Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mental1ty 2014-02-07 14:52
To autobuso vairuotojas tiesiog profesionaliai riedėjo taupydamas kurą.
Jomajo 2014-02-07 16:46
klausimas kam man taupyt nesavo kura ir trugdyti eisma riedant, alga man nuo to nekinta, o bosas gauna gan nemazas nuolaidas kurui ir statosi namus.
salemas5 2014-02-07 17:24
pirma taupysi aplinka, nes maziau tersalu issiskirs.
Bet ziuriu furisatas esi, tai gali paaiskinti kas per dalykas yra I-shift ?
AF 2014-02-08 09:44
Transporto įmonėse bosai nustato normas, kurios iš tiesų yra vaikiškos tokioms krovininio transporto priemonėm. Jei vairuotojas viršija bosų nustatytas normas, pinigai išskaičiuojami iš vairuotojo atlygynimo. Eismo niekas netrukdo, nes ekonomija remiasi į pastovų vienodo greičio išlaikymą ir stabdymo minimizavimą.
zaliaakis 2014-02-08 10:29
Yra visaip su tais taupimais. O senas profesonalas puikiai ir taip zino kaip taupyti. O naujokai pasiklausia senesniu vairuotoju. Viskas nera viesinama.
Yra firmu(as zinau tik viena) . Pazystamas dirba. Yra nustatyta norma kuro. Ka tu sutaupai kuro pavidalu. Tau puse sumos ismokama kaip premija. Ir visi vairuotojai labai susinteresuoti kad kuo maziau sunaudotu kuro Nors visokosios sistemos bake(gps, lygio matuoklis tiesiai per gps siuncia) sukciauti ir nusipilti neleistu. Bet va paskatinima vietiek vairuotojam duoda. Aisku tai ne lietuvio kompanija
Jomajo 2014-02-09 02:02
del tersalu sumazinimo yra naudojamas chemikalas "adblue" http://www.technologijos.lt/n/pranesima ... je?l=1&p=1
i- shift trumpai tariant - automatas, i smulkmenas nesigilinau.
Jomajo 2014-02-09 02:31
sitas taupymas galbut labiau aktualu tolimu reisu vairuotojams, bet mano atveju (trupi reisai miestuose)nematau prasmes keisti vairavimo iprocius nes neretai papuolu i gan didelius kamcius, kur tenka is vietos pajudeti kokia 30 kartu, tai apie koki dar taupyma gali but kalba. o tiesiame kelyje autopilotas ir dugnas, kalnas ar nuokalne, aisku kol nereikia lenkti mieganciu prie vairo ir per juo keisti vaziavimo greiti.
sub 2014-02-10 23:31
Taupymas yra gerai, o riedėti yra gerai ir su lengvuoju automobiliu. Mieste tas riedėjimas labai jau minimalus.
Man užstrigo, kad straipsnis skirtas aplamai visiems "furistams", bet i-shift sistema yra tik Volvo sunkvežimiuose, mano žiniomis. Straipsnis kaip ir geras, informacinis, bet su tuo i-shift straipsnyje tai grynai taikoma į Volvo sunkvežimių vairuotojus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Iššūkis vairuotojui: kaip riedėti profesionaliai?