Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sielinas 2013-11-14 13:34
Šaunuoliai estai vien dėl to, kad tokį eksperimentą atliko. O dabar galima tik pasimokyti iš gautų rezultatų. Estais žaviuosi visose srityse.
kestutisz 2013-11-14 14:05
O kažkas gal tikėjosi kitokio rezultato? Kiek ten tas nuolatinis ir taip kainuoja, kad keisti greitį ir patogumą į nemokamą bilietą?
Melyna 2013-11-14 14:37
Autobusas atvažiuoja tik tam tikru metu ir keliauja tik tam tikru maršrutu. O su automobiliu gali sėsti ir važiuoti be jokių tvarkaraščių ir tiesiai link tikslo, o ne sukti kažkur toli aplink kaip kartais būna su autobusų maršrutais.
O ir šiaip, jei paslauga laikoma nekokybiška, tai ir turėtų būti nemokama arba labai pigi.. ?
lizunas 2013-11-14 15:55
Tavo pasirinkimas kiek mokėti už kokią nors paslaugą, tu pilnai gali įvertinti tau apsimoka už ją tiek mokėt ar ne.
laurius 2013-11-14 18:10
Užtai laikas praleisto autobuse, besiilsint, skaitant ar šiaip planuojant dienos darbus yra kur kas vertingesnis nei laikas praleistas vairuojant kamščiuose. :p
Aš asmeniškai važiuodamas viešuoju transportu pailsiu, ko nepasakysi apie kelionę automobiliu.
Arthuras 2013-11-14 18:37
Ooo taip. Aš irgi pailsiu. Ypatingai važiuojant Vilniuje "greitaisiais" maršrutais, kur net negauni sėst, jau nebekalbant apie pastovų darbą autobuse - judėjimą pirmyn ir atgal, išleidžiant keleivius ir kitus ileidžiant. Taip pat reikėtų paminėti ir pastovų tratėjimą, barškesius ir kitus garsus, kvapus, jutimus važiuojant viešuoju. Tai žinot, esant galimybei, aš geriau pasedėčiau nuosavam automobilyje...
dds 2013-11-15 00:02
gerai nupasakota kasdienybė visuomeniniame transporte dar pridėčiau kai kurių nereguliarų kursavimą, kai grafikas yra kas pusę valandos, bet kažkuris nusprendžia neišvažiuoti į reisą
vvv2 2013-11-15 14:19
.
p.s.
.. Kaune paprastai 90% atvejų iš 100% yra sėdimų vietų, bet piliečių "gąsdinimas" mafukais, tai užknisa.. Įdomu kiek tie mafukai sumokejo trolių busų kompanijai už tokią socialinę reklamą?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pamokanti Talino istorija: nemokamas viešasis transportas nesumažino automobilių skaičiaus gatvėse