Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2013-10-24 12:55
Tai kokia prasme is tokio hibrido, jei jo kaina didesne nei "tesla model s"? Ir dar 200 vnt tik. O siaip kebulas neblogai atrodo ir aptakus, geras pvz. slyksciu skarbonkiu gamintojams. Ir kas jiems neleido jo pagaminti is aliuminio, mase nedaug padidetu, o atpigtu smarkiai.
aurimokas 2013-10-24 13:22
Per Kauno duobes ir Lietuvos gatvių avarijose aliuminis yra labiausiai tinkantis metalas jei nori kas kelias dienas remontuot ir lygint kėbulą
andriulis 2013-10-24 14:08
Ką gi tu čia? Važiuojant per duobes reikės lyginti kėbulą... Juk ne skardos laiko konstrukciją.
Galiu pasakyti nereikia lyginti šio automobilio su kitu automobiliu, nes tai bus kolekcijoms skirtas automobilis. Čia panašiai kaip už mums atrodantį labai baisų paveikslą, kažkas sumoka šimtus tūkstančių eurų.
leksas 2013-10-24 14:56
Ateitis? Ji jau čia. Kažkaip tikėjausi kad maksimalus greitis bus mažesnis, bet jis pasirodo esti gan nemažas. Tik kažkaip dizaineriai išsikvėpė, kėbulas turi būti ne tik aptakus, bet ir patrauklus. Ir dar kaina apsurdiška.
AT 2013-10-24 15:02
Nonsesas. Asmeniui perkančiam automobili už 300k lt. ir daugiau, degalu ekonomija finansiškai nelabai aktualu.
Pumper 2013-10-24 15:08
Ne visi milijonieriai bbd ant aplinkos apsaugos. Kai kurie kaip tik žiūrės tik į degalų sąnaudas ir nekreips dėmesio į pradinę kainą.
w00xer 2013-10-24 15:37
Nu nelabai nusimanau stipriai aerodinamikoje, bet manau, kad norint kuo didesni aptakuma isgauti nenukrypsi per daug nuo pacios aptakiausios formos
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 4ilf1l.svg
tai gi tik belieka kuo minimaliau keiciant forma kazka tobulinti linijose
Grybautojas 2013-10-24 15:48
Filmukas 2011 metų. Įdomu, kas jau nusipirko?
immortallt 2013-10-24 16:16
Ateityje nebus benzino/dyzelio generatorių.
bahuriux 2013-10-24 17:20
Siaip jau pati aptakiausia forma nera lasas. Na gerai aptakiausia forma panasi i lasa bet su didelem islygom ir labai, labai smarkiai modifikuota. Stai pati aptakiausia forma, jei be aktyvaus turbulentinio sluoksnio nusiurbimo.
http://karoliinasalminen.files.wordpres ... ffuse2.jpg
slawcka 2013-10-24 20:26
o kam reikalingas tas šlykštus , 60-tųjų galinių ratų uždengimas?!
kiesza 2013-10-24 20:34
Kad koks velnias į ratus pagalio neįkyštų
Domas1 2013-10-24 21:07
Man idomu kaip galinius ratus teks keisti jei pradursi, negi reiks isardyti puse kebulo :]]] Siaip priekis super atrodo, bet jau galas ka as zinau, turbut viskas buvo daroma vien del ekonomiskumo.
Na po tokio modelio galetu pradeti kurti kad ir galingesni dizeliuka pvz 3.5lt/100km bet normaliai jog sedeti galetu 4 suauge ir dar paspaudus pedala 100 pasiektu na bent jau per 7s butu kaip ir neblogas variantas jei dar dizainas ir pilna komplektacija butu patrauklus :]
Unikali durnaropė 2013-10-24 21:10
O atidarydamas mašinos dureles irgi pusę kėbulo praardai kaskart?
immortallt 2013-10-24 21:30
tai vadinama elektromobiliu. O sąnaudos 0,9l/100km yra pritempimas.
Galiniai ratai dengti dėl oro pasipriešinimo.
Nerkashis 2013-10-26 14:57
Kodėl nedengia priekinių ratų? Galėtų kaip ir dviračio blėkos dengti ratą beveik iki žemės , paslėpdamos jį kaip ir galinį.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paskelbta, už kiek „Volkswagen“ pardavinės 0,9 l/100 km degalų sunaudojantį automobilį (Video)