Buvimo vieta jau nustatoma skambinant numeriu 112 ir per „Omnitel“ tinklą (0)
Ryšio operatoriaus „Omnitel“ sprendimas, užtikrinantis skambinančiųjų Bendrojo pagalbos centro numeriu 112 vietos nustatymą be SIM kortelės, jau veikia skambinant iš visos Lietuvos. Bendrovė tesėjo rugsėjį duotą pažadą įdiegti sprendimą savo lėšomis iki šių metų pabaigos.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Mūsų žmonės, suprasdami šio sprendimo svarbą, dėjo visas pastangas ir, glaudžiai bendradarbiaudami su Bendruoju pagalbos centru bei su įrangos gamintojais, atliko didžiulius tinklo atnaujinimo darbus, kad sprendimą, užtikrinantį skambinančiųjų numeriu 112 vietos perdavimą be SIM kortelės, įdiegtume kiek įmanoma greičiau“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.
Taip pat „Omnitel“ iš savo pusės jau įdiegė sprendimą, kuris, Bendrajam pagalbos centrui atlikus reikiamus pakeitimus, suteiks galimybę „Omnitel“ klientams su Bendrosios pagalbos centru numeriu 112 susisiekti bei bendrauti ir SMS žinutėmis. SMS sprendimas ypač reikalingas negirdintiems arba dėl kokių nors priežasčių negalintiems kalbėti žmonėms.
Bendrasis pagalbos centras (BPC) su bendrove „Bitė Lietuva“ dar lapkritį atliko reikiamus testus, atitiko keliamus reikalavimus ir patvirtino, kad skambinant pagalbos numeriu be SIM kortelės vietos duomenys nurodomi automatizuotu būdu.