Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Simkus 2013-04-29 17:27
Įdomu būtų sužinoti kodėl išjungia du cilindrus, kodėl nepasilieka išeities išjungti viena ir tada du, jei apkrovos krenta?
Sigitas.lk 2013-04-29 18:15
O idomu negaletu atjungti vis kito cilindro? Gal sutaupytu dar daugiau degalu.
Luftwaffle 2013-04-29 19:20
Nepamirskit, kad turi buti islaikytas balansas.. Dabar isivaizduokit kas darytusi 4cyl variklyje veikiant tik vienam cilindrui, kuris, bet kokiu atveju bus ne centre Va su 5cyl tai gal ir suveiktu kazkas tokio: 1-3-5
gaudis 2013-04-29 19:20
suderinus sita su volvo prototipine sistema, kuri miestuose tikrai gan nebloga , http://www.youtube.com/watch?v=AddH2HtjZT8 , butu tikrai nuostabus rezultatai
Tas_pac 2013-04-29 19:43
Dar viena gedimu daugiau...
kiesza 2013-04-29 20:43
Sita sistema variklį kogero papildomi kokia keliasdesimt detaliu ko pasekoje jo remonto kaštai sudegina ekonomijos sutaupytus pinigus. Žinoma vakarų Europa neturės bėdų, nes jiems automobilis iki kol garantija baigiasi, o vėliau mašinėlė iškeliauja į rytų Europą, bei auksarankių garažus Ko nėra tas negenda.
namaste 2013-04-29 21:14
Tai belieka vazinetis su antru golfu, kam tas septintas, daug detaliu labai.
bahuriux 2013-04-29 21:28
Genealumas paprastume. O ekonomija alternatyviam kure, o ne benzo/dyzelio taupyme. Kiesza teisingai viska isdeste. O jei rimtai, tai laikas i pensija tiem vidaus degimo varikliams, kad ir kiek jie ten moketu cilindru atsijungti.
immortallt 2013-04-29 21:44
Tai visos taupymo priemonės tėra tik būdas ištempti VDV agonijas iki revoliucijos akumuliatorių, o tada jau atitinkamai ir automobilių industrijoje. Elektra energetiškai yra ženkliai pigiau ir kuo toliau, tuo ryškiau tai bus matyt.
- 2013-04-29 22:13
nepasakyčiau.
Nebent tada platus mastas atominės(!) energijos naudojimo atsirastų + SE/VE ištobulintos būtų. Kitu atveju nu nėra super ekonomiška.
immortallt 2013-04-29 23:26
VDV efektyvumas deginant kurą max 30%. Katilinėse iki 90%. Taigi sudeginant tą patį 1l kuro katilinėje tu nuvažiuosi 3x toliau grubiai. Dauguma elektrinių naktį nedirba arba dirba labai mažu pajėgumu. Tai įgalintų elektrines veikti arčiau 100% laiko ir sumažintų kapitalo kaštus.
simasjoris 2013-04-29 23:29
Nafta kūrenamos elektrinės pagaminta elektra varomi elektromobiliai yra energetiškai efektyvesni už vidaus degimo varikliu varomus automobilius vien dėl to, kad kūrenant vieną katilą vietoje tūkstančių atskirų galima pasiekti didesnį efektyvumą. Aišku, yra nuostoliai dėl el. energijos perdavimo laidais iki namų, bet vidaus degimo variklis daugiau energijos paleidžia "vėjais" šilumos pavidalu. Iš wiki :
Typically, conventional gasoline engines effectively use only 15% of the fuel energy content to move the vehicle or to power accessories, and diesel engines can reach on-board efficiencies of 20%, while electric drive vehicles have on-board efficiency of around 80%
Typical thermal efficiency for utility-scale electrical generators is around 33% for coal and oil-fired plants, and 56 – 60% (LHV) for combined-cycle gas-fired plants
Transmission and distribution losses in the USA were estimated at 6.6% in 1997[10] and 6.5% in 2007.
simasjoris 2013-04-29 23:34
immortallt, žiuriu kad beveik tą patį parašėm vienu metu, aš irgi galvojau kad bus didesnis energijos sutaupymas, bet suvedus visus nuostolius ne toks ir didelis skirtumas tarp el. varomu automobilių ir VDV belieka
Arthuras 2013-04-29 23:52
Immortallt, esi ekonomistas, bet praleidi svarbius faktorius. Kodėl pamiršti, kad kainuoja akumuliatorių gamyba ir perdirbimas, elektros perdavimas, infrastruktūros sukūrimas ir pan.?
Nepergyvenk, dar greitai niekas ant tų elektromobilių nepersės. Kol Vakaruose liaudis be problemų pilasi dyzeliną ir nesuka sau galvos, tol niekas ir nevyks.
Vokiečiai perka dyzelį už 1.43(Liuksemburge net už 1.23) euro. Uždirba tiek pat, kiek mes litais. Gali sau leisti nusipirkti labai ekonomiškus dyzelinius automobilius, kurie ryja vos 5-6 litrus. Koks tikslas kažką kol kas keist? Kai gali nuvažiuot 100km už 8-9 eurus?
immortallt 2013-04-30 00:52
Viską aš skaičiuoju Infrastruktūra palyginus elementari - tie patys laidai. Šiek tiek kai kur reikia padidinti pralaidumus. Akumuliatoriai - taip, čia yra didžiausia problema. Bet akumuliatoriams naudojama brangiausia žaliava, tai ličio jonai, kurie gali būti perdirbti. Be to elektromobiliai efektyviausi miestuose, kur susidaro daug stabdymo sąnaudų. Dar toliau elektromobilių remontuot praktiškai nieko nėra, nes ten beveik nėra jokių besidėvinčių detalių, priešingai nei VDV, kur jų virš 1,000. O kas dėl kainų, tai 300km elektromobiliu dabar kainuoja skaičiuojant vien tik energijos sąnaudas kainuoja maždaug 12 litų. Su taupiu VDV, tai gaunas bent 75 litai + dylančios dalys, kurių nėra elektromobilyje+socialiniai taršos kaštai.
Arthuras, kaip manai, o kaip keisis naftos ir kuro kainos? Mažės ilgu laikotarpiu? Aš vis dėl to nedrąsiai drįstu teigti, kad kuras brangs. O dar elektromobilių kaina jei atpigins akumuliatorius bus pigesnė, tai jų ateitis neribota palyginus.
Priedo, su elektromobiliais tikiuosi ir vystysis google automobiliai. Jie gali stipriai sumažinti energijos sąnaudas transporte, sumažinti kamščius (jei pereitų visa sistema) ir šiaip elektra valdomas gali būti kiekvienas ratas atskirai, kas kompui suteiktų didesnes galimybes valdyti automobilį sudėtingomis sąlygomis.
kestutisz 2013-04-30 11:36
Na na, aš nors naujų ir neperku, tik gal virš kokių 200k prabėgusias (ką vargu koks elektromobilis išvis pasieks tai gal ir neaktualu), bet VDV pats variklis/greičių dėžė/sankaba kelia mažiausiai problemų - dažniausiai visos bėdos kaip tik "elektroje", pakaboje, komforto įrangoje (kondicionieriai ar šiaip davikliai), o visų jų niekas dar neatšaukė :) "Elektra" juose kaip tik tampa sudėtingesnė (didžiulės srovės ne tik starteriui, bet ir ištisai, jau nekalbant apie baterijų dėvėjimąsį) tai didelio entuziazmo sutaupyti nejaučiu.
vvv2 2013-04-30 12:46
", buvo naudojamas senuose "Chrysler", šiandien užmirštas. Įdomu kodėl?
kiesza 2013-04-30 18:34
Neužmirštas. Naudojamas autosporte Tik jis naudojamas ne ekonomijai gerinti, o galiai didinti.
Arthuras 2013-04-30 18:53
Ateitis, ateitis... Taip. Bet aš gyvenu dabartyje, kaip ir dauguma pasaulio. Nusišvilpt tiems europiečiams, o juolab amerikiečiams tos kuro kainos. Lietuviams čia peilis po kaklu. Reikėtų dabar man mokėt 8 litus(kaip kad vokiečiams 8 eurus) už 100km... Būdamas studentas nusipirkčiau automobilį ir nesukčiau galvos.
immortallt 2013-04-30 19:49
Aišku akumuliatoriai dyla ir tai bus įskaičiuota į sąnaudas.
Elektronika genda? Na tėvo BMW elektronika buvo kartą užtrumpinta, bet nauja detalė ir viskas gerai. O variklis subyrėjo.
Dėl infrastruktūros, o tai žmonės labai dažnai kraus akumą dienos metu 500 kilomtetrų?
Dėl kuro kainų, prognozuojama, kad naftos komerciškai naudingai veiklai užteks 30 metų. Kaip manai, kada kaina šaus į viršų po 50% ir daugiau per metus?
Gyvename dabar, bet jei negalvosi apie ateitį tai gyvensi sąvartyne.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip tai veikia: taupieji automobilių varikliai (Video)