Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
T 2014-02-18 14:33
Atsimenu kai Vilniuje padarė vos nemokamai važinėti pensininkams, tai jų buvo pilnas viešasis transportas su jų visokiomis pretenzijomis visiems.
lizunas 2014-02-18 15:05
, dabar tu pats čia priekaištauji
raimism 2014-02-18 17:28
jei 40,000 žmonių persiregistravo į Taliną (~10% gyventojų prieaugis), jau vien jų mokesčiai (GPM ir kiti tiesioginiai mokesčiai, kurie paprastai eina ne į valstybės, o į savivaldos biudžetus) padengė didelę dalį patirtų išlaidų.
Jei pridėti ir tai, kad Taline važinėja labai nemažai Nissan elektromobilių, kuriuos valstybė pirko už parduotus taršos leidimus, o pagrindinių kelių ir sankryžų apkrova tikrai sumažėjo bent 10% - panašu, kad Talinas puikiai sprendžia transporto klausimus.
Duomenų, kad tiksliai įvertinti čia mažoka, bet aš manau, kad tai labai puikus sprendimas.
immortallt 2014-02-18 17:58
raimism, sankryžų apkrova didžiąja dalimi sumažėjo ne dėl nemokamo viešojo transporto
Laimėjimas - tie 40,000, kurie prisiregistravo Taline. Manau Vilniuje skaičius būtų ne ką mažesnis. Tiesa, kiek iš jų studentai?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ką per 2013-uosius išmoko Talinas, kuriame viešasis transportas tapo nemokamas?