Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2014-01-30 12:38
O kodėl neįvedame pagalvės mokesčiu, kad remti autorius? Tokia pati logika.
O šiaip kodėl dar drįsta bandyti persekioti pirataujančius, jei mes jau už tai susimokėjom mokesčius!
Gedis 2014-01-30 12:47
Neklausau,o mokėt reiks.Keistas pinigų vogimas iš žmonių
cosmosas21 2014-01-30 12:52
tai vat, durnas kažkoks mokestis, kuris net įtraukia mobiliuosius telefonus...
kestutisz 2014-01-30 14:27
Ko gero tiksliausia citata iš straipsnio - "labai mulkiai", such wow
Laurynas19 2014-01-30 14:37
šita nesamoninga tema jau pridiskutuota visur daugybę kartų, bet vistiek ją išvydus nervas ima
Tas kuris palaiko ar bando įgyvendinti šia idiotišką idėją:
1) yra visiškas idiotas.
2) Plauna pinigus.
Ir kas blogiausia, kad visi žino, jog jis plauna, prasukinėja pinigus (variantas 2), bet kalbant su juo akis į akį, jis visais įmanomais būdais stengsis įrodyti jog jis yra idiotas (variantas nr 1).
Dabar galėsi kurti visišką šlamštą ir nepriklausomai nuo to ar tai kam nors tas tavo š idomus ar ne, tu vistiek gausi pinigus?
P.S galiu klysti, nes pilnai viso įstatymo nesu išnagrinėjas. Gal pinigai gaunami priklausomai nuo tavo pajamų ar pan.. jei kas žino, trumpai apšvieskit.
kestutisz 2014-01-30 14:43
Dzin tas kaip konkrečiai išdalinama autorių dalis - esmė yra būti tarpininku! Ir kuo daugiau surenkama, tuo aišku daugiau išdalinama, tačiau gi ir didesnės veiklos sąnaudos. Buvo toks filmukas kaip lapė sūrį dalino - kuo ilgesnės ir sunkesnės dalybos, tuo daugiau lieka pas tarpininką :)
Staska 2014-01-30 14:47
Teisingai, reikia būtinai apmokestinti tik ne 3 procentais, o kaip minimum 300 procentų. O tai kiek pinigų sutaupo dabar žmogus nepirkdamas knygų ,CD, anei DVD su įrašais ? Keliasdešimt litų kaip minimum per mėnesį !
O jeigu neskaitot knygų, neklausot muzikos, nežaidžiat žaidimų ir nežiūrit filmų, tai nėra ko ir laikmenų, beigi įrenginių visokiausių pirkti, tada ir tų procentėlių nemokėsit niekam.
1hitkillhack 2014-01-30 14:49
Būsiu nepopuliarus, bet paprieštarausiu daugumai... piratauju, tai bent taip užmoku kažkiek... ir nėra svarbu man kelis procentus uždės... Ne kiekvieną dieną perkam usb raktą ar dvd diskus...
Žiūrint iš savo pusės, tai manęs tie keli procentai nepadarys ubagu, bet tie patys keli procentai gali padėti autoriams, kad jie netaptų ubagais...
Kailis 2014-01-30 15:47
Jei nori paremt autoriu tai nusipirk bilieta i jo koncerta ar kompaktini diska, o jei suda kuria tai kam tokius remt?
1hitkillhack 2014-01-30 17:21
Tiesiog man galvos neskauda kažkuo rūpintis, pirkti ar kažkam mokėti... nuspręsti kurį remti ir t.t..
Ir tikriausiai 90% (spėju) į tas laikmenas įrašyto turinio yra piratinis...
Taigi paaukoti kelis centus tikrai galima, nemanau, kad kurį nors pavers ubagu...
O visokios sąmokslo teorijos, kad čia plaunami pinigai, tai juoką kelia...
Nukainotas 2014-01-30 17:35
Be ryšio kažkoks mokestis, kam išvis tuos menininkus ir kūrėjus remti? Jei patys nesugeba iš savo meno uždirbti, tai gal tas menas to ir nevertas ir gal reikėtų pasieškoti kito užsiėmimo? Man atrodo, daugumai piratų tas piratinis turinys nėra būtinas ir jei nebūtų piratinių versijų, tai originalių jie dėl to nepradėtų pirkti. Tai kaip skaičiuojama piratavimo žala? Neva piratiškai atsisiųstų kopijų skaičius dauginamas iš originalo kainos ir tai reiškia, kad kūrėjas tiek prarado ir jam turi būt kompensuota? Absurdas. Reik ne debiliškus mokesčius išgalvoti, o rasti būdų kaip turinį padaryti lengviau prieinamą jiems. Jei viskas būtų centralizuota ir masiška bei pigu, didžioji dalis tų piratų neatsisakytų susimokėti už turinį, o kūrėjai uždirbtų daug daugiau, negu iš visokių kompensacijų. Bet tik geri kūrėjai, o ne tokie, kurių kūrybos niekas nepirktų.
immortallt 2014-01-30 18:00
bad news for you, autoriai iš kompaktų uždirba grašius. jų pajamos iš koncertų. Taigi daugiausia pajamų praranda ne autoriai, o įrašų studijos. Lietuvos autorių neklausau nieko, apart vienos atlikėjos. Jinai pati įkėlus į youtube'ą.
pazystamas 2014-01-30 19:22
Siap jei nori taikyti 3%, tai butu logiska juos skaiciuoti nuo flash mikroschemos kainos, o ne nuo viso irenginio kainos. Pvz 4gb usb flashas kainuoja 20lt, o koks smart tv su tais paciais 4gb kainuoja 3000lt. Procentines vertes litais labai skiriasi, nors talpa ta pati ir daugiau kuriniu neisirasysi...
Ghost_S 2014-01-30 19:56
O kodel pinigais dalinasi, tik atikejai? Reikia priversti dalintis ir su programu ir zaidimu kurejais. Taip pat manau, kad zmones kopijuoja ir svetimas nuotraukas pvz: desktopo backgraundui, tai ir su fotografais reikia dalintis
Ghost_S 2014-01-30 20:06
Pritariu, nes kazkaip nelogiskai 3% nuo MacBook Pro Retina uz 12 000 LT su 1 TB SSD ir koki nors Aceri 1200LT 1 TB HDD. 360LT VS 36LT, nors talpa tokia pati. Jaustusi tarsi pvm pakeltu 3%.
dzo 2014-01-30 21:15
uzmoki ne autoriui, o tarpininkui, tad nelabai ir uzmoki tu tam autoriui
o jei visgi autorius kazkiek centu nuo to ir gauna, tai jis tikrai nuo ju turtingesnis nepasidarys
Kiškis 2014-01-30 23:26
Kažkada piratauti buvo lyg ir blogai, bet kai prisiperėjo visokių agatų bei panašių sukčių, banditų ir aferistų firmelių, tai piratavimas tapo visiškai normaliu dalyku, o ir sąžinė graužt nustojo.
dzedajus! ;D 2014-01-30 23:39
sąžine graužtų jeigu siųsčiausi muzika galėdamas ja lengvai gauti Lietuvoje. Bet kaip gyvenam bananų respublikoje nieko apart lietuviškos arba mainstream'o muzikos nesurasi.
MCblogiz 2014-01-30 23:41
Perku CF korteles fotografavimui ir moku šitą pyyp mokestį logika siekia žemės branduolį
kestutisz 2014-01-31 00:01
Su fotografais paprastai viskas - jie irgi dalinsis, nors diskus perka terabaitams RAW'ų saugoti, kompaktus ir flash'iukus - klientams nuotraukas atiduoti...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Noras paremti skurstančius autorius visas laikmenas ir įrenginius gali pabranginti 3 procentais