Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
1337 2014-02-18 14:52
Kaip kažkada Kazlas yra sakęs, pinigai pravalgai, o gėda lieka
Biškutį gaila ir apmaudu, kai tokie gamintojai kaip MB, BMW ar Aston Martin nusirita iki Audi lygio
Arthuras 2014-02-18 14:56
Na ir koks tas Audi lygis?
Audi tiesiog vėliau įstojo į premium segmentą. Visi vaikosi pinigų, BMW ne išimtis.
1337 2014-02-18 15:57
Audi lygis? Gaminti 4-5 skirtingus automobilius ir keičiant jų bodykit'us aiškinti, kad tai skirtingi modeliai
Nu ir dar tas 1,5l variklis su varomu priekiu.... Čia jau nėra ką ir komentuoti, vienareikšmiškai gėda.
Ech, senstu...
trapecijus 2014-02-18 18:20
Na BMW marketingas ir BMW automobilių megėjai labai deklaruodavo MALONUMĄ vairuoti. Ką dabar visi pasakys po tokių žingsnių? Tikra tiesa, BMW tiesiog nusileido iki Audi lygio
Simplicity 2014-02-18 18:52
Nematau BMW pasirinkime nieko blogo. BMW 2 serija yra skirta tiems, kurie visada norėjo BMW, tačiau kaip velnias kryžiaus bijojo galiniais ratais varomo automobilio. Bus konkurentams A3, Ibiza, Golf, C3 , 308 ir t.t.
Be to, tokios klasės automobilyje priekiniai varomi ratai turi vieną didelį pliusą— išlošiama erdvės salone. Nereikia po nediduku automobiliu ir keleivių kojomis kišti kardano ir greičių dėžės. Na, o norintiems sportiško vairavimo yra dar šešios BMW serijos ir krūvą „iksų“
w00xer 2014-02-18 19:14
Nelabai suprantu cia verkianciu del "dingusio prestizo"... Atrodo visi like bimeriai uzsikres varomu priekiu ir autogide ju kaina kris perpus
Tas_pac 2014-02-18 19:15
Pamenat kas šitą reklamą?
Arthuras 2014-02-18 19:37
Turbininis 1.5 - mažai? Nu gal ne raketa, bet turėtų būt pakankamai. Ford'as iš 1 litro išspaudžia 125ag... Tai čia reik tikėt, minimum 150 ag bus. Kaip tokiam krepšui, tikrai pakankama.
Na, o FWD... Šiaip, automobilis su trumpa baze ir galu varomu sunkiau vairuojas, nei FWD. Tiesiog BMW siekia daugiau pelno ir tiek.
MantasNo 2014-02-18 19:45
Nuo kada BMW prestizine masina?
Arthuras 2014-02-18 19:52
Nuo tada, kada ir Audi, MB, Lexus tokios yra. Niekas čia ir nekalba apie Bentley, RR ar kitus mirtingajam neįperkamus daiktus...
Natter 2014-02-18 19:54
Aš nesuprantu negi BMW negalėjo viso šito nesusipratimo pavadint Mini Tourier ar Mini Pensionier ir išleist Mini vardu, kam gadint BMW vardą?
sabotan 2014-02-18 20:08
Oi vaiku klubas apie sportines masinas sneka kur bazine m3 versija 200 tukstanciu kainuoja. Isvis reikia uzdraust kurti tokius na bent apriboti ju kieki iki keliu vienetu. Man idomu kada bmw isleis savo i serija ir 4x4 modelius. Tiek adi tiek bmw tiek mersedes yra tie patrys automobilei su kitu zenkliuku ir keliomis usibreztomis taisyklemis kai porshe variklis gale
Domas1 2014-02-18 20:36
Nu nesuprantu apie kokius sportinius agregatus galima kalbeti kai pas tave vos 100 arkliu, va nuo Mitsubishi Lancer Evolution VIII kartos va ten tai virs 300kw http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi ... _Evolution ir visa tai vos 2.0L varikliuke va cia tai bent galia 100km vos per 3.5s, efektas kaip Porshe tik uz kita kaina :]]
Siaip cia naujas BMW tiesiog paprastas eiliniam vairuotojui, o ne trasoje lekioti, nesuprantu ko visi cia apie tas galias prakalbo, dabar reikia kalbeti apie ekonomiskuma, juk degalai pas mus kainuoja ne kaip Amerikoje :]
Sinupretas 2014-02-19 15:58
pritariu Natter,
reikėjo mini vardu išleist ir viskas
Arthuras 2014-02-19 16:00
BMW marketingo specialistai viską tikrai gerai apgalvojo. Tų Mini jau įvairiausio dydžio kibirų yra, o pirkėjas galbūt nori BMW.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pirmasis BMW, varomas priekiniais ratais (Video)