Degalų bakus tuština įpročiai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2013-05-15 08:49
vasarą gal ir užtenka užvedus variklį paklausti 10 sec, kad viskas susiteptų ir važiuoti, bet žiemą vos užsivedus judėti gal ir ekonomiškiau kuro atžvilgiu, bet ar neatsiras bėdų su varikliu? Manau visgi sveika sulaukti bent jau pliusinės tepalo/aušinimo skysčio temperatūros. Aišku turbūt ramų 10km/h judėjimą kiemu iki išvažiavimo pirma pavara galima prilyginti stovėjimui. Gal kas esat mechanikai ir galit plačiau papasakoti?
Anonymous 2013-05-15 11:36
BMW žiemą rekomenduoja pradėti važiuoti išsyk, tik nepersistengti su gazu. Taip greičiau sušyla, nei stovint vietoje.
sk8erisz 2013-05-15 15:32
Na tai pagalvokim protingai. Jeigu užvedi automobilį, varikllis dirba, viskas jame sukasi, tai galima vaziuoti be baimes, tiesiog nederetu kelti dideliu variklio sukiu, nes salta alyva yra tirsta ir nesukyla i virsutine variklio dali, todel dideli sukiai gali blogai atsiliepti. Bet teisingai, varikliui apsilus stovint vietoje zmones galvoje kad gali pilnai naudoti jo galia, bet pamirstama, kad greiciu dezeje dar viskas stovejo vietoje, todel manau, kad taip darant ir nesaugant transmisijos padaroma didziule zala. Dar prie degalu sanaudu prisideda ir filtru keitimas. Viskas turi vykti kuo lengviau. Masina turi riedeti lengvai, papildomi irenginiai kaip oro kondicionieriu turi buti kuo maziau naudojamas ir t.t.
smalsus 2013-05-15 16:47
Bet teisingai, varikliui apsilus stovint vietoje zmones galvoje kad gali pilnai naudoti jo galia, ar tikrai? http://www.youtube.com/watch?v=8KDuk2-4s6E
Smėlis 2013-05-15 17:03
labai geras argumentas. Tik video šitas aiškesnis: http://www.youtube.com/watch?v=W7W7XMJauns
technologas 2013-05-15 18:01
Prieš n dešimtmečių reikėjo šildyti, nes alyvos kitiokios buvo, vėsios blogai tepdavo. Dabar įdeda priedų, tai tepa gerai ir šaltos alyvos.
qriuqriu 2013-05-15 19:01
degalinese manometrai tikrinami kada nors?
smalsus 2013-05-15 21:07
Prieš n dešimtmečių reikėjo šildyti, nes alyvos kitiokios buvo, vėsios blogai tepdavo. Dabar įdeda priedų, tai tepa gerai ir šaltos alyvos.[/quote] Kaip vėsi alyva blogiau tepa gal tiesiog blogiau cirkuliuoja sistemoje?
zaliaakis 2013-05-15 22:54
pas ka ideta duju iranga, rekomenduotina vaziuoti tik pasildzius. Cia labiau ziema ir saltu oru. Saltas variklis vaziuojant daugiau kuro ,,valgo,, , riebesnis misinys buna. O duju reduktoriui reikia apie +40 kad normaliai pradetu dirbti. Tuscia eiga variklis kol pasils sunaudos maziau degalu. O veliau jau gales vaziuoti dujom kurios gerokai pigesnes. Isbandyta praktiskai ir ne vienas. Pasildzius maziau benzino pilineti reikia. Bendroi sumoi(benzinas+dujos) pasildzius gaunasi ekonomiskiau
immortallt 2013-05-15 23:51
Įsidėk normalią įrangą, kol įšils variklis važiuos ant benzino ir automatiškai persijungs. O kas dėl ekonomijos, tėvas atvažinėjo ilgai su dujine įranga profesionalia - jam nepatiko. Dabar važinėja su dyzeliu (nauja mašina).
Wolfy 2013-05-15 23:58
Įsigiji tiesiogines dujas ir jos automatiškai įsijungia, kai pašyla variklis bei variklio šildyti nereikia. Čia aktualus šildymas variklio, tik su paprastom dujom, kai pats perjunginėji ant duju pergazavus. Bet, pats žiema nelaukdavau, kol variklis įšils ir važiuodavau iš kart ant paprastų dujų - tik neperjungdavau ant jų, kol nejungdavau aukštesnės pavaros.
zaliaakis 2013-05-16 01:00
pas mane ir yra taskines. Viskas automatiskai. Ir vienaip ir kitaip skaiciavau. Pasildzius pigiau vaziuojasi. Ir su kitais pasnekejus, tas pats variantas. Dabar kai silta nereikia sildyti. Skaiciuoju nuvaziuotus km ir kiek sunaudoja benzino ir duju. Tiksliau sakykim: 1000km = 250 lt (benzinas+dujos)