Naujos kartos CryENGINE varikliuko galimybių demonstracija (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

moo 2013-08-25 10:24
Įdomu, kiek laiko reikės, kad žaidimų varikliukų grafika ir fizika nebesiskirtų nuo filmuotos medžiagos arba filmuose naudojamų PostProduction renderių.
zhaltees 2013-08-25 14:23
Gražu, tik dar užtruks kelis metus kol visi apsirūpins hardware ištraukiančių šitokius vaizdelius. Moo - man atrodo, kad tai gali užtraukti, pirmiausiai ne dėl varikliukų trukumų, bet daugiau dėl žmogiško darbo poreikio tam kad paduot tiems varikliukams visas smulkias detales bei animaciją kurios ir sukuria tikroviškumo įspūdį. Paprastesnes, mažiau detalių reikalaujančias erdves ir dabar nesunkiai labai tikroviškai galima atkurti žaidimuose. Ir dar vienas dalykas kuris labai gadina tikroviškumo įspūdį - mechaniškumas. Pvz įdealiai lygiagrečiai, vienodais atstumais priparkuoti automobiliai, super simetriškai stovintys baldai dideliame ofise su vienodai išdėstytais daiktais ant kiekvieno stalo. Paprastai į tokius dalykus mes kaip ir nekreipiame dėmėsio, tačiau tokių detalių dėka suvokiame, jog tai netikras vaizdas.
moo 2013-08-25 14:30
Na, aplinkos ir negyvi daiktai/gyvūnai, jei tekstūros su aukšta rezoliucia, jau kai kuriuose varikliuose yra tarkim beveik tikroviški, bet va žmogaus dar nemačiau kad nesimatytų iš karto, kad CGI. Plaukai, oda, mimika viskas jau tikroviškėja, bet pvz. akys viską visad išduoda. Kitą vertus, 10metų senumo grafika dabar atrodo "kampuota". Tai gal reiks dar panašiai ir bus galima kurti interaktyvius meninius filmus namie ir be kameros
zhaltees 2013-08-25 14:36
http://www.youtube.com/watch?v=6cZIaUEmnLI Prasuk arčiau galo, kad negaišti laiko.
moo 2013-08-25 14:39
Mačiau, buvau atsisiuntęs interaktyvų demo. Yra (buvo) Nvidia svetainėje. Resursų tik ta galva valgė belenkiek ir, mano akimis, dar ne 1:1 su filmuota medžiaga.