Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
   	aurimokas  2013-10-04 13:47
   
	Tokia "augumented reality" nebent 8 klasės moksleiviui tiktų, kuris niekada gyvenime nėra ardęs automobilio, o ne serviso meistrui, nes rodoma kaip atsukti varžtą, o ne tiesiog realiu laiku prie kiekvienos detalės nurodoma jos diagnostinė būklė. Geriau sukurtų programą, kuri nukreipus kamerą į variklį iškart nustatytų tepalo slėgį, degimo kampą, AFR ir kitas diagnostines savybes kurias galima matyti tik prijungus kabelį prie ECU (kaip alternatyvą kabeliui būtų galima puikiai panaudoti BlueTooth modulį)
   
   	kestutisz  2013-10-04 14:03
   
	Labiau džiugintų atvira diagnostikos platforma, kuriai entuziastai jau galėtų paišyti dzinguliukus. Idealiu atveju ala linux - su logais, daviklių nuskaitymai per /proc ir panašiai. Įkišai paprastą usb/utp kabelį ir turi ką analizuoti ne tik su kokiu uždaru softu kur vienas nerodo to, kitas ano.
   
   	andriulis  2013-10-04 14:47
   
	Labai geras sumanymas, ypač praverstų paprastiems piliečiams kurie mėgsta pasikrapštyti savo automobilyje. Šiuo metu gelbsti youtube, nes vos ne kiekvienai detalei yra detalus aprašymas kaip ką išardyti, kokių įrankių reikia ir t.t. O ši sistema būtų pasaka ypač ardant plastikines vidaus apdailos detales,  nes dažnai ardant pirmą kartą nulaužiamas koks fiksatorius. Į telefoną tokią programą įsidiegei ir kelyje bent jau šiek tiek ramesnis galėsi būti ;D
   
   	Simplicity  2013-10-04 15:22
   
	
Na jūs ir įsisvajojot  Iš ko tada įgalioti serviso centrai gyvens, jei kiekvienas Jonas planšetinio kompiuterio pagalba galės savo automobilį susiremontuoti? Serviso centrams parduodamos oficialios gamintojo diagnostinės įrangos licenzijos neša pasakiškus pelnus, tad neverta tikėtis, kad automobilių gamintojai padarytų ką nors atviro ir nemokamo.
   
   	immortallt  2013-10-04 21:17
   
	Simplicity, mano tėvas baigęs automechaniką apart lempučių keitimo daugiau nagų prie mašinos nekiša. O jei mašina su garantiniu, prikišęs rankas pažeisi garantinio sąlygas ir prarandi remontą.
   
   	Nerkashis  2013-10-04 22:42
   
	Na, tie kurie varo į oficialius auto servisus, tiems jokia papildyta realybė neįdomi. Manau, kad tų entuziastų bus nykstamai mažai, palyginus su "vartotojais". Servisai neturėtų bankrutuoti.
   
   	andriulis  2013-10-06 22:59
   
	Simplicity - o kodėl tu galvoji, jog tokią programą būtinai turi sukurti auto gamintojas? Jei tai taptų finansiškai naudinga, manau įmonių norinčių investuoti atsirastų.
   
   	kestutisz  2013-10-07 09:56
   
	
Tas pats populiarusis VAGCOM http://en.wikipedia.org/wiki/VAG-COM yra trečios šalies produktas, bet deja dėl informacijos uždarumo iš gamintojo pusės vistiek nėra tas pats kas gamintojo diagnostinė įranga - veikia ne visos funkcijos, ir visai ne todėl, kad tas oficialus diagnostinis kompas galingesnis už eilinį PC. Bet ir tai, jiem tenka labai saugotis nuo kinietiškų analogų, netgi gadinant piratinius kabelius :)
   
   	andrius729729  2014-01-22 14:34
   
	Kestutisz geras pastebėjimas apie Vagcom. Aš manau kinija, yra pagrindinė priežastis, kodėl investuotojų šioje srityje yra sunku surasti - jie saugosi pigių analogų ar net savo produktų kopijų.
   
    Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
    Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
    paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
  
„Volkswagen“ kuria automobilių diagnostikos sistemą su išplėstine realybe (Video)