Auga priklausomybė nuo servisų: net ir paprasti remonto darbai vairuotojams tampa neįkandami

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

andriulis 2013-07-29 11:46
Straipsnis skirtas vyrams, kurie gyvenime neatidarę variklio gaubto.
Nukainotas 2013-07-29 12:13
Kuo toliau, tuo daugiau straipsnių čia deda, kuriuos jau būnu perskaitęs anksčiau ir kitur.
Shinigami 2013-07-29 12:25
Pakartosiu savo komentarą kitame puslapyje bet šiame straipsnyje. Aš priklausomas nuo kompiuterių gamintojų ir jų remontuotųjų. Nes pats jų negaminu ir neremontuoju (nebent pataisymas OS perinstaliavimas). Aš priklausomas nuo ūkininkų, nes pats neauginu nei daržovių, nei gyvulių. Aš priklausomas nuo statybininku nes pats sau namo ne statau. Ir galiu vardinti ir vardinti nuo ko esu priklausomas ir ko pats nedarau.
immortallt 2013-07-29 13:20
Nori būti nepriklausomas? Eik į mišką gyventi, kur nesutiksi nė vieno žmogaus. Pragyvenk 20 metų ir jei liksi gyvas bei sveikas, tada galėsi teikti, kad esi nepriklausomas. O nuo servisų aš nepriklausomas, nes mašinos neturiu.
Simplicity 2013-07-29 13:55
Yra tokių automobilių, kur perdegus posūkio lemputei teks akumuliatorių išsiimti, nes kitaip rankos neužkiši (FORD FIESTA kažkurių metų). VW NEW BEATTLE lemputės keičiasi išimant visą žibintą. Keičiant Audi A6 pagrindinį diržą, teks pusę priekio nusiardyt.
andriulis 2013-07-29 14:16
Tai aš žinau, kad tokių yra, bet tai koks vyras nemokės atsukti 12 varžtų ir atgal sudėti reikiamu eiliškumu? Jei jau tokių elementarių darbu žmogus negali pasidaryti, tai kaip ir minėjo Shinigami, jis bus absoliučiai nuo visko priklausomas ir tuomet nereikia verkti, kad paslaugos brangios.
kestutisz 2013-07-29 15:28
Na, visokie sukiojami daiktai mašinose turi bjaurų įprotį prikepti taip, kad be know-how neatsuksi (reikalingas tikslus profesionalo smūgis kuvalda:). O juos dar ir susukioti teoriškai reiktų ne pagal tai kiek sveikatos yra, o tiksliai pagal intrukciją reikiama jėga dinamometriniais raktais (aišku, ne kiekvienam garažiuke išvis apie tokius ir girdėję yra, kur jau ten konkretaus modelio reikalavimai). Pačiam ardytis aišku tai visiškai sveikintinas hobis, stipriai praplečia žinias, pats mielai užsiimčiau, bet tam reikia turėti nuosavą garažą Ūypač jei dar ir surinkti norėtųsi).
Mauras Klajoklis 2013-07-29 15:34
Mano nuomone gamintojo tikslas šviečia per kilometrą, specialiai sunkinti darbų procesą taip, kad jį būtų galima atlikti tik autorizuotame gamintojo servise, kuris nuo pelno moka tam tikrą sumą gamintojui.
kukulis 2013-07-29 16:44
Mano nuomone, tai ne visai is tos puses ziurima. Visu pirma reikia pasverti, ar paciam isviso apsimoka ta masina remontuot. Tarkim servise valandos ikainis uz darba yra nuo 90 lt. As i rankas uzdirbu netoli 70lt per valanda, taigi netoli nuo to, ka man uz valanda remonto tektu sumoket eiliniam servise. Taciau as neturiu irankiu, neturiu garazo su keltuvu ir neturiu patirties salint konkretu gedima. Taip pat neturiu dylerio, kuris man reikiama detale pristatys pigiau, kas sumoje man uztruks daug ilgiau ir kainuos brangiau negu servise. Todel geriau ta papildoma valanda, dvi ar tris, as pasedesiu darbe virsvalandzius, uzdirbsiu papildomus pinigus, o automobili atiduosiu remontuot tam, kas ta dalyka sugeba daryt gerai.
Anonymous 2013-07-29 18:10
Žiūrėkit plačiau. Amerikė tuo keliu nuėjusi daug toliau. Pas juos jau antra karta tų, kurie keičia lempukus pas profus. Ir kuo tai baigėsi? Ogi jaunimas nustojo domėtis automobiliais iš viso. Normalu, ir čia bus taip, tik laiko klausimas. Bernardas Šo, berods, pasakė: sugalvokit sistemą, kuria galėtų naudotis net kvailys, ir tik kvailys panorės ja naudotis. Ginčytinas posakis, bet...
evaldosia 2013-07-29 18:28
į naujus auto deda po 3-4 kompiuterizuotus valdymo blokus.kaip jie veikia ir tarpusavy sąveikauja ,supranta labai mažai autoserviso darbuotojų.jei diagnostinė programa nenurodys kas sugedo,o gedimas realiai tai yra,tai nėra, to gedimo nieks ir nepataisys.
Abuolys 2013-07-29 19:05
Tai va, kad nereikia Audi A6 puse priekio nuardyt. Pakanka prieki perstatyti i servisine padeti. Tik ne kiekvienas autosevisas tai zino.
1hitkillhack 2013-07-29 19:41
Pasiskaicius dauguma komentaru susidaro ispudis, kad be knygos nemoketu rato nuimti ir uzdeti... Cia kalbama apie paprasciausius darbus... tarp kuriu galima iskaityti ir visa priekio nuardyma, akumuliatoriaus isemima, ar lempos pakeitima... Geda turetu buti vyrui, jeigu del tokiu darbu i servisa veza...
Wildpants 2013-07-29 19:48
Tai tame ir esmė, kad automobiliai dabar tokie pasidarė, kad ir lemputės lengvai nepasikeisi. Dažnai net nežinai kaip tai padaryt, o kad ir žinosi ne visada įrankių turėsi ir pan. Atsidaryk kokio 88 metų mašinos kapotą ir dabartinės - tai į seną variklį vos ne pats gali sulyst, o į naujos mašinos variklį sunkiai ir ranką kur nors įkiši
immortallt 2013-07-29 19:54
gėda turėtų būt vyrui, jei autoserviso įkainiai didesni, nei valandinis įkainis. O kam knistis pačiam, kai kiti gali knistis. Nekalbu apie elementarius dalykus.
1hitkillhack 2013-07-29 19:56
Reikia savo galva galvoti ir suprasi kas kaip... Kaip gali nezinoti kaip pakeisti ka nors?... kas buvo surinkta, ta galima isardyti ir surinkti... tiesiog ziuri ir matai... As nekalbu apie pavaru dezes isardyma ir surinkima, ar elektronikos... bet kaip kazkas sake atsukti 12 varztu ir susukti atgal, manau turi sugebeti visi... visi irankiai megejiski kainuos apie 100-200 litu... taigi ta sau galima leisti... ir joks cia ne pasiteisinimas...
andriulis 2013-07-29 20:20
Bet kokios mašinos visus elementarius remonto darbus galima rasti youtube su žingsnis po žingsnio instrukcija. Besinaudodamas youtube susitvarkiau turbiną kurios geometrija buvo užstrigus, tai ką ten kalbėti apie kažkokius elementarius darbus. Jeigu į variklį, pavarų dėžę su sankaba nelendi, tai jokių dinamometrinių raktų nereikia. Nors ir tas dinamometrinis raktas tik baisiai skamba.
Wildpants 2013-07-29 21:12
Oho, visi čia kokie mechanikai susirinkę. Kad ir lemputę pakeist, aš nesiryžčiau nežinodamas ką darau ardyt 6k litų verto žibinto. Jau geriau 100 lt sumokėt servisui
Simplicity 2013-07-29 21:29
Ko čia bijot — nulaužtus fiksatorius „stiažkėm“ pakeisi ir bus ledas Jei rimtai, tai ne kiekvienas turi nuosavą garažą (ar bent jau kiemą), kad galėtų automobilį ant plytų pasistatę gabalais narstyti. Be to, yra tokių modelių (paprastai prancūziškų) kur variklį su visais agregatais į krūvą surenka, o įkėlę visa tai į kėbulą, po to plastmasėmis ir radiatoriais apkarsto. Va tada ir reikia pusę priekio nuardyt, kad būtų kur ranką užkišti. p.s. Atsidarykit video http://www.youtube.com/watch?v=uPAAvn5B4dc ir pasižiūrėkit kaip realiai atrodo A4 su 1.9tdi Ne kažką mandriau ir VW Passat 2002 metų http://www.youtube.com/watch?v=4g5_NZNT2kE
zaliaakis 2013-07-29 22:09
na yra, yra tokiu modeliuku kur del lemputes reikia pavargti Nuimti bamperi, isimti zibinta kad lempute pakeisti... Buna reikalingi spec irankiai, pasleptu varstu yra kuriuos nezinant sunku rasti. Dar laikikliu buna kurie kaip ir vienkartiniai, juos turi keisti. Jau tada reikes vaziuoti ieskoti pirkti ar uzsakyti... Naujos auto tai pagrinde visos ir gaminamos kad servize viska tvarkytum. Dar nepamirsti kad reikes klaidas kompe istrinti kad ir po lemputes keitimo. Yra tu niuansu sociai... Yra ir is senesniu auto kad pakeist paskirstymo dirza, reikia varikli isimti. Kitaip niekaip, nes net pats gamintojas taip numate