Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
manciukaz 2013-08-21 09:56
Tie policininkai deda baudas už belenka, su draugu su dviračiais važiavom palangoj ikale po alaus bonke, priputem po 0,8 lengvas girtumas ir uždėjo bauda 150lt jei per 15d nesusimoki 300lt... kažkodėl per farus vos pavažiuojančius kaimiečius namo parveža ir jokiu baudu nededa
E[X]G8 2013-08-21 09:59
Eilnis nepagrįstas nepasitenkinimas.
Smėlis 2013-08-21 10:12
Važiuoja girtas ir skundžiasi, kad vos 150 Lt baudą gavo Ne nu čia tai išpizdėjimas kaip reta. Lietuviško mentaliteto žiedeliai, taip sakant.
Shinigami 2013-08-21 10:14
Lietuva nėra tokia turtinga, kad galėtu po patrulį pastatyti kas šimta metru visuose Lietuvos keliuose. Nes kitaip pravažiuoja patruli pristabdę, o paskui vėl spaudžia gazo pedalą iki dugno. Kokia iš to nauda? Gal ir troleibuse turėtu iš anksto pranešti apie kontrolierius esančius kitoje stotelėje? Kad visi zuikiai spėtu pasižymėti bilietus?
Rytis 2013-08-21 10:34
Prisiminiau tokią istoriją iš praėjusios savaitės. Važiavau iš Panevėžio link Klaipėdos ir maždaug ties Kužiais (netoliese Šiaulių) iš krūmų į greitkelį išbėgo policininkas, kuris puolė per dvi eismo juostas net neapsižvalgęs ir puolė stabdyti motociklo važiuojančio priešpriešais už apsauginės tvorelės.
Gerai, kad atstumas buvo didesnis, nors iš inercijos vis tiek teko kirsti per stabdžius. Arba jį numušęs būčiau, arba pats į griovį (geriausiu atveju) įlėkęs.
Ir nemačiau apskritai jokio policijos automobilio, tik pareigūną su savo skrituliu puolančiu į kelią net neapsižvalgius.
Krz 2013-08-21 11:12
Nepasitenkinimas policija manau yra bendras, ne del to, kad kazkur krumuose sedi ir pan., is savo pacio karcios patirties, o ir ne vienas draugas pastebejes yra, kad kai nubausti del menkiausios smulkmenos - policininkai greitai susiorganizuoja (Pvz., 5 minutes pavelavau pratesti mokesti uz parkavima, ir nesvarbu, kad uz parkavima kas menesi po 200 - 300 Lt isleidziu, nubausti reikia), o kai patiems reikia pagalbos is policijos - prisisaukti sunku, po to prasideda biurakratija, mykimai kol galu gale spjauni i visa reikala...
andriulis 2013-08-21 11:23
Na jau tik per daug tegul neriskiedžia. Italijoje yra policijos postai greikeliuose ir jie pažymėti ženklais.
Visos šios jo išvardintos šalys važiuoja tokiais greičiais, kad Lietuvai dar toli...
Policininkas tai ne IĮ, o valstybės tarnyba ir jam patruliavimo vietas turi nustatyti komisariatas, kuris turėtų įvertinti tiek pačio patrulio saugumą, tiek vairuotojų.
Kas nutinka užmiestyje už krumokšnių policininkui pasislėpus? Ogi vairuotas viršindamas greitį, patrūlį pamato tik tuomet kai šis šoka ant kelio stabdyti pažeidėjo, taip sukeldamas pavojų tiek sau, tiek pažeidėjui, tiek važiuojančioms mašinoms iš paskos.
Nors užmiestyje jau nebepamenu kada mačiau policininkus stovinčius, nes dažniausiai patruliuoja važiuodami, bet apie miestą negaliu to pasakyti.
Pvz Lenkijoje vakare policija negali stovėti neapšviestoje vietoje. Kiek žinau Lietuvos policija negali stovėti tamsoje su išjungtu "flakonu", bet dažnai šios taisyklės jie nepaiso.
marcaz 2013-08-21 11:23
Kas ten per alaus bonke, kad 0.8 pripute D Turetu koks 1.5L but
Simplicity 2013-08-21 11:31
Kažkaip... Dažniausiai skundžiasi tie, kurie pastoviai pažeidinėja ir baudas moka. Man policininkai nei Lietuvoj trukdė, nei Airijoj gyvenimą apsunkina.
Tiesa pasakius, Airijoj pareigūnų keliuose praktiškai nėra („šaudant“ gal tik triskart mačiau), tačiau vairavimo kultūra gerokai aukštesniame lygyje. Jei Lietuvoj dauguma avarijų tik per naglumą („mano pagrindinis— turi praleist“, „pasitrauks“, „tuoj tą gaidį vairuot pamokysiu“ ir pan.), tai Airijoj avarinės situacijos ir avarijos pagrinde dėl žioplumo. Apsižioplina, atsiprašydami susimojuoja rankomis, šviesom pasimirksi ir išsiskiria gražiuoju— niekas aplenkęs per stabdžius nekerta ir ant langų nespjaudo.
Zebediejus 2013-08-21 11:46
Krūmai - ne krūmai nėra svarbu. Pikčiausia, kai policininkai stovi ten, kur geriausiai "kimba" - 100m. nuo miesto ribos ženklo, tuščiame kelyje, kur greitis apribotas iki absurdiškų greičių dėl neaišku kokių priežasčių (pvz. Kauno apvažiavimas). Bet jų niekada nepamatysi ten, kur yra realus pavojus - ten, kur daug pėsčiųjų perėjų, dideli kamščiai rytais ar intensyvus eismas. Nes tokiose vietose ardosi tik idiotai, deja, jie ir pridaro daugiausia žalos.
Kaip pavyzdys - Kauno Šilainiai. Niekada nematuojamas greitis nei Baltijos gatvėje, nei Baltų prospekte, nors juose kas metus žūva po kelis žmones ir dar daugiau sužeidžiama. Tačiau dažnai pamatysi "šaudytojus" už poros kilometrų: prie miesto ribos ar apvažiavime, kur nėra nei pėsčiųjų, nei šalutinių keliukų. Tiesiog ten geriau kimba.. Kitaip sakant - eismo saugumas nėra joks prioritetas. Svarbiausia - pelnas.
immortallt 2013-08-21 12:23
Parkavimas ir policija nieko bendro neturi. Parkavimą prižiūri eismo kontrolė.
GM 2013-08-21 13:01
Nepritariu. Abu dalykai labai svarbūs. Čia tipo maždaug px kaip ta policija dirba, a.k.a. pažeidinėja įstatymus ir nusižengia elementariam žmogiškumui, svarbu, kad žmonės elgtųsi pagal įstatymus...
Policija turi rodyti drausmės ir žmogiškumo pavyzdį ir privalo būti atvira visuomenei.
Shinigami 2013-08-21 13:08
Policija privalo laikytis įstatymų ir prižiūrėti, kad kiti jų laikytųsi. Žmogiškumas čia ne prie ko, nes nuo jo pradeda sklisti kalbos apie policijos korumpuotumą. Kai pasinaudodami žmogiškumų jų nebaudžia.
HardAxe 2013-08-21 13:16
"ikale po alaus bonke, priputem po 0,8"
finlandijos alų gėrėt? o kai tu man girtas su dviračiu po ratais iššoksi ką man reikės daryt? Šiaip važiavimas dviračiu išgėrus iki 500lt, tai laimingai baigėsi.
Arns 2013-08-21 13:20
Gal geriausia patruliuoti savo kabinetuose, anot tavęs, gi jei reiks, iškvies? Ten kur dažni pažeidimai ir turi būti policija, kad drausmintu. Juk pvz prie perėjų, ypač jei jos reguliuojamos šviesoforų, kam reikalinga dar viena aukštesnė saugos grandis? Maždaug už policininko nugaros turi stovėti po majorą darbo kokybei kontroliuoti?
Tas pats ir su greičio matavimu gatvėse. Realiai, jei reikia, turi stovėti radarai, nes ten tokia ir kontrolė tereikalinga, greitis tam tikrame ruože maksimumas ir viskas. Tuo tarpu kokiame plente ar keliuke, kas kelis šimtus metrų, tokios kontrolės radarais neįgyvendinsi dėl brangumo, plius atsiranda ir kitokio tipo pažeidimai, kurių jau paprastas radaras nefiksuoja.
immortallt 2013-08-21 13:26
Nu Arns, pvz greitkelyje uždėtas ženklas kelio remontas (na realiai jis vyksta) ir apribojimas greičio 50. GRYBAS! Minimum 70 turi būti ar net 90, nes ant prastesnės kelio dangos rajonuose eismas vyksta 90, o ne 50. Negana to, šįmet jau porą kartų mačiau prie viaduko nugriauto ir naujai statomo (gal 50-80km nuo Klaipėdos), mentai stovi ir šaudo. O problema tame, kad ten nėra kur normaliai sustot! O pavojų labiausiai ir kelia mentai, o ne viršytas greitis (nes apribojimas greičio idiotiškas).
Zebediejus 2013-08-21 13:26
Tamsta bent perskaitei ką parašiau? Aš būtent ir akcentavau, kad turėtų dirbti ten, kur daugiau pavojų - ten, kur pėstieji, sankryžos, dviratininkai ir didelis judėjimas. Apie kokius majorus ir kabinetus tamsta sapnuojat?
E[X]G8 2013-08-21 13:35
Žmonės greitkeliais nevaikšto, o kelininkai ten yra. Jei remontas, tai nežinia ko gali laukti ant kelio, tiek duobės, tiek kokia technika kelininkų ir pan. Čia lygiai tas pats, kas su bet kuriuo greičio apribojimu - gerai, kol viskas gerai, bet kai bus blogai, pasidarys aišku kodėl tokioje vietoje toks greitis.
Arns 2013-08-21 14:32
immortallt'ui jau atsakė. Remonto metu dirba kelininkai, neretai privažiuoja papildomos technikos. Taip pat jei atliekami darbai, greitis gali trukdyti, tarkim taisomas tiltas, suprantama jog dideliu greičiu lekiančios furos sukelia virpesius ir gūsius pavojingus kelininkams.
Dažnai taisoma nedideliais ruoželiais, savaite čia, po savaitės už 300 m, dar po savaitės toliau ir t.t. Tarkim numatyta suremontuo 10 km atkarpą. Ką, kilnosi nuolat ženklus? Net pabaigus darbą dar jį reiks priduoti, reiks braižyti linijas... Tad labai logiška jog ilgesniam laikui toje atkarpoje atliekant darbus turi stovėti įspėjamieji ženklai.
Zebediejus, pačiam tau vertėtu pradėti skaityti. Skaityk ką rašiau. Anot tavęs, prie eilinės sankryžos reikia policininkų, prie perėjų grąžinti žmones su STOP ženklu pervedančius per perėją? Tokiems bene vienintelis pavojus - gaideliai su dideliu greičiu, tad tam pilnai užtenka radaro, jei yra vietos įsibėgėti. O kelių policija turi rūpintis eismo kontrole, gaudyti nedrausmingus vairuotojus.
Juk ralio vairuotojai, ne tokiais žvyrkeliais, pralekia ant 100 ir daugiau saugiai. Tai gal jiems duoti pažymėjimus ir mieste viršyti greitį, nes jų reakcija geresnė ir jie dėl to vairuos saugiau? Bet kažkaip patys jie pirmiausia ragina eisme dalyvauti saugiai, neįsivaizduoti esantys kažkas labai ypatingai svarbaus.
Zebediejus 2013-08-21 14:46
Prie ko čia šitas sapnas?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kelių policija: Lietuva – ne Sachara