Mūšis tęsiasi: kokios naujausios mobiliojo ryšio operatorių vilionės?  (7)

Daugiau nei prieš mėnesį prasidėję mobiliojo ryšio operatorių kainų mūšiai tęsiasi. Pradėję nuo neribotų pokalbių ir trumpųjų žinučių, dabar dėl klientų operatoriai kovoja siūlydami papildomas paslaugas telefonams


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Skaičiuojama, kad 3 iš 4 parduodamų telefonų – išmanieji, todėl operatoriai ėmė rungtyniauti jiems siūlydami papildomų paslaugų. Pastebėję, kad naujos kartos telefonams kyla daug pavojų, bendrovės varžosi ir dėl jų apsaugos priemonių pardavimų.

„Telefonai nėra pigūs – kai kurių kaina siekia ir 2 tūkst. litų, nukritę lengvai sudūžta, o remontas gali kainuoti ne vieną šimtinę. Todėl mes siūlome juos apsidrausti. Tokiu būdu žmogus išvengia labai daug problemų – tiek gedimo, tiek vagystės atveju“, – teigia UAB „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.

Bendrovė draudimą pasiūlė praėjusią savaitę, vydamasi konkurentus, kurie tokią paslaugą pasiūlė jau daugiau nei prieš metus ir tris kartus pigiau.

Siekdami kuo daugiau klientų pervilioti operatoriai kovoja ir pardavinėdami apsaugą nuo pavojų internete, taip pat kurdami išmaniųjų telefonų mokyklas.

„Antivirusinė programa, po to, kai Lietuvą pasiekė pirmieji mobilieji virusai, tapo labai populiaria paslauga. Taip pat rinkoje yra laisvai prieinami įvairios programėlės, kurios padeda apsaugoti vaikus nuo netinkamo turinio“, – apie apsaugą nuo kenkiančių programėlių sako UAB „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė.

Trečiasis operatorius siūlo ne tik paties telefono, bet ir pokalbių draudimą.

„Jeigu netekote telefono, ir dar kažkas su juo nemažai prakalbėjo, mes padengiame iki 1500 litų žalos, taip pat telefono draudimo „Bitėje“ galima bet kada atsisakyti“, – paslaugas vardija UAB „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Rūta Latinytė.

Vieni operatoriai siekia laimėti konkurencijos mūšį, kiti – visą karą. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ ir „Omnitel“ turi beveik vienodą aktyvių klientų skaičių – apie 2 mln., o „Bitė“ – perpus mažiau. Pagal perviliotų klientų skaičių, pirmauja „Tele2“ ir „Bitė“, daugiausiai klientų šiemet neteko „Omnitel“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: lrt.lt
lrt.lt
Autoriai: Jovita Sukackaitė
(5)
(0)
(0)

Komentarai (7)