Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Donattello 2013-11-03 11:13
vykes daiktas, gyva legenda.
bahuriux 2013-11-03 12:04
Tie uralai ir dnieprai ir tt. totalus pravalas, nes kas ~10kkm daromas kapitalinis remontas varikliui, nes cilindrai opzitiniai horizontalus. Gravitacija padaro savo darba ir sueda ziedu, stumokliu ir cilindru apacia. Kiek juos dar galima gaminti, kuro jie eda ~10l 100km, kai variklio galia vos virs 30AG, o svoris nezinau koks, bet turbut gerokai maziau nei 500kg. Juos reikejo nustoti gaminti pries 30-40 metu.
Tas_pac 2013-11-03 13:39
Tai kad alternatyvos nėra, pasakyk motociklą su kaleske ir jos varomu ratu kokį galima šiai dienai nusipirkt?
Gediminas Jurgaitis 2013-11-03 20:46
visiskai pritariu.. absoliutus pravalas. turiu ir dabar ta dnepra prastesniu motociklu nelabai buna. sunkus, visiskai nepatvarus, kas kokius 400km butinai sugenda.. be lopsio vaziuot isvis tragedija, prieskario laikais tas motociklas buvo vienas geriausiu, na bet ruskiai aisku gamina po siai dienai ta pati... nebutu ruskiai.
o del varomo lopsio rato tai dabar tingiu ieskot bet yra ir kitu gamintoju kurie gamina tokius motociklus.
uodas 2013-11-04 09:02
tingiu ieskoti, neargumentas, as asmensikai neradau su varomu lopsiu daugiau, jei rasi pranesk.
Kilgoras Trautas 2013-11-04 16:01
O kam to reikia? Kuro naudoja daugiau, o be to liulkos ratas ir taip mažai apkrautas, kad butu kažkokia nauda. Be to vis tiek visi tą kardaną atjungdavo.
P.s. Nei motokrose, nei speedvejuje tas nepraktikuojama manau ne šiaip sau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ką galima padaryti iš rusiško motociklo „Ural“ (Video)