Nauji automobiliai 100 km netrukus turės nuvažiuoti su 4 litrais benzino

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

audrius537 2014-02-25 15:48
Sumazins CO2, padauges kitu dar labiau kenksmingu junginiai. Kaip sakoma is š vasko neisspausi... Padauges kvailos elektronikos, daleliu filtru ir kito slamsto, biznis mechanikams, o paprastiems per kisenes tukstanciais...
SILORAKAS 2014-02-25 16:23
Vidutines sąnaudas labiausiai kelia važiavimas miesto sąlygomis todėl tendencija aiški: mažesnio darbo tūrio varikliai (žinoma ir mažesnės galios), lengvesni (mažesni) automobiliai, papildomos sistemos (start/stop, hibridiniai su elektra ir panašiai). Dėl patvarumo jau čia kitas klausimas, bet manau gamintojams konkurencija vis tik neleis taupyti vien kokybės sąskaita.
Shinigami 2014-02-25 17:14
Jie šita įstatymą nori prastumti tam, kad galėtu daugiau taršos kvotų valstybė parduoti verslininkams. Nes dabar verslininkai taršos kvotas perka iš Afrikos valstybių, o gamina ir teršia gamtą tai savo šalyje
Pumper 2014-02-25 17:25
Užsiima nesąmonėm. Prigalvojo visokių DPF dyzeliam, kad tipo mažiau terštų, bet tuos teršalus paprasčiausiai mašina ne mieste, o trasoj išmeta + vidutinės sąnaudos nuo tų filtrų tik išauga. Rezultate tik didesnė tarša.
Sigitas.lk 2014-02-25 17:37
Europa nuo vieno auto taupys ten po kokius varganus 10g/km CO2, o amerikonas atsiputes pasiims koki 5L dzipa-tanka ir papigiai benzo uzsipyles varys ir vargo nematys sazininga. Taip pat ir kinai jau vvejasi amerikonus tersimo mastais. Zodziu ne vien automobiliams reik visa kalte suversti ir tuo labiau ne vien europoj tuo rupintis.
Nerealiai 2014-02-25 17:58
Kaimynas šiukšlina, šiukšlinsiu ir aš... Įdomus požiūris.
andriuk 2014-02-25 18:41
o tai teoriškai kokios galėtų būti 1000kg transporto priemonės sanaudos neskaitant nuostolių, ir su 100% naudingumu? Jaučiu nei 1 nesiektų, tai pasispaust dar yra kur?
Sigitas.lk 2014-02-25 18:41
Pakelsiu saldainio popiereli, o kaimynas tuo metu samasvala siuksliu sone isvers. Na Tieisog nenoriu pasakyt kad tas tarsos mazinimas blogai, blogai supratai, turiu omeny, kad tai reiktu daryt visiems, ne vien europai.
HDi 2014-02-25 18:45
Nereikia čia taip blogai nušviesti padėties. Praėjo jau tas laikas, kai amerikonai turėjo labai pigų kurą, bet iš esmė nors jis ten ir pigus dabar jei lyginti su EU, bet patiems amerikonams jis patapo brangus, todėl ekonomiškumo link juoda ir jie, turbininiai 4cilindrų ir V6 motorai keičia V8, daugėja hibridų, dyzeliniai varikliai ir pamažu atranda savo savininkus.
Leons 2014-02-25 18:56
Taip ir galvojau, jog lietuvaičiai pradės virkauti. Mano nuomone, viskas čia gerai, tikrai paskatins investicijas į elektromobilius ir į modernesnę techniką. Be to, kadangi Lietuvoje vidutinis autoparko amžius yra apie 15-20 metų tai dar ilgai bus galima važinėtis ir ramiai sau teršti, kol tie 2020 laidos automobiliai pasieks eilinį lietuvį praeis dar nemažai laiko
kmr 2014-02-25 20:24
Amerikiečiai pusdykiai važinės nebe ilgai tikriausiai dėl tokios ..
iusegun 2014-02-25 20:48
nauji automobiliai nesulauks 2020 metu. ju eksplotacijos laikas daug trumpesnis. neapsigauk.
immortallt 2014-02-25 21:22
Europa investuoja į technologijas. Anksčiau pereis prie ekologiškesnių, po to pardavinės Amerikai. Tuo labiau, kalba eina ir apie JAV bei ES bendrą prekybos zoną, o tokiu atveju gali ES reikalauti JAV pereiti prie tų pačių aplinkosauginių reikalavimų per pereinamąjį laikotarpį, kasgi vėl pranašumas ES. Kas dėl efektyvumo. VDV teoriškai berods ~40% pasiekti gali. Bet koks energijos virsmas max siekia 80% efektyvumą.
Tautwas 2014-02-25 21:41
Tu nesirūpink ką kiti, o žiūrėk į save. Šios situacijos vienareikšmiškai tikrai negalima tad galima pažiūrėti kitų pozicijų: Teigiama: -sumažės CO2 emisijos; -vairuotojai sutaupys pinigų degalų sąskaita; -pasikeis žmonių mąstymas; -technologinė pažanga leis uždirbti perparduodant technologijas ne EU šalims; -galima sumažės didelių automobilių pardavimų kiekiai. Neigiama: -išaugs tarša gaminant automobilius (taupyti degalus dažnai naudojami kenksmingi cheminiai junginiai) -automobiliai kainuos brangiau; -techninis aptarnavimas bus sudėtingesnis ir brangesnis.
Nerealiai 2014-02-25 22:57
Supratau, bet deja taip retai būna, kad visi darytų teisingai. Jeigu Euruopa rodys pavyzdį, tai yra tikimybė, kad ir kiti susimąstys, o jei niekas nesistengs daryti nieko, nieko ir nebus. Tuo labiau kaimynas gali verst ir konteinerį, bet aš nemesiu nė šiukšlės, tiesiog kaimyno lygis žemas ir man jis ne pavyzdys. Dar kaip pavyzdį galiu duot, kai atvažiuoji į mišką tarkim prie ežero, yra laužavietė, dažniausiai kaip įprasta primėtyta šiukšlių. Yra keli variantai, bandyti ieškotis kitos vietos kur nėra šiukšlių, ignoruoti šiukšles ir būti tarp jų, arba tiesiog susitvarkyti, tuo labiau jei su automobliu važiuoji, tai į kokį maišą su savom šiukšlėm įdėt kelias kitas gal rankos nenukris. Aišku kitas sakys, kodėl aš turėčiau rinkti kitų šiukšles, dar gražiau nuspręs, kad šiukšlių ir taip jau yra, tai paliksiu ir aš savo šiukšlių kalną, arba geriau sedės ir ignoruos, bet galima tiesiog būt aukščiau už kažkokius debilus, kurie nesugeba po savęs susirinkt savo šlamšto. Kiekvienam rinktis kas kuom nori būt.
mental1ty 2014-02-25 23:16
Pasenęs ir faktais nepagrįstas mitas.
audrius537 2014-02-26 00:57
Pamatysi 2020 metais, kad taip bus. Senu geru masinu nebegamina ir nebegamins kur po milijona drasiai galedavo prasukt
kestutisz 2014-02-26 08:36
Tai tik reiškia, jog dar negali visai tiksliai apskaičiuoti, dar tenka užsimesti resurso garantijai atlaikyti. Bet nieko, sekančios EU direktyvos bus naudoti "biodegradable" gumas, plastmases ir tekstiles - padėtis bus pataisyta :)
Arthuras 2014-02-26 11:19
Faktais gal ir ne, bet tu pagalvok, kiek elektronikos dabartiniuose automobiliuose ir kiek bandoma išspausti iš mažalitražių variklių. Palyginus su prieš 20 metų gamintais automobiliais, tai dabartiniai tikrai tiek nenuvažiuos.
mindulis 2014-02-26 12:50
Kodel vokieciu automobiliai yra tarsiausi EU? Kas is sio straipsnio autoriu buvo atsivertes ir palygines ivairiu auto gamintoju technines charakteristikas ir jas pateikes siame straipsnyje, kad pagristu savo teze, jog vokieciai - tarsiausi? Audi jau gamina A3 su savo gfamybos sintetiniu duju istaliacija. Sios dujos, tai HHO ir metano misinys. Koki CO ismeta toks variklis? Nuo kitu metu, tokiu pat duju gamykla atidaro ir anglai. Ismetamas - vanduo. Ir nereikia eikvoti papildomu energijos istiekliu kazkokiu elektros bateriju gamyba, bei ju utilizavimui. Ka jus vyrai skaitot? Tik tai ka jums pakisa, ar domites placiau? Cia kaip ir su greiciausiu auto pasaulyje? Kas tas Jusu raseiva? Jeui norite apie auto rasyti, konsultuokites su manimi. Gal kuklumu, sis mano pasakymas nepasizymi, bet as sergu uz jus, o jus kisate kiaules. Beje. Solidiziausi leidiniai apie auto pasaulyje 1. Vokieciu = Autobilt 2. Autosuces 3. Rusiskas - Avtorevue Skaitykite, bent jau juos, tada tokiu teziu neskleisite, kaip absoliuto.