Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
O_O 2014-01-28 11:42
Formulės 1 varikliai irgi nėra tiek dideli, kiek galingi
lizunas 2014-01-28 11:42
O kodėl nenori tokio variklio kišti į normalius automobilius?
Nerkus 2014-01-28 11:51
turbūt dėl to, kad jo resursas nelabai pritaikytas normaliems automobiliams.
bahuriux 2014-01-28 13:24
Is duju turbinos butu galima sukonstruoti varikli hibridinei auto, dar lengvesni ir jei yra poreikis dar galingesni, kuris galetu buti varomas betkokiu skystu, arba dyjiniu kuru. Tokie varikiai masinose jau buvo isbandyti volvo ECC concepte ~1992m ir naudojo ~5l atidirbto tepalo, arba aliejaus is retoranu.
w00xer 2014-01-28 13:37
Ir manau ilgaamziskumas jo neatitiktu automobiliu standarto... Nekazka butu kapitalinis variklio remontas kas kokius 2000km
audriusn 2014-01-28 15:26
tai cia nedaug. kai F-1 pries pora desimtmeciu turbinius naudojo, is 1.6l spaude po 1500AG.
Arns 2014-01-28 15:33
audriusn, o kiek iš jų įveikdavo bent 300 km?
Šitas bent parą turėtu sukti, tai ko gero apie 4000-5000 km turėtu įveikti neišlėkdamas šaibomis.
audriusn 2014-01-28 16:54
dauguma, vidury lenktyniu gi nekeisdavo, o vaziuoja apie 320 km. o sito turetu keliem track-days savaitgaliam uztekt
Arns 2014-01-28 17:19
audriusn, peržvelk kiek vidutiniškai iš 24 bolidų finišuodavo, ir kiek jų būtent dėl variklio stodavo
Luftwaffle 2014-01-28 17:22
400 AG, 380nm.. Vadinasi variklis dirba itin aukstomis apsukomis (AG daugiau nei nm, turbo variklyje)... Serijineje auto net panasius skaicius pamatyti butu nerealu.. Isvaizduokit daily drive autmobiliuka su varikliu besivyniojanciu iki kokiu 11-12k apsuku.....
arvis911 2014-01-28 17:27
Mechatronikos dėstytojas yra man sakęs, kad seniau vokiečiai automobilius kūrė kad atlaikytų 500 000 Km, o po to kaip Dievas duos. Todėl man įdomu, kokie standartai taikomi naujiems automobiliams?
manas 2014-01-28 17:29
Sanaudos speju irgi nemazos, kai tokiais aukstais sukiais dirba
arvis911 2014-01-28 17:32
Na kasdieniniam važiavimui buvo toks automobilis. Mazda RX-8. Bet ten rortoriniai varikliai, todėl pas juos aukštos apsukos.
immortallt 2014-01-28 17:43
Automobilių kaina sumažėjo, papildomų sistemų ir reikalavimų padaugėjo, saugumas padidėjo, žaliavos pabrango, pinigai nuvertėjo, automobiliai atpigo. Klausimų dar yra?
kestutisz 2014-01-28 18:45
Kaip tik jie ilgaamžiškumu ir nepasižymėjo. Ir anot legendų prie kuro sąnaudų reikėjo skaičiuoti ir tepalo sąnaudas...
mental1ty 2014-01-28 21:30
Tai kad maksimalūs sūkiai - 7500, taigi šiuo parametru nuo kitų benzininių variklių praktiškai nesiskirs.
rimasD 2014-01-28 23:51
Nėra kitų parametrų; kiek benzino, kiek CO2 ir t.t.
Arthuras 2014-01-28 23:59
Prastas tas rotorinis variklis. Kuro sąnaudos mieste apie 20+ litrų, 1000km minimaliai 1 litras tepalo. O ir galia vos 230+ ag. O šitas variklis serijiniame automobilyje greitu laiku tikrai nepasirodys.
sigitas 2014-01-29 00:16
Pamaniau gerai būtų "britvą" su tokiu motoru turėti .
Wolfy 2014-01-29 13:04
Taip, senų mašinų varikliai tikrai buvo patikimi, pats turėjau antrą golfiuką, kuris buvo nuriedėjęs tik 987000km (gaila milijono taip ir nepasiekė), bet gerai jis ir eidavo, nors kažkur antifrizas išdegdavo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vos 40 kilogramų sveriančio „Nissan“ variklio pajėgumas – 400 arklio galių