Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2014-02-27 13:46
Su kuo įmantresnėm galvutėm susiduriu - tuo labiau džiugina paprasti "minusas" bei "pliusas" :)
ISG 2014-02-27 13:56
Nesamone. Jeigu atsuktuvas yra geras, ir jo galvyte yra grudinto plieno, jis neprasisuks, nebent medvarztis yra visiskai surudijes, bet tokiais atvejais daznai luzta pats varztas. Be to kryzminis geras tuo,kad ji tsukti galima viskuo, paprastu atsuktuvu ar peiliu, ar kibu daiktu, o sitam tiks tiks butent toks atsuktuvas Neprigis - 100%
Be to gi pilna varztu su hex galvutem ar "zvaigztudem", tai ne, dar viena standarta isradineja Tuoj kelis irankiu komplektus reiks turet
braske 2014-02-27 14:17
sito varzto esme ir buvo kad jis butu panasus I raktu sukama varzta bet tiktu vienas atsuktuvas visiems dydziams
ISG 2014-02-27 14:40
Koks skirtumas kiek tu atraminiu tasku, siaip ne atraminiai taskai nusprendzia ar atsisuks, ar prasisuks, o varzto galvutes gyglis. Jei jis pakankamas tai ir su paprastu atsuktuvu "minusu" atuksi bent ka, vienintelis minuso trukumas, tai, kad atsuktuvas nuo jo lengviau nuslysta i sona, tai svarbu nebent kai varztas yra nepatogioje vietoje. O siaip tikrai nemazai varztu esu atsukes, nes daug krapstausi garaze, ir tikrai zinau, kad svarbiausias faktorius yra varzto ir atsuktuvo kokybe. Teko atsukti ir ziauriai uzrudijusiu varztu O sitas reikalas tai tik noras uzsidirbti
Jau matau kaip giliausia sio pavaizduoto varzto ertme uzrudija ar oksiduojasi, ir del to netelpa visas raktas, ir nekabina ir didziosios atramos (tokiu atveju jeu geriau butu viena didele ertme, bet taigi tai ir yra paprastas sesiakampis, tai WTF?) Su krizminiu galima tiesiog peiliu prakrapstyt, ar pats atsuktuvas jei smailus - prasibrauna pro visa mesla, o sitas buktas raktas tikrai netilps ir sugadins daug nervu
raimism 2014-02-27 14:58
nepritariu ISG - kaip tik dažniausiai prasisuka ir susigadina varžto galvutė. Atsuktuvo kokybę gali kontroliuoti ir turėti patį geriausią, bet varžto, kurį tau reikės atsukinėti nepasirinksi. Gausi pigų, "minkštą" varžtą ir nepadės net geriausias atsuktuvas.
pats rašai, kad paplitę "hex" (arba kitaip vadinami "Allen") varžtai - jie labai plačiai naudojami pramonėje. ypač ten, kur reikia greičio ir automatizuoto varžtų prisukimo. čia, panašu, kad yra to paties hex'o patobulinimas, greičiausiai jis skirtas pramoniniams tikslams, bet bandoma siūlyti ir masiniam vartotojui.
jų kainos (pažiūrėjau puslapyje, jie buvo finansuoti per Kickstarter) - net labai palyginamos su pvz terasoms naudojamų Essve ar Spax.
Man iš esmės patinka, kad naujos kompanijos kažką bando. būtų galima pirkti Lietuvoje - nusipirkčiau, nes dabar iš Amerikos siųstis porą kilų metalo...
Simplicity 2014-02-27 15:23
Kam reikalinga tokia pornografija, kai jau yra plačiau naudojami TORX ir HEX? Jausmas toks, kad ėjo per visas figūras iš eilės ir paaiškėjo, jog visos užimtos,— padarė trijų aukštų HEX'ą.
Vienintelė jų viltis yra Apple (tie mėgsta nestandartinius varžtus) ir tokie idėjiniai kaip raimism. Visi kiti ir toliau naudos Phillips, torx ir hex, nes tai laiko patikrinti ir plačiai paplitę (todėl pigūs) standartai, įrankių galima įsigyti kiekvinoje įrankių parduotuvėje.
Palaikyk tokį varžtą po lietumi ir pažiūrėsim kaip tu ten sugebėsi įkišti tą savo triaukštį raktą. Pakanka tik, kad giliau esanti dalis gautų truputį korozijos ir visi 18 atramos taškų nueis vilniop.
Vytax 2014-02-27 15:24
Iš mano patirties tai medvaržčiai su minusu yra patys blogiausi. Jie labai greitai prasisuka.
Pliusai geresni, bet kad jie neprasisuktų reikia labai stipriai prispausti, kas ne visada įmanoma.
O geriausi kiek teko susidurti tai „TORX“ tipo medvaržčiai (Dvylikos kampų žvaigždė). Šių net nereikia prispausti ir nepersisuka taip greitai, dažniau visa galvutė nusisuka.
raimism 2014-02-27 16:17
kiek aš skaičiau jų puslapyje tai tinka ir tas pats standartinis hex'as, taip, kad nėra ko jų peikti, kad jį šiek tiek patobulino. tegul stengiasi, šaunuoliai. iš esmės juk negali būti idealaus produkto - būna kažkokie pliusai, kažkokie minusai.
ir iš viso vienas iš pagrindinių jų (gamintojų) argumentų yra ne tik 18 kontakto briaunų (tik apie jas ir rašoma šiame straipsnyje, visi jas ir komentuoja), bet tvirtas varžto laikymasis ant sukimo galvutės ir be magnetinio prilaikymo.
todėl ir manau, kad jie labiausiai orientuojasi į pramonę (greičiausiai baldų ar statybos) ir į automatinį arba bent jau pusiau automatinį (pakraunamą į kasetes) medvaržčių sukimą. ir turbūt labiausiai būtent į prisukimą, nes irgi pritariu, kad tokios galvutės turėtų vienaip ar kitaip užsinešti lauko sąlygomis.
VikceII 2014-02-27 19:41
To
Simplicity
tai ok oksiduojasi dugnas tai dzin imi 2-auksti ar 1-auksti, prasuksi viena auksta turesi dar 2 bandymams
dzo 2014-02-27 20:48
Kadangi lietimosi taskas - tai linija, tad:
kas geriau:
a) 3 pakopu 18 lietimosi liniju po 2mm gylio su mazejanciu diametru/atstumu tarp liniju/tasku (galvutes gylis 6 mm - sitas varztas)
b) 1 pakopos 6 lietimosi linijos po 6mm gylio su pastoviu maximaliu diametru/atstumu tarp liniju/tasku (galvutes gylis 6 mm - hex galva)
?
iusegun 2014-02-27 21:34
kas cia jums kur rudys? cia juk medvarstis vidaus baldams, geleziai namu salygomis...
Nery 2014-02-27 22:13
Vienareiksmiskai kaip dzo minejo, tai kuo gilesne skyle galvutej, tuo didesne tikimybe atsukti "parudyjusi" medvarzti, kaip kazkas minejo, greiciau galvute nusuksi kryzminis supuvusiems medvarzciams nepatogus, nes jo galune uzapvalinta... patogiausi ir geriausi dabar torx ir hex, nes pagrindine priezastis - skyles gylis. Mazo medvarzcio galvutes aukstis tarkim apie 3-4mm, tai kur tom pakopom jega panaudoti???
Talkatif 2014-02-27 22:23
O tokį minkštą gavus, viskas gerai jau bus? :)
evaldosia 2014-02-28 07:25
pritaikys amerikiečiai kokius nors colinius matmenis ,ir europoje neprigis,nes negalėsime sukinėti su paprastais šešiakampiais,vidiniais milimetriniais raktais.
ISG 2014-02-28 09:43
Tai jeigu bus taip, kaip kai kurie sako, kad pritaikymas bus vidaus darbams, tai kam tada isvis to reikia? Praeita vasara kaime ardziau sovietinius baldus kur buvo dideles ir ziauriai negilios galvos su "minusu", ir jokiu problemu nebuvo, ten isvis jokio efektyvumo nereikia. As manau, cia straipsnio klaida "medvarztis". Is medzio tu bent ka issuksi Manau cia apie varztus in general.
raimism 2014-02-28 09:52
ne, nebus
bet turėtų būti geriau.
ir iš vis negalima lyginti hex'o (ir kitų hex'o variantų tokių kaip double-hex, tripple-hex, security-hex) bei torx'o (torx, torx-tr ir pan.) su kryžiminiu (phillips). Jų kūrimo principas skirtingas.
phillips sukurtas tam, kad esant per didelei jėgai sukimo galvutė iššoktų (come-out) iš varžto, kad būtų išvengta persukimo. torx ir hex sukurti tam, kad sukimo galvutė neiššoktų, o stabdytų (persisuktų) automatinis užsukimo prietaisas (tam ant elektrinių atsuktuvų ir yra galimybė keisti prisukimo jėgos stiprumą).
torx ir hex skirti automatiniam prisukimui staklėse. taip, kad lyginti skirtingo tipo galvutes yra neteisinga.
o dėl standartų - jei šie gamintojai norės sertifikuoti savo produktą (jei to dar nepadarė), tai turės praeiti ir unifikavimo procedūrą. jei jie žiūri į tarptautinę rinką, o ne vien į JAV, turės pateikti ir metrinius varžtus / galvutes.
stdio 2014-02-28 09:56
Tiegiog pritariu Vytax.
raimism 2014-02-28 09:56
pagal jų puslapį tai jie kol kas gamina medvaržtį:
http://www.outlawfasteners.com/images/diagram.png
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tobulumui ribų nėra arba kaip patobulinti medvaržtį?