Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
rimasD 2013-04-29 11:16
Degalinėms nusispjaut į pigesnio kuro norą. Jos savo procentą pasiima. Aišku, kuo didesnė kaina, tuo didesnis pelnas.
piktasijus 2013-04-29 13:45
Kodėl šoktelėjus naftos kainai pasaulinėje rinkoje, degalinėse kaina taip pat iškart šokteli? Kaip ji spėja išparduot pigiau įsigytus degalus?
marcius778 2013-04-29 14:29
as ir to nesuprantu jai pasaulineja rinkoja kainos pakyla tai kyla ir ir lietuvoi,o jai pinga visam pasauli tai lietuvoi nepinga,absurdas.uk atpigo 5-7 centais
andriulis 2013-04-29 14:38
Kai pirksit kurą ne po benzovėžį, o pirksit vagonais, tai tuomet ir žinosit, kad trumpalaikiai svyravimai dideliems tinklams mažai pastebimi, nes yra vedamas kainos metinis vidurkis.
Šiuo atvėju, manyčiau paprasčiausiai bandoma atgauti žiemos sezono prarastas lėšas.
andriulis 2013-04-29 14:43
marcius778 - aš ir nesuprantu, kaip galima daryti tiek klaidų kiek tu jų padarei?
O jei jau bandant atsakyti į tavo klausymą, tai Lietuvoje panašiai kaina ir nukrito. Plius, kodėl niekas nerašė straipsnių, jog vasario-kovo mėnesį marža buvo ant tiek sutraukta, kad tavo UK taip pigiai nepardavinėjo, a?
Pumper 2013-04-29 14:51
Tai būtų galima labai paprastai sutvarkyti verčiant degalines pardavinėti pigesnį kurą didmenoj jam pabrangus tiek pat laiko, kiek jie pardavinėjo brangiau po to, kai didmenoj jis atpigo. Greit pasibaigtų tie pastovūs bajeriai, kai atpigus didmenoj degalinėse staiga atsiranda brangių atsargų keliom savaitėm į priekį, o didmenoj pabrangus pasirodo, kad degalinės pigesnių atsargų neturi.
andriulis 2013-04-29 15:27
Aha, tikriausiai stovės pikti dėdės prie tavo terminalo ir tikrins kokiomis kainomis kas pirkta buvo ane? Nereikėjo degalinių leisti statyti kas penki metrai, nors dabar pagalvojus, tai konkurencija gan stipriai padidėjus po praeitų metų berods vasario mėn.
Pradėjo didieji "kapotis" dėl transporto įmonių, vieni pradėjo gerus klientus per Linavą pritraukinėti, o kiti pajautę begančias įmones pradėjo siųlyti kosmines sąlygas per aktyvius pardavimus.
Lietuvoje ne kuras brangus, o atlyginimai maži.
Arthuras 2013-04-29 15:37
Šitą sakinį išgirdus, norisi verkt. Iš juoko, aišku.
Kai naftos kainos pabrangsta, tai kainos pašoka tą pačią, arba jau kitą dieną. T.y. iškart. Kai naftos kainos nukrenta, niekas nesikeičia labai ilgą laiką, ir tik po to, po truputį, kainos ima leistis žemyn. Tai yra juokinga, ir neesmė, kokia LT kuro kaina apskritai. Patys pokyčiai yra juokingi.
immortallt 2013-04-29 16:55
Šiaip, dar prieš atpingant naftai buvo skelbti rezultatai, kad pardavimai žiemą buvo ženkliai mažesni nei prognozuota, todėl susidarė didžiulės atsargos ir sumažinti užsakymai kuro šiltajam sezonui.
Aišku kolonėlės nori uždirbti. Bet stebina mane mažieji. Bamba, kad didieji palaiko kainas, bet tai kodėl jie tuo nepasinaudoja ir nenumuša kainų žemyn ir nepasiima klientų?
Kadras 2013-04-29 17:04
Kai naftos kaina krenta, paziurek koks dolerio kursas. Nes daznai buna, naftos kaina krenta, nes doleris brangsta ir atvirksciai.
Pwz mzk nafta, nafta perka ne dienai i prieki, o keliom savaitem ar net menesiui, todel tie pavieviai poros dienu svyravimai ir neturi itakos kuro kainai
Arthuras 2013-04-29 17:16
Tai jei neturi įtakos, tai neturi, bet esmė tame, kad kai aš perskaitau delfi.lt apie naftos brangimą, tai ant rytojaus pamatau didesnes kuro kainas švieslentėse. Bet atvirkščiai retai būna. Be abejo, ne viskas ten taip primityvu, daug faktorių, kaip kad valiutos kursai, bet vis tiek tai vyksta visada tik į vieną pusę.
punktyras 2013-04-29 17:19
Nori išsaugoti savo biznį, o ir sveikata brangi.
EdvasP 2013-04-29 18:03
Todėl, kad negali. Žinau žmogų aukštaitijoj, kuris atsidarė degalinę prieš keletą metų. Pardavinėjo kurą ~15 ct pigiau. Tai atstovai važinėt pradėjo iš Lukoil, Statoil, teismais gąsdino. Galų gale padavė į teismą, ir taip išėjo, kad tas žmogus nesilaikė konkurencijos įstatymo ir trukdė laisvai šalies konkurencijai. Žodžiu, taip išeina, kad jei parduosi pigiau nei dauguma. O ta dauguma ir yra Lukoil ir Statoil, tai pažeisi įstatymą. Todėl turi taikytis prie jų kainų. Aišku, verslininkas per daug nenukenčia. Bet tada degalinės vieta didesnį vaidmenį vaidina, o ne kuro kaina.
Sigitas.lk 2013-04-29 18:05
Gerai tie pavieniai siokie tokie naftos kainos kritimai, tipo neturi itakos degalu kainos mazejimui, tai kodel tada tie pavieniai naftos kainos pakilimai, turi iskart staigia itaka degalu brangimui? Tai turetu tada irgi labai nebrangti iskart, kaip yra dabar.
vardasas 2013-04-29 18:45
nespejo isparduoti brangesniu bet akimirksniu suspeja isparduoti pigesnius, net greiciau nei speja paskelbti kad kainos kils
Kadras 2013-04-29 18:53
Taigi cia verslas, kiekvienas nori uzsidirbti kuo daugiau, o dar kai reikia islaikyti sitoki kieki degaliniu ...
andriulis 2013-04-29 18:54
Labai galima pavyzdžių lengvai paieškoti apie "mažuosius" kurie bandė pigiau kurą pardavinėti. Likimas būna toks: Jokiais teismais ar dar kokiais susidorojimais niekas negrasina, nes jokio tu konkurencijos įstatymo nepažeidi, kainos nedempinguoji. Visi žinome, kad degalinių Lietuvoje kas 50metrų, o šalia kažkokio "mažojo" stovi didysis. Kas būna kai tu pradedi rinkti klientus per mažesnę stulpo kainą? Didysis pardavinėja kurą ORLEN LIETUVA protokolas plius ten 8ct. Ir "mažojo" dienos suskaičiuotos, nes jis neturi nei terminalų, nei importuoja kurą iš BY, o tik perka pagal tam tikros dienos skelbiamą protokolą.
Šiuo metu dalis perkama iš ORLEN LIETUVA, nors jau ir ORLEN LIETUVA Kauno terminalas yra OKSETOS teritorijoje, kuri priklauso LUKOIL BALTIJA. Kita dalis perkama iš Baltarusijos. Kas perkasi iš BY turi kozirį derėtis su ORLEN'u, nes gali patampyti šiek tiek už virvučių, o mažasis tai gali patampyti tik nežinau ką
kiesza 2013-04-29 21:04
Vistiek sulauksime kai į valdžia ateis koks Mastiūcha ir sugalvos gudrią schemą, kad visi tiekėjai konkuruos kaip pasiutę, tik panašu, kad tai įvyks kai 95% riedės ant elektros
immortallt 2013-04-29 23:23
Nesakau, kad mažieji turi kainą mušti, nes jiems tai neapsimoka. Bet jie kartais kai pakalba, tai atrodo debilais apsimetinėja. Mažieji turi priimti kainą, arba bus nudempinguoti.
IgnasS 2013-04-30 11:25
Lietuva ir liks Lietuva, ten visada taip buvo, kai naftos kaina kyla - kuro kaina labai greit pradeda kilti, tik atvirkštinio veiksmo nesimato, naftos kaina panaši kaip ir prieš metus, bet kuras 50ct brangesnis
Belgijoj per 2 dienas kaina nukrito 0,08 Euro (0,27 Lt), kuras čia pigesnis nei Lietuvoj. Dyzelis 1,28 Eur = 4,42 Lt
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Degalinių versija, kodėl pingant naftai mažmeninė degalų kaina išlieka aukšta