Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2013-11-28 18:11
Gerb. žurnaliste - visus variklius galima subalansuoti, formulės 1 varikliai idealiai subalansuoti, o ir bokseriai ne visi savaime išsisveriantys. Tokia savybe pasižymi šešių cilindrų bokseriai. Ne visi, o šešiakaušiai.
Nors, iš kitos pusės, rašykit bile ką, jūsų įvaizdžiui jau nebepakenksi.
deivec 2013-11-28 18:16
tai isvis nelabai supratau...jeigu jie jau tokie super..kodel tik naudojo kelios mazos auto firmeles ????
Anonymous 2013-11-28 21:27
Tik viena jų savybė super, kita (variklio aukštis) ohoho, o likusios savybės - galvos skausmas konstruktoriams
Pagal tą patį mokslą - šeši eilėje yra pats patvariausias variklis. Irgi ne masinis variantas! Tik fūroms tai standartas.
Automobilio konstrukciją labiau lemia gamybos pigumas, o ne tech savybės
Arthuras 2013-11-28 21:48
Ir tos pačios kelios firmelės - šūdą gamina. Kad ir Subaru. Kur matyta, kad 2013 metų automobiliai su 2.0 varikliais imtų 12 litrų kuro mieste, turėtų viso labo 150 arklių ir iki šimto bezdėtų 9.5s. Žodžiu, tegul slepiasi po lapais...
TadasG 2013-11-29 10:57
Bezdėtojau, iš kur išbezdėjai tokius skaičius? pirma paskaityk susiradęs specifikacijas o tada rodyk savo protą. Labai geras šaltinis tavo žinioms praplėsti yra Google. Pasinaudok.
Arthuras 2013-11-29 11:24
O, Subaru fanas prisijungė vien tam, kad apgintų savo meilę.
Naujausias Legacy:
http://www.subaru.lt/lineup/legacy/tech ... ifications
http://www.subaru.lt/lineup/legacy/tech ... ifications
Naujausias Impreza:
http://www.subaru.lt/lineup/impreza/tec ... ifications
Nori pasakyt, kad tai atitinka šių dienų standartus? Gal juokauji?.. Pažiūrėk į Audi, BMW variklius, jų ekonomiškumą, galią, automobilių pagreitėjimą. Kad ir:
http://bmw.lt/lt_rb/en/newvehicles/3ser ... ical_data/
obuglas 2013-11-29 12:13
Žiūrim:
BMW 320i - 135 kw 6,3 l/100 km (320d - 135 kw 4,5l/100km)
Impreza 1,6l - 84 kw 6,1l/100 km
Legacy (1) 2.0i - 110 kw 7,1/100 km
Legacy (2) 2.0D - 150 kw 5,7/100 km
O dabar dar įsikertam, kad Subaru AWD. Kur tu randi 12l aš neįsivaizduoju.
O ir Subaru niekada nebuvo laikomas taupiausiu auto.
Arthuras 2013-11-29 12:35
http://cars2.auto.ru/cars/subaru/legacy ... mod-15246/
Žvilgtelėjau čia. Šiais laikais niekur nebepamatysi miesto sąnaudų didesnių nei 10l vidutiniame automobilyje..
TadasG 2014-01-02 12:56
Kas per absurdiški lyginimai? Taigi ir pats matai, kad audi yra 15kw galingesnė, kas ir įtakoja kad kuro sudegina vidutiniškai 0,7 L daugiau už Subaru, o iki 100 km/h pagreitėja tik 0,7 sekundės greičiau. Taip, kad nustok rašinėt nesamones, nes skaičiai tikrai labai panašūs.
Subaru automobilį galima nusipirkti dėl jo savito žavesio, kas žino, tas supranta. O jei tau gerai kaip ir didžiajai daugumai Lietuvoje, rinkis audi.
Arthuras 2014-01-02 13:24
Kur tas jų žavesys?.. Gal eksterjero dizaine?.. O gal interjero dizaine?.. Sportiškume?.. Deja, bet niekur. Pardavimai pasaulyje irgi tą patį rodo...
VytautasK 2014-01-02 16:37
Užtat japonai mažiau genda
Arthuras 2014-01-02 18:10
Kas tiesa, tas ne melas. Prie šito neprikibsi, tą ir statistika teigia.
TadasG 2014-01-03 17:57
Arthuras, ką tu čia lygini, - net ne sekundę o sekundės dalis, ne litrą, bet litro dalis, - norėdamas šiuos skirtumus išnaudot, turėtum važiuojant tam tikrom sąlygom, tam tikru greičiu, tolygumu, arba išspaudžiant visą maximumą, - ir jeigu tai vieninteliai lemiantys faktoriai, - sorry, pats esi tiesiog apverktinas ir tiek..
Dėl dizelinių, tai jų, tarkim ir Porsche kažkada negamino. Čia yra gamintojo pozicija ir filosofija. Taip pat rinkos sąlygos. JAV iki šiol nieks nevažiuoja dyzeliais išskyrus sunkvežimius ir traktorius. Subaru palyginus neseniai sukonstravo boxer dizeli, iki tol buvo tik benzininiai varikliai, ir kitokių nereikėjo - tai irgi vienas iš išskirtinių bruožų.
Gerą automobilį turi būti malonu vairuoti, kad važiuodamas bet kur, bet kada, bet kokiom sąlygom jaustumeis užtikrintas. Subaru būtent toks ir yra - be galo patvarus ir patikimas. Ir ne dizaine esmė. Tokiose mašinose esmė yra akim nematoma. Tai vienintelė markė kurios ne kažkoks ribotas modelių skaičius, bet visi modeliai gaminami su AWD ir boxer varikliais. Ir analogų kuriuos galima būtų lyginti paprasčiausiai nėra. Va čia yra žavesys.
O kad japonai genda mažiau, yra patvaresni ir patikimesni, tai taip pat matyt didesnis pliusas negu sutaupytas 0,x litro.
Arthuras 2014-01-03 20:39
Opel, Audi, BMW, MB siūlo praktiškai visus modelius su AWD sistemom. Joks čia pliusas, tik pasirinkimo reikalas. O iš to boxer... Paaiškink tu man, kuo tie varikliai stebuklingi? Man kaip vartotojui, tie cilindrai nors ir ratu išdėstyti - svarbu rezultatas, kaip tas variklis važiuoja, kiek kuro naudoja, kokia jo vibracija, skleidžiamas garsas. Nei vienas naujas V ar I tipo variklis nesitabaluoja, kad opozicinis variklis būtų kažkoks privalumas.
TadasG 2014-01-05 19:11
Ką reiškia PRAKTIŠKAI VISUS? Kai tavo išvardintos markės iš tiesų gamins VISUS modelius visais varomais ratais tada galės lygiuotis. Kol kas tai yra pilka visuma gaminanti tautovežius, per daug nesiskiriančius nei vieni nuo kitų nei nuo likusių markių.
Šiaip susidaro įspūdis, kad šitas mažas straipsniukas kažkuo labai tave įžeidė arba užmynė ant skaudančios nuospaudos.
Nesijaudink, nei viena nuomonė pasaulio nepakeis, todėl jau galima ir baigti tuos beprasmius ginčus.
Arthuras 2014-01-05 19:28
Nei įžeidė, nei užmynė. Aš tiesiog klausiu, kuo tas opozicinis variklis yra išskirtinis? Kaip tai galima pajusti vairuojant?.. Specifikacijomis tie varikliai gerokai nusileidžia. Gerokai.
TadasG 2014-01-05 20:39
Sakai kaip galima pajusti važiuojant?
http://zebra.15min.lt/lt/mokslas_it/aut ... 04404.html
Dar galima klausytis malonaus variklio garso. Taip kad nereikia čia. Čia ne Subaru fanų forumas bet ir ne vokiškų tautovežių fanų forumas.
Audi skirtas iš taško A į tašką nusigauti prabangiai? Tu tikriausiai juokauji? Vienas didžiausių tautovežių, kur tos prabangos nė kvapo nėra, paprastas vidutinės klasės kibiras.
Ir nesakau kad eilutė yra blogesnis motoras, tiesiog gerbiu Subaru už tai kad jie ne kaip visi turi savo sistemą. Todėl tai nėra populiariausias automobilis skirtas masei. Ir toks niekada nebus dėl išskirtinumo. Kaina jis nekonkuruoja su Ferari ir pan. bet tam tikrom pozicijom šios mašinos išskirtinės.
Arthuras 2014-01-05 21:09
Kiekvienas gamintojas turi savo išskirtinumą. Audi - Quattro, BMW - rwd ir t.t. Tik esmė tame, kad tos filosofijos akivaizdžiai turi savo pranašumą. Girtis opoziciniu motoru vien tik todėl, kad jis opozicinis, nors parametrais gerokai atsilieka, nematau prasmės.
TadasG 2014-01-05 22:38
Nu dar papasakok kokios filosofijos turi Quattro ir rwd pranašumą? Kuo toliau tuo baisiau nusišneki.
Kliedėjai apie sekundės dalis, pagreičius, o kai pamatei kad serijinis STI sedanas greičiausias pripažintas oficialiai, vairuojant Makinenui, tai pridėjai į kelnes? Tai ką dabar tavo sekundės sako, jau kitaip šneki?
Tautovežiai tau visos mašinos, rwd tau filosofija akivaizdžiai turinti pranašumą? Kas dar?
Patinka tau ar ne, Volkswagen - Audi visą gyvenimą gamino paprastus ir pigius grabus tautai ir bulvėms vežioti o staiga vienas iš jų - 'audi' sugalvojo kad gamins tuos pačius tik brangesnius volkswagenus? Tai žiedų mylėtojas būsi?
Nieko tavo pezalai nerodo ir nesako. Kiekvienas iš savo patirties turi susidaręs savo nuomones ir niekas jų nepakeis, tai nėra prasmės kažką įrodinėti.
Arthuras 2014-01-05 22:58
Šiaip jau su kvailiais nediskutuoju, bet kartais mėgstu įvairių dalykų fanus patrollinti, tai nepraleisiu progos ir šįkart.
Aš niekeno nuomonės pakeist ir nenoriu. Tiesiog pradžioje nusistebėjau, kad neturi Subaru kuo girtis iš esmės. Ir kažką, pasirodo, įžeidžiau...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Odė geriausiai subalansuotam motorui (Video)