Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2013-06-03 13:22
Sprendimas paprastas - tiems, kurie prieš neišveži šiukšlių, kol nepakeičia nuomonės. O dar geriau, veži visas miesto šiukšles jiems.
Smėlis 2013-06-03 13:33
Pritariu. Kai patys žiemą iš savo namų kaminų paleidžia dūmus, per kuriuos patys ir dūsta, tai jiems viskas ok. Kai bus vienas pilnai kontroliuojamas kaminas, tai jau juos nunuodys. Eilinis lietuviškas trumparegiškumas.
immortallt 2013-06-03 13:43
Šįmet savaitę Klaipėdoje žiemą buvo šalta, kokie 10 laipsnių šalčio ir jokio vėjelio, bei žemas slėgis. Nuosavų namų kvartalai tvyrojo smoge nuo kaminų. Kaltę vertė kai kurie neva čia dėl Fortum'o. Nors realiai ten visai kitam miesto gale ir pačiam mieste viskas neskendėjo dūmuose. Tuo labiau, kad mūsų kvartale pora kūrena anglimis ir iškart užuosti gali.
Edmundas 2013-06-03 14:07
Per tokius "žaliuosius" praradome daug objektų ir darbo vietų. Paskui bedarbiai važiuoja į užterščiausias pramonines zonas, dirba fabrikuose bei gamyklose ir generuoja pelnus kitoms šalims. Tamsi šalis esame...
Shinigami 2013-06-03 14:11
Du kilometrai - tai gan didelis atstumas. Kai tas miestelis tėra 1,5 km pločio. Ir pati Lietuva ne per didžiausia.
Shinigami 2013-06-03 14:13
Ypač blogai kai nuopsava namą turi nepasiturinčios šeimos, nes tada neturi už ką nusipirkti malkų ir degina padangas. O kadangi jokių filtrų ant jų kaminų nėra viskas eina į orą.
Edmundas 2013-06-03 17:16
Būtent. Turiu bent du tokius kaimynus (jie nėra tokie skurdžiai, nes gerokai prisiduria iš cigarečių kontrabandos), kurie degina plastiką savo šarmankėse. Ir nieko jiems nepadarysi, gudruoliai degina vėlai vakare, kai aplinkosaugininkai ne tik kad nedirba, bet net formaliai negali pažeidimo protokolo surašyti.
immortallt 2013-06-03 17:19
Tai pranešk apie kontrabandą.
Creatium 2013-06-03 19:03
Juokingiausia yra ne tai, kad žmonės priešinasi. Juokingiausia yra tai, kokius argumentus jie pateikia. Šiuo atveju tai vyksta tiesiog elementarus selektyvus informacijos pateikimas. Kiek tokių elektrinių stovi šiaurės šalyse, viena Klaipėdoje - visi duomenys yra internete. Tiek kokių teršalų pagaminama, tiek kur vežama utilizuoti, tiek apie visą procesą, tiek galų gale kiek realiu laiku yra išmetama teršalų. Bet kai tokių "bendruomenių" chebrytė užsispyria, kad niekas jų akių neatmerks ir neparodys aiškiai ir lengvai prieinamų duomenų. Jiems žymiai patogiau yra skiesti apie pavojingus dūmus ir nuodijamą tautą
sigun 2013-06-03 20:18
Tik pridėčiau, jog viskas dar panašiau į reketą: kuo daugiau protestuosi ir trukdysi - tuo labiau tikėtina, jog nusileis ir iš milijonų numatytų investicijoms suras vieną kitą šimtą tūkst. "susitaikymui" su bendruomene. Užtai pritariu dabartinio seimo pasiūlymams, kad įstatyme būtų numatyta, jog kuriamas verslas turi skirti šalia esančioms bendruomenėms 2%. Tuomet iš karto būtų aišku, kiek nukris bendruomenėms ir kad daugiau neišsimuš kad ir kaip protestuotų, o jei vis tiek protestuos, tai dar žiūrėk ir kitur išsikels ir išvis prie suskiluios geldos liks. Bei papildomai dar galėtų būti, jog jei projektas pripažįstamas valstybinės svarbos - bendruomenių proitestai kaip ir nebetektų galios. Tiesa, gal taip jau ir yra? Kažkas panašaus į žemės išpirkimą visuomenės poreikiams?
Arthuras 2013-06-03 20:43
Nekalbu apie šį konkretų atvejį, nes neatrodo, kad ten kažkas baisaus, bet apskritai su gyventojais dėl tam tikrų projektų, kurie gali turėti įtakos jų turto vertei, užterštumui ir pan. turi būti derinami reikalai. Kitaip tai jau būtų verslo anarchija. Kažkas nešališkai turėtų vertinti situaciją, kiek tai turės įtakos aplinkui gyvenantiems.
Creatium 2013-06-03 21:26
Na, tokie vertinimai ir yra daromi. Ypač tokiais atvejais, kuomet ketinama kažką deginti. Leidimų krūvą reikia gauti.
immortallt 2013-06-03 21:28
Khem, khem, kiek verslas sumoka mokesčių?
Shinigami 2013-06-04 07:33
Bet čia iškyla problema, ką vadinti šalia esančia bendruomenę? Ar už kilometro nuo objekto esanti bendruomenė yra šalia ar ne? O už 10 kilometrų? Jei pakvips pinigais - tai statant tokia elektrinę Vilniuje ir kauniečiai pradės skustis, o gal ir išsireikalaus?
Antra, didelė dalis verslų didžiausia nauda duoda ne verslininkui, o valstybei. Nes kelia šalies bendra vidaus produktą, mažina bedarbių kiekį, sumoka didelius mokesčius. Šiuo konkrečių atvejų dar net mažina sąvartynų reikalingumą, sukuria pigios šiluminės ir elektros energijos.
MindaugasV85 2013-06-04 08:32
Pasitikėti verslininku? Greičiau jau dievu patikėsiu
immortallt 2013-06-04 11:21
Na itin pigi šiluma ir elektra nėra, nes šiukšles deginti yra pirminis tikslas, o jis gan brangiai kainuoja dėl itin didelių investucijų.
Mindaugai, o Lietuvoje kuo nors galima pasitikėti? Mažiausiai tai darbininkais, kurie net tualetinį popierių vagia, kol prie WC durų video kamerų nesustatai.
vyckas 2013-06-04 12:04
Ha čia tik verslininkų nekompetencija, daugiau nieko. Normaliose kompanijose niekas tualetinio popieriaus nevagia, klausimas kodėl? Nesugebėjimas rasti tinkamų darbuotojų, o ne tokių kurie ateitų į darbą už minimumą. Kokios sąlygos ir darbo atmosfera tokioje įmonėje, jei darbuotojams toks elgesys atrodo priimtinas.
immortallt 2013-06-04 17:14
Tu manai paprasta atrinkti tinkamą darbuotoją darbui? Esi bent vieną atrinkinėjęs?
Žinai, esu matęs aktropolio tualete vyniojo lauk tualetinį popierių irgi... Ten irgi vadovai turbūt kalti? Tai yra žmonių kultūra. Tik tu nori badyti iškart pirštais į verslininkus, žmones, kurie kažką kuria. O aš tau bedu pirštu, kad likusi visuomenės dalis dar blogesnė.
vyckas 2013-06-04 17:44
Niekas ir nesako, kad tai paprasta. Bet jei pokalbis dėl darbo duoda 0 naudos, tegul samdosi specialistus, kurie iš to duoną valgo (vėlgi vadovo nekompetencija ar patirties trūkumas). Gal ta įmonė negali nieko pasiūlyt rimtesniems darbininkams, tai pas juos ir eis tik tokie, kurie iš maximų toletinį popierių vagia. Vėlgi tai ne darbuotojų problema o įmonės vadovų.
immortallt 2013-06-04 18:37
Vyckas, ne bet tu ir užsispyręs. Aš tau aiškinu, ko tu nori iš verslininkų, jei visuomenė ne ką geresnė, jei ne blogesnė, o tu man apie kompetencijas.
O pagal tave atrodo, kad bet kokį darbą galima padaryti vos ne ofisinį su kostiumais kur chebra dirba ir su lagaminais už 800LT į darbą vaikšto.
O kur beje darbuotojų kompetencijos?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Gyventojai kyla prieš planuojamą statyti atliekų deginimo elektrinę