Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pumper 2013-11-20 12:46
Pora pastebėjimų pritariant ir nepritariant tokiam straipsniui:
- ne tik vokiečiai Vokietijoj mašinas pardavinėja, todėl didelė tikimybė, kad ten sovietinio arba babajiško mentaliteto veikėjai atsukinėja skaitliukus.
- faktas, kad patys BMW, Audi ir kiti auto gamintojai meluoja apie naujų auto kuro sąnaudas (iki 20 proc. skirtumu), leidžia manyti, kad gali meluoti ir apie realią ridą.
Kaip ten bebūtų, iš vokiečio vis tiek žymiai patikimiau pirkti, nei iš kokio italiūkščio ar to paties lietuvio.
vardasas 2013-11-20 13:14
pamastymui perkame auto 10m senumo , kilometrazas 150000-200000km, per metus nuvaziuoja tarkim lietuviai 20000-30000km tai per 10 metu turetu buti 25000-35000km kur logika? pernelyg naivus pirkejai ir tingi skaiciuoti, beje tiek pravaziuojama Lietuvoje kur labai taupoma, o tokioje Vokietijoje galima baveik ir padvigubinti nuvaziuota kilometraza. I mokykla ejome visi, matematikos mokemes visi bet niekas neismoko naudotis savo galva
pozitronas 2013-11-20 13:27
Bet būna ir stebūklų, žmona važinėja jau 12 metų su, iš salono pirkta, mašina jos rida beveik jau 120 000km. Uošvis - 5 metai, iš salono - 68 000km
Ir poto įrodyk, kad rida nesukta
aurimokas 2013-11-20 13:29
Senelis važinėjo '78 metų BMW, kurį buvo nusipirkęs ~95 metais. Parduodant rida buvo ~120000. Niekas nieko neatsukinėjo, nes pensininkui tokie dalykai neaktualūs. Rida daugeliu atvejų priklauso nuo žmogaus važinėjimo
vardasas 2013-11-20 13:53
bet stebuklingai visas masinas vairuotja ir pardavineja tik seneliai
Simplicity 2013-11-20 15:01
Ne kiekvienas 20-30 tūkstančių per metus susuka, tad negalima drąsiai teigti jog visos su atsuktais odometrais. Gi būna ir daužtų ar ne iš Vokietijos. Esmė tame, kad Lietuvoje negalima nupirkti pigiau nei už ją yra pasiryžęs sumokėti vokietis. Mokam pigiau nei vakariečiai, nes automobiliai su vienokiomis ar kitokiomis bėdomis arba jau senų seniausiai persiritę per 10 metų.
Razumnas 2013-11-20 16:51
Keista, kad kažkas labai dėmesį kreipia į ridą. Na, mano aplinkoj perkantys atkreipia dėmesį jei labai jau didelė, o jei normali arba maža, tai arba netiki šiuo faktu arba mano, kad gali būti atsuktas spidometras. Bet bet kuriuo atveju, renkantis naudotą automobilį, apžiūri pedalus, vairą, pavarų svirtį, sėdynes. Įvairūs dalykai pasako ar daug šis auto matęs ar ne. O kartais ir didelė rida nebaisi jei automobilis prižiūrėtas, raguliariai lankęsis servisuose. Nors, mana, ir "ledinį|" auto nusipirkus, nežinai kas jam buvo daryta.
lizunas 2013-11-20 20:02
Hmm, atrodo pats nedaug važinėjantis, bet pažiūrėjęs ridą į TA ir į odometrą, nustebau, jog per 1.7 metus nuvažiavau beveik 50 000 km. Tai jei aš nulėkiau tiek, sakysit vokiečiai per 10 metų nulekia 200 000 km? Oj tikrai ne, ypač kai pas juos priimtina savaitgaliai kur nors išvykti, nes jei šeima savaitgali sėdi namuose, kaimynai pradeda negerų dalykų išmastyt
Arthuras 2013-11-20 20:24
Tiesiog reikia susitaikyt, kad rida - ne rodiklis perkant naudotą automobilį ir tiek. Net jei ir niekas, niekada neatsukinėtų - vis tiek reikia žiūrėti į stovį. Greitkeliuose nuvažiavus 200 tūkst. km - vokiškas, aukštesnės klasės automobilis atrodo lyg naujas. Pravažiavus tiek pat Lietuvos miestuose - automobilis būtų pusiau lavonas.
Ir dar juokingiau, kad ridos visada yra panašūs skaičiai - 108k km, 189k, 210k km. Toks jausmas, kad iki "standarto" atsuka.
O šiaip Vokietijoje vis tiek mažiau atsukinėja, nes atsivertus mobile.de skaičiai visai kitokie, nei autoplius.lt
sigitas 2013-11-20 20:36
Na jo aš irgi atsimenu laikus kai į lietuva dar tik pradėjo varyti automobilius iš vakarų tai visos mašinos buvo nuvažiavusios 151 tūkstantį km.
Indzius 2013-11-20 22:41
Kad voketijoj uzdrausta atsukineti, atsuka parvezant auto pakeliui ir pagrinde lenkijoj kiek girdejau;)
immortallt 2013-11-21 02:28
Na mano tėvas per metus vos pravažiavo 20,000km, čia tiesa, su kelione į Lenkiją turistine, praktiškai jau iki Slovakijos
kukulis 2013-11-21 10:54
Visu pirma, svarbu kokiu kuru automobilis varomas. Dyzelinius perka tie, kas vazineja daug, nes dyzelines auto tiek pacios brangesnes, tiek ju aptarnavimas brangesnis, todel atsiperka tik tuo atveju, jeigu sutaupoma per pigesnius degalus ir dideli nuvaziuota atstuma. Vokietijoje kasdien vazinet 100-150km i darba - normalu.
Tiesa, kad i rida nereiktu kreipt didelio demesio, taciau i ka butina atkreipt demesi, tai i fakta, kad paemus koki standartini lietuvoje gerai parduodama automobili, tarkim kokiu 2006m passat b5.5 ar b6 ir standartini perekupo pristatyma - ala katik is vokietijos, koza roza, nedauztas, rida 199k, sedi ir vaziuoji, lieti ratlankiai ir tt. ir palyginus prasoma kaina su panasiu automobiliu mobile.de - staiga supranti, kad tokio stovio masinos ten kainuoja daugiau, negu parvarytos i lietuva. Kyla naturalus klausimas - is kur jie traukia tas puikiai isslaikytas masinas uz tokia maza kaina?
O seip as pats, kol negalejau sau leisti visiskai naujo automobilio, vazinedavau devetais, ir keisdavau mazdaug karta i du metus. Visada ieskodavau pirkto naujo jau Lietuvoje. Daug lengviau patikrinti, kaip jis buvo priziuretas, ir paprastai, jei tai ne imones masina, stovis jos buna kurkas geresnis negu pargabentos devetos is uzsienio...
Nukainotas 2013-11-21 11:52
Klaidinanti straipsnio antraštė. Vokiečiai neklastoja odometro parodymų, juos klastoja TURKAI, kurių Vokietijoj gyvena labai daug ir kurie ten užsiima įvairiausiais verslais.
Arthuras 2013-11-21 19:27
Kita bėda Lietuvoje yra - keliai ir jų priežiūra. O tiksliau duobėta kelio danga, druskų kiekis žiemą, vis dar nemažai žvyrkelių ir pan. Nedideli atstumai automobiliui taip pat "sveikatos" neprideda.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pavojaus varpai tikintiems vokiečių sąžiningumu: trečdalio naudotų automobilių rida – atsukama