Japonai išbandė greičiausią pasaulyje magnetinės levitacijos traukinį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2013-09-01 12:52
Japonija išgali daryti, nes labai didelis gyventojų tankis ir aukštas pragyvenimo lygis. Tuo tarpu Europoje ar JAV nėra tokio gyventojų tankio. Kitur Azijoje yra gyventojų tankis, nėra finansinių galimybių.
šakės 2013-09-01 14:23
Pamiršai Kiniją. EDIT: per capita, kinai yra neturtingi. Tačiau bendrai visos šalies mastu ši šalis yra labai turtinga. Be problemų gali ir skiria milijardus infrastruktūros projektams. Beje, pirmasis komercinis maglev traukinys ir kursuoja Kinijoje: http://en.wikipedia.org/wiki/Shanghai_Maglev_Train
immortallt 2013-09-01 15:31
Šangcahjus tai ne Kinija, bet taip. Tam tikri miestai gali sau tai leisti.
šakės 2013-09-01 20:42
Tikriausiai amerika
Sloth 2013-09-01 21:09
Kodėl ne Kinija? O šiaip, teko važiuoti tuo maglevu, ir labai nustebau, kad straipsnyje rašo apie jį, kaip apie pirmąjį. Šanhajuje jis stovi jau bene 6-ti metai. Paprasčiausiai kaštai yra pernelyg dideli, kad toliau plėstų jų tinklą. Vienkartinio bilieto kaina yra 25 litai, kas Kinijoje už viešąjį transportą yra kosminiai pinigai. Traukinys yra iš esmės paliktas tik dėl šou ir turizmui. Tai yra neatsiperkantis projektas. Man važiuojant, visam "vagone" be mūsų buvo gal dar 4 žmones. Visame traukinyje apie 20, kai realiai jis talpina gal kokius 200. Na, o kas liečia patį jausmą, tai tikrai smagus dalykas.
immortallt 2013-09-01 23:44
Sloth, todėl, kad Šangchajus gyvena pagal kitą tvarką nei Kinija. Pvz Japonijoje bilieto kaina 25 litai yra kapeikos. Tą ir turiu omeny, kad jie realiai gali sau tokius projektus leisti. Amerika sau tokių leisti irgi vargiai ar gali, jie gyvena pernelyg plačiai, nėra gyventojų tankio.
Sloth 2013-09-02 10:03
Šanhajus negyvena pagal jokią mistinę kitą tvarką. Paskutiniais metais visi didmiesčiai supanašėjo į šanhajų. Neskaitant kelių nežymių niuansų ten lygiai ta pati Kinija. Jei kalbi apie tai, kad tai yra miestas su provincijos lygio svarba, tuomet tokių Kinijoje yra dar 3. Jei apie tai, kad tai labiausiai globalus miestas ir finansų centras, tai nustebtum, kiek tokių kylančių miestų yra ir dar bus.
šakės 2013-09-02 15:03
Gal su Hong Kong ar Macao maišai?
immortallt 2013-09-02 15:10
Na tiesiog iš ekonominės pusės Šanchajus visada vertinamas atskirai nuo Kinijos. Hong Kong'o ir Macao net nėra priskiriamas Kinijai, o šiaip taip, didmiesčiai supanašės, bet greitiesiems traukiniams reikia didelės vidutinės klasės žmonių, aukšto pragyvenimo lygio ir gyventojų tankio. Apart Šanchajaus, nu gal dar Hong Kong'o (Macao kažkaip neužfiksavau), nėra to pakankamo sluoksnio žmonių, kurie išgalėtų mokėti už tą sutaupytą laiką didelius pinigus.
Sloth 2013-09-02 18:01
Tavo žinios iš esmės teisingos buvo prieš kokius 4-8 metus. Situacija labai smarkiai pasikeitė ir nenustoja keistis. Vidutinis sluoksnis labai sparčiai kyla, ir Šanhajus pagal gyventojų pajamas netgi nėra pirmas miestas Kinijoje. Pasidomėk Shenzhen'iu. Gyventojų tankis, tavo žiniai, Šanhajuje yra vienas mažiausiu vertinant viso pasaulio didmiesčius, o Kinijoje Šanhajus yra vienas iš mažiausia gyventojų tankį turinčių didmiesčių. Tiek Hong Kong'as tiek Macao yra priskiriami Kinijai. Tiesiog jie dar išlaiko specifinį statusą dėl to, kad priklausė kitoms valstybėms. Macao pavyzdžiui yra vienintelis miestas Kinijoje kuriame yra legalūs kazino. Jis yra labiausiai išvystytas ir didžiausias didmiestis, svarbiausias uostas. Bet jis nėra toks jau ir unikalus. Yra nemažai miestų, kurie blizga netgi labiau už Šanhajų, tiesiog nepritraukia tiek vakarų dėmesio, nes jie yra mažesni ir juose ne tokia aktyvi globali kultūra. Tipinė vakariečių daroma klaida, tai Kinijos vertimas ne realiuoju laiku. Atrodo žmonės perskaito kažką prieš porą ar penketą metų ir mano, kad maždaug supranta situaciją. Bet kuomet Kinijoje viskas taip sparčiai kinta - ta informacija labai greitai tampa outdated
immortallt 2013-09-02 23:23
Na taip, Kinija keičiasi greitai ir čia nesiginčiju. Kas dėl Macao, Šanchajaus ar Hong Kong'o, aš vertinu pagal tai, kaip vertinama ekonomiškai. Pvz lyginti Rusijos paėmus tik Maskvą ir Sankt Peterburgą negali, nes tai du vieninteliai normalūs miestai per visą milžinišką teritoriją. O skirtumus pats puikiai išvardinai Yra tie reguliavimų skirtumai ir pan. Aišku situacija keičiasi ir kada nors bus taip, kad tikrai apsimokės daug daugiau kur Kinijoje elektromagnetinės pagalvės traukiniai, bet iki Japonijos dar paūgėti yra kur.