Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
pozitronas 2013-06-30 13:55
Bitės vadovas kalba apie minutės kainos sumažėjima, apie 40% per du metus
Tai jai mano planas 800min uz 30lt Taip gaunasi kad dabar turėciau moketi 20lt uz 800min. Bet man atrodo kad tiek tikrai niekas nepinga. O vat jai apie interneta pakalbėtume tai Bitė gilioj duobėje
Shinigami 2013-06-30 16:38
Dėl lojalumo tikrai sutinku. Bendradarbis turėjo vieno operatoriaus kortelę ir niekas jam nesiūlė jokių nuolaidų. Tad nusprendė pereiti pas kita operatorių ir tik perėjus pas kita operatorių senasis pradėjo skambinti ir siūlyti įvairias nuolaidas.
Eimas 2013-06-30 19:01
Tokia pati situacija buvo su Zebra internetu, modemą kai reikėjo keisti. Sako susimokėkit 120lt plius pakeitimas ar dar kažkas. Mama griežtai pasakė, arba įvedat už dyką ir modemą duodat už litą kaip kaimynam padarėt arba atsisakom jūsų paslaugų ir renkames kita tiekėją. Ir ką, modemas su interneto pakeitimu kainavo 1lt.
Unikali durnaropė 2013-06-30 21:40
Tokiais atvejais galima padaryti ir kitaip: paskambini į klientų aptarnavimą, ir nuoširdžiai pasiguodi, kad konkurentai siūlo tokį ir anokį planą-pasiūlymą, ir gražiai paprašai, kad ir tavo esamas operatorius tau kažką panašaus pasiūlytų . Kitaip tariant jei pats dėl savęs užpakalio nepajudinsi, tai kodėl kiti turėtų tai daryt už tave?
Andrius K 2013-06-30 22:38
Buvau Bitėje, kaip bitės svečias. Ten man aiškiai pasakė, jei klientas derėsis, jam gali būti pritaikyti įvairūs planai ir nuolaidos. Būtent taip ir padariau pratęsdamas sutartį Omnitel dvyliktiems metams. Nuėjau ir išsireikalavau nuolaidų kurias gauna tik tie kurie perka naujus telefono aparatus, nors man jo nereikėjo ir nepirkau. Taip pat pagrumojau auksine omni id ir sustūmiau, kad visai negerbia senų klientų ir geriau pereisiu į tele2 jei nesutiks su mano norais kažkam paskambino, bet panelė pasirašė visas sutartis kaip ir norėjau. Taigi tereikia nebijot ir pakovot, nes klientas visada teisus
faktas 2013-07-01 00:02
Geras Bitės reklaminis straipsnis. Aš dar stebėjaus, kokie nevykėliai marketingo specialistai ten sėdi, kad tyli tokius dalykus.
O šiaip norint pasirinkti geriausią, reikia tiesiog paskambinti ir paklausti, ką gali pasiūlyti konkrečiai man. Kai pasišlykštėjęs Tele2 ryšio kokybe paskambinau Omnitel ir Bitei ir paprašiau, kad sudomintų mane kažkuo patraukliu, o ne tom nesąmonėm, kurias sudėjo į savo tinklapius, tai iškart ir pasiūlė tai, ko man reikia už dar mažiau nei kad būčiau sutikęs mokėti. O po kurio laiko atsigavo ir Tele2 ir pradėjo skambinėti su gerais pasiūlymais. Žinoma, tai iliustruoja straipsnio turinį... Terminuotos sutartys yra blogis.
dyendy 2013-07-01 01:42
Turejau atveji su draudimo bendrove viska labai graziai ivilko i sutarties pratesima su pakelta kaina, nes siaip kaina visur mazeja jei nepasisiukslini aisku. Nuejau i ju tinklapi viska susipildziau lyg buciau naujas klientas ir kaina buvo mazesne kone 1/3. Kitoje firmoje 1/2. taip kad isvada jog lojalumas yra vertybe bet ne klientui.
immortallt 2013-07-01 02:49
Dabar pakovot... Mano tėvas iš Omnitel išėjo prieš kažkur 6 metus. Tada berods jau buvo 11 ar 12 metų klientu. Atėjo kalbėtis, kaip įmonės direktorius (5 berods numeriai ant įmonės) ir į jokias kalbas nėjo dėl nuolaidų. Pagrasinus, kad išeisim, tai pasakė maždaug "na nieko negaliu padaryti, eikit". Gal pasimokė iš klaidų...
langas 2013-07-01 10:03
grasinti konkurentais yra labai puikus dalykas ir veikia visose srityse ne tik paslaugose.
As jei perku kazkoki brangesni daikta visada issiprasau nuolaidos nes padarau namu darbus ir gaunu visus pasiulymus ir tada nesibodziu parodyti kitiems.
Pvz uzsakinejau langus namui tai issiuntinejau visiem uzklausimus ir tada kai gavau samatas nusiuntinejau keliems ju konkurentu pasiulymus - ir ka gi - gavau net papildoma 10% nuolaida nuo pacio patraukliausio pasiulymo.
didziausia nuolaida buvo imant busto paskola, kur vienu metu derybas vedziau su swed is seb bankais, kai jau turejau galutini pasiulyma tiek is vieno tiek is kito tai nunesiau swedbank pasiulyma i vilniaus banka ir marza po savaites "svarstymo is vilniaus" sumazejo 0.45% o tada ta nauja nunesiau i swedbank kur irgi savaite "svarste vilniuje" ir tada marza sumazejo 0.5% netgi ir dar gavau patrauklesnias salygas. vat net taip buna
tik blogai kai nera konkurentu mano teo pvz kur as gyvenu tik teo interneta tiekia tai net atgrasiai sneka mazdaug jei nori tokiu kainu kaip kiti su akcijom - gali isvis iseiti jei nepatinka ir viskas, cia as nieko negaliu ir papriestarauti nebent ateis konkurentas kada.
Unikali durnaropė 2013-07-01 11:03
Omnitelio atveju reikia eiti ne į saloną derėtis, o tiesiog skambinti klientų aptarnavimo skyriui. Nežinau kodėl taip yra, gal tiesiog salonų konsultantams neleidžiama taip lanksčiai dalinti neoficialias nuolaidas.
Ne į temą:
Prisiminiau atvejį viename Omnitel salone. Žodžiu situacija - rinkoje kažkoks naujas „krūtas“ mobilusis. Verslininkas labai nori to telefono, bet Omnitelis (salonas) neva neturi ir siūlo palaukti ten savaitę ar dvi, kol gaus. Bet verslininkas išvyksta už kelių dienų užusienin, ir jam labai reikia ir labai prašo. Už akių du salono darbuotojai tariasi ką daryti.
Vienas sako: - pofik, duodam tą brokuotą. Kitas atsako: - nu bet brokuotas. Pirmasis atsako: - nu bet labai reikia...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Keisti mobiliojo ryšio operatorių apsimoka: vartotojams lojalumas gali būti nuostolingas