Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Tadasp 2013-05-10 12:34
Kažin ar pasiteisintu šitas ratas ant 26er arba 29er dviračiu.
Windas 2013-05-10 12:45
kazin kokia maksimalia smugio atlaikoma..
1hitkillhack 2013-05-10 13:02
taip ir nepamaciau, kaip priima kelio nelygumus, stiprius smugius i bordiura ir panasiai...
stiklas 2013-05-10 13:09
visai idomi ideja, o kaip ji veikia realybej parodys tik laikas, geri isradimai tikrai paplinta
Aidziux 2013-05-10 13:16
Darau prielaidą, kad ašis tokiu atveju nėra centre, dėl to reikia daugiau jėgos važiuojant.
Creatium 2013-05-10 13:30
O kažin iš ko pagaminti patys ratlankiai? Juk jie irgi turi kažkiek lankstytis..
mykolas 2013-05-10 13:41
spėju bus lėtas dviratis, ir dar brangus
faktas 2013-05-10 13:55
Turiu tokią pat nuojautą. Plius amortizacinės sistemos sugeria daug darbo jėgos. Tą ir paprasti amortizatoriai puikiai iliustruoja.
Paramotoras 2013-05-10 14:40
Tai tik dar karta parodo jog reikia tik graziai viska apipavidalinti tikgi su tokiu ratu judesi tarsi visuomet i kalna. nu jei sveiakatos sociai tai vuolia bet ne pramogai ar malonumui nors ideja idomi. tik tiesa ta pati rezultata buvo galima pasiekti su stipinais kad ir is gumos
remindme 2013-05-10 14:46
idomu kas liktu is sio rato po pasivazinejimo kauno gatvemis
HardAxe 2013-05-10 15:40
daug stipinų naudojama būtent tam, kad išlyginti apkrovą į ratlankį...
Milanas 2013-05-10 15:45
Nesamone kazkokia. Ir dar uz tokia kaina. Idomu pamatyti, idomu paskaityti, bet niekada nenoreciau tokiais vazineti. Tas pats kas vaziuoti nepilnai pripustomis padangomis. Minksciau, maziau krato, bet reikia daugiau energijos vaziavimui. Padangu kietuma gali pasirinkti kiekvienoje kelioneje priklausomai nuo dangos, o cia jau nieko nepakeisi.
Normalus amortizatoriai salygoja papildomas energijos sanaudas tik kai vaziuojama nelygiu keliu. Jei danga lygi, amortizatoriu suspaudimo laipsnis nesikeicia, papildomos energijos nereikia. Su tokiais ratais vaziavimas bet kokia danga bus tarsi i kalna arba per smeli.
Nors nusileidimams nuo kalno gal ir nieko. Ten vis tiek pagrindines energijos sanaudos skirtos stabdziu spaudymui
Tadasp 2013-05-10 16:02
Downhill ,Freeride tiktu gal tokie ratai. Bet manau po kokia 1-2 gerų šuoliu būtu kaip kiaušinis.
MCblogiz 2013-05-10 16:06
O kodėl man atrodo, kad pati ašis amortizuojasi rato viduje, o pats ratas nesideformuoja kaip jums čia atrodo mm?
p.s.
gana logiškai viskas parodyta
rimroot 2013-05-10 16:49
Tai pačiam video ir matosi kaip vaikšto tik ašis.
Milanas 2013-05-10 17:03
, o ne tik ten kur yra kelio nelygumai. Atitinkamai visada su tokiu ratu važiuosi kaip per smėlį.
rimroot 2013-05-10 17:07
Būtent. Ne be reikalo dviračių amortizatoriai būna rakinami.
HardAxe 2013-05-10 17:25
nei downhill nei kam kitam jie netitkų... keičiasi atstumas tarp ratų, tai nebus jokio stabilumo.
+ po smūgio stebulė nebe centre, ir per sekundės dalį tas necentriškumas su visais amortizatoriais pasisuks į šoną, ratas bus kaip kiaušinis
DeaD 2013-05-10 19:08
Manau kad ašis nuo žmogaus svorio visad bus nusileidus ir kaip kažkas sakė, atrodys kad mini į kalną. Net ir tam video atrodo kad pakankamai sunkiai minas
rimasD 2013-05-10 21:30
Kad ratas atlaikytų didesnį svorį, reikės daryti standesnes kilpas, tada ir rato amortizacinės savybės blogės. Manau, kad šis ratas tinkamas tik siaurose apkrovimų ribose.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Britų inžinierius išrado spyruokliuojantį ratą (Video)