Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Fostil 2013-11-09 11:21
Še tau ir elektromobilių ateitis, kai net akumuliatorių neužtenka 6000 tūkstančiams automobilių pagaminti, tai ka jau bekalbeti apie 84 milijonus mašinų pagamintų per 2012... Drambliuko svajonės, kad dauguma persėstų ant elektromobilių.
min 2013-11-09 11:51
Tai nieko ir nebus, kol nesukurs isprincipo kitokiu akumuliatoriu. Kurie galetu padaryti kokybni suoli.
immortallt 2013-11-09 11:58
Fostil, jei staiga atsirastų spausdinimo mašinėlių didelis poreikis, kaip manai, būtų, kas jas galėtų tiekti? Esmė ta, kad tai nauja niša, kuri tik formuojasi. Kuo toliau, tuo didesnė galimybė akumuliatorių rinkoje užsidirbti bus. Dar toliau, kuo toliau, tuo kuras labiau brangs. Jo turime maks iki 2040 metų kažkur.
Arns 2013-11-09 12:04
immortall, o kas nors suskaičiavo kiek turime resursų atsargų dabartinėms baterijoms?
Dvigubas nulis 2013-11-09 12:08
Viskas čia normalu, pasiūlą didina didėjant paklausai. Trumpalaikė problema. Tuo labiau, tikrai nebūtų kurta automobilių kompanija vien 6k automobilių per metus gamybai.
Nepamiršk, kad ir elektromobilių ateitis netokia gera iš dabarties perspektyvų: akumuliatorių gamybai reikia retųjų žemės metalų ir Kinija turi teises į praktiškai visų (95%) šių metalų gavybą. Tad bent jau trumpalaikė ateitis irgi nekokia šviečiasi elektromobiliams; nors sutinku, kad jie vis tiek vėlesniu laikotarpiu laimės prieš įprastus automobilius.
w00xer 2013-11-09 13:07
yra kompaniju, kurios ir maziau per metus pagamina
immortallt 2013-11-09 13:08
Akumuliatoriai, tai tik viena iš detalių Iš esmės ją gali keisti vandenilis ar dar kas kitas, čia yra vienintelis jų trūkumas.
Verslininkas 2013-11-09 13:17
6 tukstanciai automobiliu per metus? ir cia tipo nedaug? kai vienos masinos kaina 200 tukst? ) kuriam cia nedaug? cia gi jum ne golfukus gamint po 20 tukst. plius ir kokybe visai kita, ir daug dalyku yra daroma rankomis, na bent jau kiek skelbia ju svetaineje ( apmusalai, apsiuvimai ir t.t.)
1.2 milijardo apyvarta. ir dar kazkas sako kad cia sh
kol wolkswagenas padaro tokia apyvarta tai privaro golfuku turbut pusei europos.
ir tai cia tik bazine kaina uz 200 tukst.
Arns 2013-11-09 13:25
lygiai taip pat vidaus degimo variklius kuriančioms kompanijoms oficialiai pradėti naudoti dujas. Jų užteks dar bent 100-ui metų
O šiaip, elektromobilis be baterijų yra žaislas. Tai bene svarbiausia dalis. O nepamirškim ir pačių variklių bei elektronikos komponentų, nors jų situacija ir gerėja, bet vis dar reikia be galo daug retųjų elementų.
Beje, vandenilis konkurentas elektrai. Jei staiga jis išpopuliarėja, toks gamintojas kaip Tesla pernakt bankrutuotu, nes nei pinigų naujoms technologijoms nei šansų greitai patiems pasigaminti ir pritaikyti.
kestutisz 2013-11-09 14:19
Na gal ne visai taip - reti jie ne todėl, kad jų niekur daugiau nėra, o todėl, kad kitur tiesiog per brangu kasti. Reikia perkasti daug uolienų, tam reikia daug ir kuo pigesnės darbo jėgos bei atitinkamo (prasto) požiūrio į visokias ten ekologijas.
karpis8kg 2013-11-09 15:54
Straipsnis pilnas klaidu, tad puse komentaru cia nebeturi prasmes..
6000 auto ne per metus o per ketvirti, per metus planas 21 000.
Su panasonic jau senai jie bendradarbiauja, panasonic net turi dali akciju teslos.
elcucuy 2013-11-09 16:23
Netikiu elektromobilių ateitim. Jei visi automobiliai butų elektrinei tai kiek jiems elektros reikėtų - būtume atominėm apsistatę kas 100 km. Krūvos akumuliatorių, kurių gamyba tikrai ne švaros olimpas. Manau derėtu orentuotis į vandenilį ir būdus atpiginti jo gamybą.
sigitas69s 2013-11-09 16:55
Ir kur čia saugumas
Arthuras 2013-11-09 17:36
sigitas69s ir elcucuy, nusišnekat, trumpai tariant.
Visų pirma, kas liečia saugumą - normalu, kad iš keliasdešimt tūkstančių automobilių trys užsidegė. Juos nesenai pradėjo gamint, atsiranda klaidos galimybė ir t.t. Juk VDV automobilius gamina 100 metų, o šiuos - tik keletą. Apskritai, man yra nesuvokiamai įspūdinga Tesla pažanga automobilių gamyboje. Patyrę gamintojai tokie kaip Toyota, Nissan ir kiti gamina elektrinį š*dą ant ratų, o ne automobilius. O čia naujas žaidėjas padarė tokį modelį, kad nelabai kuo nusileidžia senbuviams BMW, Audi, MB ir t.t. Ir dar kaina padori, konkurencinga.
Vandeniliui gaminti taip pat reikia elektros ar kitos energijos. Tai ar ne geriau gamintį tiesioginį produktą ir jį naudoti varikliais, kurių NK netoli 100 proc.? Akumuliatorius bus galima perdirbti.
http://www.youtube.com/watch?v=aWG6q2IQGD0 Nerealus daiktas...
jonas112 2013-11-09 20:43
Su elektrinėm tai ne apie tai biški šneka kaip supratau.
Įsivaizduok miestą kuriame yra 20000 teslų, baterijų talpa 85 kWh, visi grįžta namo vakare, palaukia kol elektra pigesnė ir krauna. Tarkim pakrauna per 5 valandas, tai tinklo galia tada 20*10^3*85*10^3/5= 340*10^6 W=340 MW, tai iš esmės reikia elektrinės tokiam dalykui. Su vandeniliu visai kita kalba, jį galima generuoti nuolat ir kaupti, tai tokių apkrovų tinklam nėra tada.
Arthuras 2013-11-09 22:03
Visų pirma, paskaičiavai tokią situaciją, jog visi nuvažiuoja kiekvieną dieną po 430km... Mhm. Tikrai taip, kurgi ne.
Paimkime realesnę, normalią situaciją. Vilnius. Gyventojų 530 tūkst. Automobilių 250 tūkst. Realiai per metus automobilis vienas automobilis nuvažiuoja vidutiniškai 10t km. Vadinasi per dieną vidutiniškai apie 27km.
430 km - 85 kwh
27 km - x kwh.
x = 5.3 ~ 6 kwh per dieną. Reikia dar turėti omenyje, kad tikrai ne visi važinės su tokio lygio, kaip Tesla Model S automobiliais, nes ir dabar ne visi su BMW 5 važinėja.
Vadinasi, per parą bus sunaudojama 1500 mwh. Čia tokiu atveju, jei visi 250 tūkst. automobilių per dieną nuvažiuotų bent 27km. Kas realiai, yra nerealu. Nes pusė automobilių yra nenaudojami. Bet tarkim. Kai kurie automobilį kraus dieną, kai kurie - naktį. Taigi tokiam miestui grubiai reikėtų 100 MW galios automobiliams, blogiausiu atveju. O visai Lietuvai suvartojimui reikėtų kažkur 600 MW, kad patenkinti automobilinius poreikius. Jei vidutiniškai vartojam apie 1000 MW, tai turės būt 1600 MW. Tikrai ne kosmosas... Be abejo, tinklus reikėtų atnaujinti.
jonas112 2013-11-09 22:54
Tai jei Vilniuje tokie atstumai, nereiškia, kad kitose šalyse jie tokie. Čia apie ateitį kalbama (atseit elektra visi važiuoja), tai reikia dar nepamiršti ir viso komercinio transporto.
immortallt 2013-11-09 23:07
Oi man patinka tokie eruditai
Tu žinai, kad jei degintume tą patį benziną elektrinėse, tai pagamintume 2x daugiau elektros ir dar antrątiek šilumos, o elektromobilis energiją naudoja dar kažkur 3x efektyviau.
Dar toliau, vandenilis gaminamas naudojant tą pačią elektrą. Stebuklas "ANE"?
Kas dėl krovimo ir tinklų atnaujinimo, daugelyje šalių naktimis tinklai dirba max 20% apkrovimu. Tai elektros perduoti ir pagaminti jokių problemų nėra. Aišku, kai kurie, kurie vis dar bando kalbėti apie karietas su arkliais ir beveik jau susitaikė su VDV era, niekaip negali pripažinti, kad VDV tuoj pakeis elektra.
Kas dėl dujų naudojimo, jei dujas pradės naudoti ir automobiliai bei kaip Europa planuoja dar šį dešimtmetį, tai dujų neužteks 100 metų. Turint omeny didėjančius energijos vartojimo mąstus rytuose, tai gerai bus, jei iškastinių resursų, apart anglies, užteks dar 50 metų be kelių kartų brangimo. O jei pabrangs 2x, tai net prie dabartinių technologijų elektromobiliai, su tais netobulais akumais atrodys kaip pasaka.
Kilgoras Trautas 2013-11-10 10:59
Kinija 95% išgauna ne todėl, kad kitur jų nėra, o todėl, kad Kinai laiko pakankamai žemas kainas dėl nemokamu ekologiniu mokesčių, darbo sąlygų saugumo, ir dideles dalies pasaulines juodos rinkos kuri tai pat išvengia šių mokesčių (dažnai ta juoda rinka dar ir yra valstybių kontroliuojama).
p.s.
Beto akumuliatoriai gali būti perdirbami.
O kur dar sveikata. Jei VDV iškeltumėme iš miestų, t.y. VDV automobilius pakeisti elektromobiliais, tai net ir panaudojus tą patį kurą skirta elektros gamybai gyventojų sveikata tikrai pagerėtu, nes angliavandenilius degintumėme ne mieste, o už miesto.
deivec 2013-11-10 18:52
taip nes dauguma zmogiskuju istekliu paskirta...visokiems mobiliems androidams tobulinti ir kurti zaidimus mobiliems..
tupumo kryptimi einame....
bet aisku svarbu gi babkes
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla“ priversta pristabdyti elektromobilių gamybą