Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Fobus 2013-07-18 11:52
"Daug Lietuvoje eksploatuojamų automobilių yra seni, nesaugūs. Per autoavarijas tokiais automobiliais važiuojantys žmonės nukenčia labiau."
Šiek tiek prieštarauja tam, ką pats sako pradžioje...
O šiaip turbūt pritariu viskam.
aurimokas 2013-07-18 13:21
Laimėtų visi išskyrus tą vairuotoją, kuris ir taip uždirbdamas MMA ir sumokėdamas beveik visą atlyginimą, turės dar už kažkokį alkotesterį mokėt kas mėnesį (per metus tas alkotesteris aukso vertės pasidarys). Kitas dalykas, pardavus mašiną kitam žmogui, jam irgi reikės mokėt tą sumą, ar prieš pardavimą reiks išmontuot?
Visumoj, šio žmogaus sapalionės apie tokias priemones, man asmeniškai, prasilenkia su logika. Reikia griežtinti atsakomybę regitroje. Už kiekvieną skaudų įvykį padariusį jauną vairuotoją reikia skirti milžiniškas (po 20-30 tūkst. Lt) pačiai regitrai ir 10 kartų mažesnes baudas egzaminuotojams, kurie tokį gaidelį išleido į kelią, kad griežčiau tikrintų, už kyšius egzaminų negalėtų išlaikyt ir kad nepraleidinėtų visokių varnų su mini sijonais. Mokymo įstaigas irgi reikia kontroliuoti, o mokyklinius teorijos ir vairavimo egzaminus tikrinti reikia paskirti instruktorių iš kito miesto, kad nebūtų šališkumo ir dirbtinai išpūstos reputacijos, kad atseit "ši mokykla geriausiai rengia vairuotojus, nes daugiausiai iš jų išlaiko mokyklinius iš pirmo karto." (nors tai yra daroma, kad greičiau pradėti rinkti naują grupę)
Smėlis 2013-07-18 14:04
Labai smagu kai žmonės peza net nežinodami kas yra sektorinė greičio matavimo sistema, nei kaip šiais laikais egzaminai laikomi.
P.S. dėl to tavo privatumo, tai jei kas norės tai tave seks be jokių GPS imtuvų/siųstuvų net jei apie juos šiame straipsnyje ir būtų kalbėta.
mch0lic 2013-07-18 14:12
Jokių GPS imtuvų diegt nereikia. Technologija paprasta kaip 3 kapeikos. Statai vieną fotką prie Vilniaus (išvažiuojantiems) ir vieną prie Kauno (atvažiuojantiems). Išvažiuojant iš Vilniaus pasidarai autoportretą su timestamp'u. Atvažiavai į Kauną vėl autoportretas su timestampu. Sistema sukalkuliuoja kiek ten laiko tu važiavai ir jei neviršijai greičio, galima ištrint autoportretukus, jei viršijai, galimą sugeneruot kvituką ir liept apsimokėt
Kas dėl mokymų sugrieštinimo ir t.t., tai aš esu visiškai prieš. Manau kur kas geriau būtų jei reiktų pravažinėt 50 ar daugiau valandų su instruktoriuim ir galbūt keletą valandų su Regitros egzaminuotojais, vietoje to, kad būtų tas vairavimo egzaminas. IMHO didesnė vairavimo patirtis su instruktorium tiesog pripratins prie kulturingo vairavimo, o dabar gaunasi taip, kad visi skuba gaut teises, bet realiai nei pusė neturi pakankamų įgūdžių...
aurimokas 2013-07-18 15:40
Tik turbūt tokius fotikus reiktų kas 10 km statyt, nes Lietuvoj net Vilnius - Klaipėda autostradoj neteko matyt kad greitis būtų vienodas nuo pat Vilniaus iki Klaipedos. Tas vidurkis tėra apytikslis skaičius, kuris negali tiksliai įrodyti kur ir kada viršijau greitį, ir laisvai galima kreiptis į teismą, kad šis anuliuotų tokius skaičiavimus. (Su stacionariu ar mobiliu radaru nieko nepavyks, nes ten tiksliai žinoma kurioje vietoje ir kiek km viršijai). Iš kitos pusės jeigu aš važiuoju leistinu 100 km/h greičiu ir toje atkarpoje pasitaiko vietovė, kur greitis ribojamas 70 km/h, pro tą vietovę pravažiavęs 100 km/h vistiek liksiu neviršijęs greičio? Be to, iš Vilniaus į Klaipėdą nuvažiuot kelių yra daugiau negu reikia. Juk nepristatys ties kiekviena sankryža po aparatą.
andriulis 2013-07-18 16:33
aurimokas - kaip tu nesupranti. Tarp vilniaus - kauno paskaičiuoja greičiausiai įmanomą nuvažiuoti laiko tarpą. pvz - 1h. o tu atvažiuoji per 50min. Kompas automatiškai paskaičiuoja apytiksli tavo viršytą greitį ir gauni nuobaudą paštu. Kas dar čia gali būti neaišku?
Italijoje naudoja šią sistemą, bet jie daro taip: Viršija visą atkarpą dideliu greičiu, o sutaupytą laiką praleidžia autogrill kavinėje
Shinigami 2013-07-18 16:44
Jokio skirtumo, kad greitis skirtingose atkarpose yra skirtingas. Nes jie paprasčiausiai paskaičiuos kiekviena atkarpą per kiek laiko ją galima pravažiuoti ir laiką sudės. Taigi nesijaudink skaičiuoti jie moka.
mobilunkas 2013-07-18 17:04
as tai manau mkad problema ne visa gyvenima greit vazinejantys be avariju, bet tie kurie pakliuna i avarijas ir tai nesvarbu ar jie laikesi KET ar nesilaike. Jau geriau nesilaikyt KET , bet nepakliut i avarijas ir nesuzalot zmoniu. Tad turetu visi dalyvave avarijoj vairuotojai is naujo laikyt KET, masinos praeit technikine, zmones pasitikrint sveikata. uz viska moketu kaltininkas, pvz uz egzamino laikyma 3 kartus nukentejusiajam. Po kiekvienos sekancios avarijos egzamino reikalavimai grieztetu eksponentiskai kaltininkui, ir negrieztetu nukentejusiajam. tada ne tik kad kaltininkas nenoretu avarijos , bet ir kiti avariju vengtu, vietoj to kad uzkisinetu masinas is kersto ar durnumo
Anonymous 2013-07-18 18:35
Geriau jau tachografai su greičio ribotuvais
Sustabdė policija - patikrino 28 dienų greitį, ir visus kartus virš 130 vasarą ir 110 žiemą apmokestino
Arba pas kinus užsakyt tachografus su gps - viršijai mieste 50 - vakare paštu turi pasiūlymą, ir jokios korupcijos
Daug nekainuotų, nors ir taip valdžiai dzin, kas kiek kainuoja piliečiams
ISG 2013-07-19 09:18
Sekmes... vaziuoji ant 170kmh, prie pat klp sustoji nusipirkti kebaba, ir vidutinis greitis 120kmh - ok Vaziuoji ant 180kmh, pusiaukelej sustoji pastovet kelio remonto kamsty, ir vidutinis greitis tampa 80kmh Tiesiog puiki logika. Puiki logika praplauti pinigu su konkursais ir siu sistemu irengimais Lietuvoj tokiems bajeriams keliai jau praminti senai
andriulis 2013-07-19 12:08
Na matai gali būti ir gudriau padaryta, dės tarpinius postus, tuomet taip lėkti nesigaus.
Galima daug kur sukčiavimų prigalvoti, bet jeigu yra stacionarūs radarai, kurie pažymėti ženklais, bet vistiek sugebantys pagauti pažeidėjų, tai manau kažkokia dalis tikrai laikysis saugaus leistino greičio. Taipogi tikiusi ant tų postų bus sumontuotos kameros kurios automatiškai tikrins automobilių TA, draudimą ir leidimus važiuoti mokamais keliais.
Sljder 2013-07-19 14:07
Aš manau, kad pradžiai užtektų visiems neturintiems dvejų metų stažo už kiekvieną nusižengimą (nesvarbų kokį) liept perlaikyt egzaminą. Tikrai apramintų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Saugaus eismo specialistas: techninės apžiūros griežtinamos tam, kad centrai turėtų didesnį verslą