Kelių atitvarai Lietuvoje – nieko verti?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

1337 2014-02-11 14:11
„Vairuotojai turi įvertinti sąlygas. Išvažiavęs į kelią turi keletą kartų pastabdyti, pagreitėti, žiūrėti, kaip elgiasi automobilis, ir tada, įvertinę šiuos veiksnius, priimti sprendimus. Kai saugu, kai nieko aplink nėra, tada reikėtų pasibandyti“, - patarė S. Pukalskas. Paklausęs šito dėdės patarimo porai metų paliksi teises ir sumokėsi tūkstantinę baudą.
lizunas 2014-02-11 14:24
Jau seniai pastebėjau, kad kelių atitvarai yra nieko verti, kai juos net lengvosios mašinos pramuša, o sunkvežimiai, kaip degtukus laužo. Pastebėjimas tas, jog 10 metrų sulankstytą atitvaro gabalą, pakelia keli gaisrininkai, hmm, tai kas ten per metalas, gal skarda 5cm storio? Bet kas keisčiausi, visi atitvarai tiesiog nulekia nuo kuolų, kuolai dažniausiai lieka žemėje toliau, o atitvarai nulekia, tai yra nulaksto varžtai, kuriais jie pritvirtinti prie kuolų.
kionig 2014-02-11 14:41
Turbūt apie smūgio sugėrimą nesi girdėjęs? O gal turi minčių kaip sustabdyti efektyviai mašiną, kurios svoris 2-3 t, lekiančią 100 km/h greičiu? Jau nekalbant apie fūras..
Arthuras 2014-02-11 14:47
Iš esmės tie atitvarai į juos atsitrenkus turėtų suveikti kaip virvė, kuri smarkiai išsilenkia, bet automobilis jos nepervažiuoja. Velniai žino, kokia tų atitvarų LT kokybė... Geriau nepatikrint.
Arns 2014-02-11 14:55
Fizikinis pagrindimus kur? Nes atrodo toliau tęsiate kvailų minčių epopėją, sugalvodamas naujas fizikines tiesas ir metalų savybes.
alfrisz 2014-02-11 15:02
tai geriau jau tegul perskrodus lietuviskaja atitvara kaktomusa trenkiasi i priespriesai atvaziuojancius automobilius?? Kažkodėl Vokietijoje naudojami betoniniai atitvarai ir net nebandomi keisti i popierinius lietuvisko tipo. O ten greičiai visai kitoki nej Lietuvoje. Juk dažniausiai stačiu kampu į betoninę atitvarą nesitrenks, o nuslys jos šonu. Esmė, kad gelžbetoninius kokybiškus atitvarus lietuvai per brangu įrenginėti.
kionig 2014-02-11 15:20
Įdomu nuo kada, jei atmintis neapgauna, kad toks nurodytas būdas yra KET'e įvertinant kelio sąlygas.
pozitronas 2014-02-11 15:50
Pavyzdys nesekmingo guardrail crash testo : https://www.youtube.com/watch?v=OdkjBw0j_oo O Šiaip yra ir patikimų variantų kurie sulaiko ir sunkesvores tr. pr. https://www.youtube.com/watch?v=XAxUHCHKd6A ir virves principas : https://www.youtube.com/watch?v=-zGJYVe-qms
1337 2014-02-11 15:55
to kionig Nuo tada, kai pareigūnas tau įpaišys chuliganišką vairavimą
kionig 2014-02-11 16:06
Labai abejotina.. Nebent pats gavęs esi tokią nuobaudą? Niekas ir nesako, kad tą turi daryti kitam prieš panosę. Užtenka ten vieną kartą pristabdyti staigiau ir matysi koks kelias. Kai sąlygos pranešamos prastos arba pats matai pagal orus.. Absoliučiai tą daryti prireikia tik labai retai. Tai, nematau, kad dėl ko galėtų prisikabinti pareigūnai..
1337 2014-02-11 16:17
Na esu jau ne kartą susidūręs su visišku protingumo ir teisingumo principo deficitu kelių policijoj Nenustebk jei ir už tai baudą įpaišytų, juolab, kad tokią teisę jie turi, nes toks bereikalingas stabdymas formaliai jau yra chuliganiškas vairavimas
obuglas 2014-02-11 16:32
Iš kur tokią nesąmonę ištraukei? Apsiš*ktų atsiprašant tie keli gaisrininkai kol pakeltų 10 metrų atitvarų. Spėju gyvai net nesi prisilietęs prie jų. O kas liečia šią nelaimę, tai dabar per visus galus ieško kaltų, nors eilinį kartą pamirštama, kad buvo nepasirinktas saugus greitis atsižvelgiant į eismo sąlygas.
immortallt 2014-02-11 16:53
Išsipisinėji ir tiek. Ar debilu apsimeti? 1) Greičiau pagreitėti, tai nereiškia iki 100 spausti mieste. 2) Pastabdyti, tai nereiškia kam nors prieš nosį užkirsti stabdį, traukti rankinį ar sustoti viduryje kelio. 3) Debilai ir liks debilais, išsipisinės lygioje vietoje vardan išsipisinėjimo. pozitronas' jei atkreipsi dėmesį, tai Lietuvoje tokie atitvarai ir yra, kaip antrame video. Skirtumas tarp video toks smulkus... Kur trenkiasi kliudant šiek tiek šonu, o kur statmenai tiesiai varai.
Arthuras 2014-02-11 18:45
Ir vėl tu... Labai gerus video numetė pozitronas. Tai va, 10 kart pažiūrėk, gal suprasi, ką turėjau omeny...
Arns 2014-02-11 19:07
sprendimas, kaip per vieną žioplį iškart užkišt visą eismą. O kur dar motociklininkai? Be to, kiek teko matyti Europos, niekur tokios sistemos matyti neteko. Gal čia amerikinis variantas dykumose? Nes esami atitvarai linkdami/lūždami absorbuoja (kartu su automobilio gamintojo padarytu mašinos byrėjimu smūgio atveju) smūgį, nemesdami atgal į kelią avariją patyrusiojo (nebent jau per didelis greitis ir jau nepalankus smūgio kampas). Nes nėra pas mus nei tokių skardžių, kad reikėtu net autobusą privalomai išlaikyti ant kelio, jog nenusiristu kur nereikia. Nei tokių greičių, kad kietosiomis užtvaromis reikėtu atskirti eismo juostas. Vnz kaip kažkas jau sakė. Jei fūristas būtu įvertinęs eismo sąlygas ir nelėkęs tokiu greičiu, esamos priemonės būtu sulaikusios nuo tokios katastrofos. Pilna kelių ir be eismo juostų atskyrimų, per kurias pakrautos fūros, bet kokiu oru, iki dugno mina.
Arthuras 2014-02-11 19:25
Be abejo. Tačiau tame ir esmė, kad atitvaras yra sprendimas jau įvykus kažkam negero kelyje - apsaugoti nuo didesnių problemų.
Arns 2014-02-11 19:38
kas Lietuvoje gali legaliai važiuoti 130 km/h? Tik tam tikrose atkarpose, vasarą, leidžiama iki 110 km/h. O tai, palyginus su autobanais, pakankamai mažas greitis, ir įmanoma, kas beje ir daroma, sustabdyti ne tokiais brutaliais būdais. Nes tie brutalieji, ženkliai didina avariją patyrusio automobilio keleivių sunkaus sužalojimo tikimybę. Viskas turi savo kainą. Su ta virvele, autobuso avarija, net maža, būtu su ojojoi kokiom pasekmėm, kai visi keleiviai be saugos diržų, ir vietoj vieno smūgio, patiriamos dukart besikeičiančios judėjimo kryptys. Tad atitvarus nulaužia ne dėl to jog jie blogi, o kad greitis ženkliai neatitinka kelio. Kaip berods suomių eismo saugumo ekspertai yra aiškinę, kad lietuviai blogai dirba, nes jie kelius tiesia taip, koks bus greitis. Tad jei jis neturi būti didelis, tai ir neišvysi plataus, lygaus kelio. Pas mus kartais padaro tokius kelius, kad kai kam ženklai tampa nė motais, išvydus kelią, ir neįvertinę savo jėgų išsitaško.
GTRooTube 2014-02-11 19:41
Gyva bėda Lietuvoje su kelių prežiūra. Žvyrkeliai išvis neasfaltuojami, o autostradoje, kurioje negali paspausti, nes ten nuolat vienas ar kitas ruožas tvarkomas vistiek sudedamos ne kokybiškos atitvarų dalys.
Vytax 2014-02-11 19:58
Geri tie atitvarai. Tik jie skirti sulaikyti lengviesiems automobiliams kurių svoris pora tonų, o ne sunkvežimiams virš 50t.
fugslidy 2014-02-11 22:19
wut paskui ir atsiranda tokie antraeilininkai "bet aš juk leistinu greičiu važiuoju"...