Virtualios valiutos „Bitcoin“ kursas gerokai viršijo 1 000 JAV dolerių ribą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Verslininkas 2013-12-01 15:01
Gal yra zmoniu turinciu sios valiutos? butu idomu suzinoti kas is cia esanciu yra nors kiek sutaupes ten? as pamenu senais laikais, tai buvo pries kokius gerus pusantru metu, linkomanijoj buvo parama bitkoinais, ten buvo visokio velnio surasyta kaip juos pirkt ir is kur ju gauti, nebepamenu jos kainos tuo metu, bet buvo noro nusipirkti uz 100-200 litu tiesiog del idomumo matyt jau buciau koki 10k turejes idomu butu suzinot ar yra kas minines tuos bitkoinus nuo seniau tarkime?
ElniaRagis 2013-12-01 18:07
gal kiek kvailai išsireikšiu, bet manau, kad tie bitcoinai šiuo metu dirbtinai iškelti, per pastarąjį mėnesį nemačiau faktiškai nė vieno portalo, kur nebūtų jie nepaminėti, įskaitant ir užsienio. Ir tas susidomėjimas vis auga, nes tipo niko nedarydamas gali užsidirbti tūkstančius ar daugiau. Spekuliacija ir ne kitaip
femto 2013-12-01 18:30
Tai ir tu spekuliuok ir turesi proga uzsidirbti. Maziau rekautum ir, kaip pats sakei kvailai issireisktum, pries ta menesi tavo investicija butu buvus pelninga. Pavydas is tavo puses ir tiek..
Mindzaugas 2013-12-01 18:59
Kiekvieno daikto vertę galima iškelti didinant susidomėjimą, bet čia jau aukščiausio lygio spekuliantai darbuojasi... Beveik viskas kuo prekiaujama turi šokius tokius atraminius pamatus, o bitcoinas gali trauktis iki nulio.
Leons 2013-12-01 19:28
Turiu mažą kiekį jų nusipirkęs, visą lapkričio mėnesį stebėjau pokyčius (būtent per jį ir sukilo tiek bitcoino kaina). Jei domiesi kaip jų įsigyti, tai minint jau nebeapsimoka kurį laiką, nebent turi specialiai bitcoinu mininimui paruoštą PC (turiu omenyje, kur tas mininimas integruotas jau hardware lygmenyje), visgi tokie PC labai brangūs dėl mažos pasiūlos. Bitcoin kaina, žinoma, kad gali smarkiai svyruoti atitinkamai pagal lūkesčius, bet čia nieko naujo jei esi prekiavęs valiutomis/akcijomis. Žmonėms labai sunku suvokti, kad ir realios valiutos dėl panašių veiksnių svyruoja, visgi to nepastebi nes litas yra fiksuotas euro atžvilgiu. Visgi, yra vienas labai didelis skirtumas tarp realios valiutos ir bitcoinu - pastarųjų kiekis yra baigtinis, todėl infliacija bitcoinui negresia. Mano nuomone, bitcoino kaina galutinai stabilizuosis tik kai užsipildys tas baigtinis jų kiekis. Kaip čia bus ateityje - neaišku, visgi norint kažką spėlioti reikia sekti naujienas ir pačiam mąstyti, kaip jos gali įtakoti kainos svyravimus
mch0lic 2013-12-01 19:36
Turiu kažkiek, bet daugiau pirkt neplanuoju vien todėl, kad arba pirkimo procesas komplikuotas arba daug fees keityklos nusiskaičiuoja. Kažkada, kai tik valiuta pasirodė esu bandęs mine'int, bet kai vertė ten buvo vos ne $1 USD už bitcoin'ą ar kažkas tokio, tai, kad ir buvau kokį išmine'inęs tai iki šių dienų jie neišgyveno
Nerkus 2013-12-01 20:13
o mine'int bitcionus, tai čia kažkas panašaus į BOINC projektus ale SETI@athome? ta prasme panašaus, kad kompas kažką skaičiuoja ir tie bitcoinai darosi?
perihellis 2013-12-01 20:28
Man tai kyla du klausimai, ar sprogs jų burbulas ir kada sprogs jis..
exas 2013-12-01 20:51
Na jei galėtum atsakyt į klausimą kada sprogs, galėtum tapti pasakiškai turtingas. Juk visa esmė ir yra tame, kad parduot prieš sprogstant burbului.
Leons 2013-12-01 20:59
Taip, principas realiai tas pats.
TLas 2013-12-01 22:31
dabar jau 880 tik, jau tik per siandien daugiau nei $100 verte nukrito... butbulas sprogsta? ar dar kils...? https://twitter.com/FraserNelson/status ... to/1/large
deivis 2013-12-01 23:52
Niekas čia nesprogsta. Kas bent kiek išmano forex'u reikalus, tai čia normali reakcija į staigų kilimą. Dabar bus vėl mažas pakilimas puse tiek kiek nukrito ir tada kris vėl dar žemiau. Normali žmonių reakciją kai kaina labai iškyla.
Dixis 2013-12-02 00:12
Deje cia tau ne forexas, o kas sake kad kaina labai iskilo, ji tik stiebiasi i tikraja savo verte, kuri bus mazdaug 2-3K baksu, jei virsys 10K, tai jau bus burbulas, kuris kazkada sprogs, bet cia vel daug niuansu, jei dar po 20 metu turesi bitcoina, gali buti, kad busi vienas is nedaugelio kuriu dar turi toki, o tas irgi vertes gali prideti. Zodziu visu pirma pasigilinkit kas tai yra
deivis 2013-12-02 00:36
O iš kur tu mielas drauge žinai bitcoino tikrąją vertę? pats sugalvojai kad 2-3 k? Ir kodėl riba 10 tūkst. Vienu žodžiu iš piršto laužti skaičiai. Jis neturi ir neturės savo tikrosios vertės. Ji nuolat kis. Taip čia ne forex. Bet žmonių psichologija ir rinkos elgsena išliks panaši visur, nesvarbu tai žaidimo ekonomika, tikrų valiutų svyravimai ar galų gale bitcoinas.
Dixis 2013-12-02 01:19
Ne is pirsto as ta verte traukiu, tau reiktu pasidomet, kiek kainuoja persiust viena bitcoina ir suprasi, kad jau db prasideda problemos su persiuntimo mokesciu, todel didesne jo verte biski praranda prasme. Nors tia komplikuotas reikalas, kadangi persiuntimo mokesciu formule gana komplikuota ir nera pastovi, bet jei persiust bitcoina kainuos pora doleriu, tai neatrodys taip zaviai. 10K tai taip cia is pirsto lauztas skaicius, bet kazkas paskaiciavo, kad jei bitcoinas butu auksas tai jo verte pagal tai kiek jo imanoma isgaut turetu but apie 400K baksu, to niekad nebus aisku, nes yra papildomu salygu, bet kita vertus, jei liks tik keli bitcoinai, kodel gi ne, galesi ir uz porta milijonu parduot. Skirtumas nuo forexo, kad visi zaidzia atverstom kortom ir visi zino galutini bitcoinu skaiciu, o dabar egzistuojanciu rinkoje, turbut kokie 20% maziau, nei deklaruojama, nes labai daug tokiu, kurie anksciau minino, pamirso slaptazodziu, sugedo kompai, nepadare backup' ir pan. Tai jeigu mastai, supranti, kad tu bitcoinu dabar generuojamas kiekis gali but net mazesnis, nei prarandamu. Taigi, kada aiskios taisykles, tai ir elgsena kitokia.
sigun 2013-12-02 10:36
Taip, dalyvauji tranzakcijų tikrinime ir jei pasiseka tau už tą darbą "atlyginama". Skirtingai nuo seti ir pan., gali įdėti daug skaičiavimo resursų, bet patikrinimą anksčiau spės atlikti kiti ir tuomet tavo skaičiavimai nueis perniek, t.y. negausi nieko. Šiai dienai nerealu kažką uždirbt tokiu būdu netgi naudojant greičiausias vaizdo plokštes, o prisijungus prie skaičiavimo grupių tas atlyginimas vis tiek bus niekingai mažas. Tiek mažas, kad netgi prie išaugusių bitcoin kainų, tavo vaizdo plokščių sunaudota elektra kainuos žymiai brangiau.
lape 2013-12-02 10:56
Čia galite palyginti kiek tai kainuoja http://dustcoin.com/mining Vienos video kortos už 1500 litu skaičiavimo greitis (Hashrate) apie 600-800, vartojamas energijos kiekis 400-500W. Tai pagal dabartinį kursą dar ne taip ir blogai, bet po kelių dienų dali būti viskas kitaip.
MrVlad 2013-12-02 12:37
Ką jūs čia grybaujat su tom vaizdo plokštėm. Jau seniai jom nieks nebeminina. Dabar tik su specializuotu hardwaru, ASIC'ais, kurie spaudžia iki 400 GH.
immortallt 2013-12-02 15:54
Mano šūdą nusiųsti į Kiniją irgi brangu, bet tai nepadaro jo vertingu. Nesupranti vertės prasmės. Kai dings visa euforija, pradės kaina kristi ir niekas nebenorės pirkti, tai kokia bus jo vertė? Totaliai 0, nes naudos visiškai nėra. Jinai laikosi, tik dėl jos fanų ir norinčių pralobti, pastarųjų dabar daugiausia ir kai bus pirmieji ženklai, kad tuoj kris kaina, tai tiesiog burbulas sprogs. Čia blogiau nei dotcom burbulas bus.
perihellis 2013-12-02 16:07
laukiau immortallt panašaus stiliaus posto sulaukiau