Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2013-06-25 21:06
O kam tie kaminai is galo? Ar nevertetu kaip tik pabrezti, kad tai oro "netersiantis" aparatas ir nera jokiu kaminu. Siaip mazda mx5 vaziuoja tikrai super, o varomas elektra dar ir isibegeti gali kaip tikras supercaras.
Arthuras 2013-06-25 22:12
O kam pavarų dėžė elektromobiliui? Labai nesidomėjau, bet kiek žinau, elektrinis variklis turi daugiau mažiau vienodą sukimo momentą prie visų apsukų. Ar ne?
bahuriux 2013-06-25 23:56
Pavaru deze, kartais ir su sankaba daznai paliekami tam, kad jie jau ten stovi pritvirtinti. Tada nesunku uzmetus metalo blyna pritvirtinti el. varikli. Tiesiog jei yra geras daiktas kam ji ismesti, Beto kai yra pavaros geriau galima parinkti greiti/jega tam tikromis salygomis. Na Elektromobilio atveju visada reiketu vaziuoti zemiausia imanoma pavara, visada bus galios rezervas, kai reiks spustelti gaza. Kai pritruks variklio apsuku, tik tada aukstinti pavara, nes el variklis neturi nuostuoliu del apsuku, kaip VDV, ar bent jau tie nuostuoliai labai mazi.
Bet as asmeniskai ismesciau lauk pavaru deze ir kardana is galu varomos masinos, palikciau tik reduktoriu prie kurio pritvirtinciau varikli. Variklis zinoma turetu buti pritaikytas tom apsukom palei reduktoriu. Taip butu maziau transmisijos reiskia ir maziau nuostuoliu.
immortallt 2013-06-26 02:47
tai va būtent, tik bereikalingas balastas paliktas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
"Mazda MX5" perdariusių šiauliečių planuose – elektromobilis už 20 tūkst. Lt