Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
   	andriulis  2013-06-17 12:14
   
	Na pasižiūrėjus apie gaminamus metus, tai galėtų būti patikslinta, nes ketvirtos kartos golfas jeigu neklystu po šiai dienai gaminamas Brazilijos rinkai pavadinis GOLF CITY. Taipogi Kanadoje prieš tris metus galima buvo GOLF CITY nusipirkti salone.
Ne taip jau ir seniai nutraukė antros kartos golfo gamybą. Jie buvo skirti afrikos bei berods Lotynų Amerikos rinkai. 
Manyčiau straipsnyje galėjo daugiau informacijos pateikti apie tam tikro modelio gamybos ypatumus.
   
   	unytas  2013-06-17 13:34
   
	visai neblogai. aisku galejo daugau informacios bet visa nieko.
   
   	vienasniekas  2013-06-17 14:22
   
	kuo toliau tuo golfas piktesnis.
   
   	trapecijus  2013-06-17 21:46
   
	Tai kad pirmos kartos Golfo gamyba nutraukta tik prieš pusantrų metų http://vz.lt/?PublicationId=976dbd4d-7a ... 0991ea34d4
   
   	bahuriux  2013-06-18 00:49
   
	Turbut nera pasaulyje labiau nuobodzios masinos na gal nebent passatas. Jei palei Top Gear, tai butu visiskai absoliuciai nekietas auto. Atkreipkit demesi, kaip kartos vis trumpejo nuo 9m iki 4m tarp kartu, tai jau 8 karta turetu atsirasti 2015m. 
PS. raskit 10 skirtumu tarp 5 ir 6  kartos xD
   
   	arvis911  2013-06-18 15:25
   
	
Leisk atspėti vairuoji bemva ir manai kad nuo to tavo pimpalas didesnis?  
Aš visiškai nesuprantu tų žmonių, kurie sako nuobodus automobilis... 
Tai koks turi būti įdomus automobilis? Su neonais ir apklijuotas beprasmiais lipdukais?
   
   	Arthuras  2013-06-18 15:47
   
	Taip, tai nėra įdomus automobilis. Bet tuo jis yra ir labai geras, visų mėgiamas ir perkamas. Jame viskas idealiai racionalu, varikliai optimalūs, valdymas tikslus, dydis vidutiniškas ir t.t. Kitaip tariant, vokiškai preciziška ir paprasta. To daugumai žmonių ir reikia. 
Kas nori išsiskirt gali pirkt kokią Alfa-Romeo. Visiška priešingybė. Tik kažkodėl nedaug perkančiųjų...
   
    Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
    Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
    paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
  
„Volkswagen Golf“ sėkmės paslaptys (Foto)