Xbox One ir PlayStation 4 procesorių palyginimas po mikroskopu (2)
Žaidimų konsolės Xbox One pardavimai prasidėjo tik praėjusią savaitę, o Microsoft vien per pirmą parą pavyko parduoti vieną milijoną konsolės egzempliorių. Beje, Microsoft nuolat pabrėžia, kad tai pavyko pasiekti „per trumpiau nei 24 valandas“, matyt, norėdama įkasti Sony, kurios 1 mln. Playstation 4 parduota „per parą“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ir jei Playstation 4 debiutavo anksčiau, ir ji jau išstudijuota, tai ekspertai tas pačias „chirurgines“ priemones taiko ir Xbox One. Kai kam užteko paprasto atsuktuvo, o kai kas (kalbama apie Chipworks specialistus) pasinaudojo rimtesniais instrumentais. Buvo pasitelktas mikroskopas, kuris ir leido padaryti detalias Xbox One procesoriaus nuotraukas.
Reikia pažymėti, kad Xbox One naudojamo procesoriaus kristalo plotas yra 363 kv. mm, tuo tarpu Playstation 4 kiek mažesnis – 348 kv. mm. Gerai matyti, jog Xbox One naudojama sudėtingesnė atminties architektūra. Jei PS4 procesorius ir grafika turi bendrą prieigą prie 8 GB GDDR5 atminties, tai Xbox One atveju prie analogiškos talpos atminties (tiesa, DDR3) prisideda ypač sparti SRAM atmintis, integruota į procesorių. Jos dydis – 32 MB, ją naudoja GPU.
Įdomu tai, kad Xbox One procesoriuje buvo aptikta tik 14 klasterių GCN, kai tuo tarpu Playstation4 jų yra 20 (tiesa, aktyvuoti tik 18).