„Tele2“ abonentams pokalbiai su klientų aptarnavimo centru taip pat bus nemokami (0)
Telekomunikacijų bendrovė „Tele2”, sureagavusi į „Omnitel“ pranešimą, jog skambučiai į klientų aptarnavimo centrą nuo šiol bus nemokami, ėmėsi atsakomųjų veiksmų – šios bendrovės konsultantams privatūs abonentai ir verslo klientai galės skambinti nemokamai. Iki šiol jiems konsultacijos kainavo 15 centų už minutę.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Visuomet buvome kainų lyderis, todėl klientams palankiausią kainodarą pritaikėme ir šioje srityje. Nemokamos aptarnavimo paslaugos bus papildoma galimybė sumažinti ryšio išlaidas“, – sakė Irena Petrauskienė, „Tele2” Klientų aptarnavimo departamento direktorė.
Primename, kad pirmadienį „Omnitel“ paskelbė, jog naikina pokalbių su klientų aptarnavimo centru apmokestinimą, tuo tarpu „Bitė“ privatiems abonentams ir verslo klientams nemokamus pokalbius su klientus aptarnaujančiu personalu siūlo nuo 2008 metų. „Labas“ naudotojams tokie skambučiai kainuoja po 15 centų už minutę.
(0)
(0)
(0)