Super atsarginis: 5-ojo rato parkavimo sistema (Video)  (4)

Kartais nė metro per visą tarnavimo laiką nenuriedantis veltėdis, degalų sąnaudas didinantis balastas arba tiesiog "kupra šiknoj". Žinoma, tai – atsarginis ratas. Būna, kad jo taip ir neprireikia, o būna, kad negelbsti net ir jis (nes prireikia iškart bent dviejų). Tačiau 1953 m. gamybos automobilyje "Cadillac Packard Cavalier" šis privilegijuotasis dirbo ne tik balastu, bet ir originalia bei pragmatiška automobilio parkavimo sistemos dalimi.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tos sistemos veikimo principas nesudėtingas: hidraulinių siurbliai ir krumplinės pavaros nuleidžia bagažinėje esantį atsarginį ratą ant žemės ir šis galinę automobilio dalį išridena į šoną iš stovėjimo vietos.

"Nauji automobiliai – vis didesni, o stovėjimo vietos – vis mažesnės", - skelbiama automobilinės sistemos reklamoje.

Šią sistemą bendrovei "Cadillac" sukūrė (nors  patentavo dar 1932 m.) amerikiečių išradėjas Bruksas Volkeris (Brooks Walker) iš "Walker Research" (San Franciskas, JAV).

Ir kodėl šis išradimas automobilių pramonėje taip ir neprigijo?

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(14)
(0)
(0)

Komentarai (4)