iš kitų žemynų. O tos normos nustatomos taip, kad automobilių gamintojai iš Europos pralįstų, o gamintojai iš JAV ar Azijos turėtų didelių problemų.
immortallt 2013-04-27 22:37
Iš dalies tu teisus, gan didele dalimi, bet yra ir tai, kad Europa nori skatinti resursų taupymą. Tai itin pakels mūsų regioną po kokių 20 metų, kai turėsime pilnai išvystytas technologijas ir naftos kainos bus tokios aukštos, kad dabartinės atrodys kaip nemokama.