Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ware 2014-03-02 16:37
Atrodo neblogai. VW tikslas naudoti vieną platformą/bazę ir ant jos lipdyti skirtingus kėbulus. Daugiau mažiau bus viskas tas pats tik kitoj rankoj. Audi, porsche, vw ar škoda, vienos klasės auto ant tos pačios bazės. Skirtingos automobilio markės kaina turėtų stipriai priklausyti nuo marketingui skirtų lėšų.
manas 2014-03-02 19:15
Labai jau "neflagmaniskas" variklis, 100AG
sabotan 2014-03-02 19:43
Ne bet is 1,4 litro variklio su turbina ispaust vos 109 arklius. Kai vw is 1 litro su turbina ispaudzia110
MindaugasV85 2014-03-02 20:58
Nesuprantu vieno: kaip škoda gali atrodyt neblogai? Tiek dabartiniai modeliai, tiek tie futuristiniai matau turi 1 bendrą bruožą: grotelės tai kaip iš šuns būdos. Ar tai tarpai per dideli, ar kas, bet man labai gadina vaizdą. Iškart susidarau tokį pigaus plastiko įvaizdį. O tas pigus plastikas ištikųjų yra pagrindinė salono "atributika"
Xdmin 2014-03-02 21:12
Gali ir daugiau isspaust, bet variklio resursas krinta.
BishopaZ 2014-03-02 23:26
Visų pirma tragiškesnės išvaizdos kaip VW Polo, Golf ar Passat tiesiog būti negali - nauja karta nuo senos ten visada skiriasi tik kampų aštrumu (jei išeido modelį su užapvalintais, nauja karta bus su paaštrintais) ir naujom lempom, iš esmės išorė daugiau niekuo nesiskiria. Nesu vw fanas tad man sustačius visus guolius pradedant nuo 4 iki koks ten paskutinis 9tas berods aš nesugebėčiau, ko gero, įvardinti kuris naujausias.. tai kam pirkti tokia pasenusio dizaino auto ? naujas lempas, tarkim ledus gal pačiam eina įsidėt ir bus pigiau VW - Was it das?
Dėl škoda, tau naujų škodų dizainas yra aukštumoje ir deda VW į vietą kaip turi būt, be to salono apdaila taipogi aukšto lygio, beje taip pat kaip ir pas Seat. Pvz Seat Leon salono padaila prilygsta vw passat vidaus apdailai.
Aišku už VW mokėsi gerokai daugiau tik todėl kad gale ir priekyje yra VW.
Kad ir ką imtum paėmus vw grupės dyzelinį taupų auto su ecotec laabai gailėsies. Vokiečiai niekada nemokėjo padaryt patikimo ir taupaus variklio. Nors nėr to blogo, kuris neišeitų į gerą - turningas laisvalaikis grantiniame service, susipažysti su mechanikais ir t.t.
arvis911 2014-03-02 23:46
Tik OPEL gamina ecotec, o VW - TDI...
Prieš mėnesį teko kalbėti su brolio pažystamu iš vokietijos, tai jis buvo labai nustebęs dėl to, kad labai Lietuvoje genda dyzeliniai varikliai. Pasak jo Vokietijoje tokie gedimai yra labai reti.
Pumper 2014-03-03 08:01
Vokiečiai nepila į naujas mašinas belarusiško praskiesto birzgalo.
BishopaZ 2014-03-03 09:48
Niekada gyvenime nesu pyles.
BishopaZ 2014-03-03 09:54
vw/audi TDI yra visokiu pradedant blue motion, baigiant ecomotive ir t.t.
Tie patys varikliai dedami tiek i audi, tiek i vw, tiek i skoda, tiek i seat.
Skandinavijos tech. centrai audi A4 avant dyzeli 3-5 metu apibudina kaip nuolatines pasikartojancios bedos su varikliu. O kad A7 benzas geriau pasalus nesikuria ten jau nieko nestebina
mental1ty 2014-03-03 10:43
Bishopai, tu gal paralelinėj visatoj gyveni? Na benziniai varikliai tai ir japiniški geri, bet dyzelius kaip tik vien vokiečiai moka gaminti, nesuprantu ko kabinėjies.
Kas dėl Seat, tai galėtų VW jį likviduot arba parduot, nes kaip visada ispanai su savo darbo kokybe daro gėdą VAG'ui.
BishopaZ 2014-03-03 13:28
Vokiečiai (VW/Audi) gaminti patikimų ir taupių dyzelių Nemoka. Prie ko čia kabinėjiesi? Aš pats turiu auto (vasara sueis 4 metai) su tuo sušiktu 1,6 TDI super taupiu varikliu. Dabar pravažiavęs 67 000 km. Sakau iš savo patirties Labai nepatikimi varikliai. Pirmus 2,5 metų dėl variklio gedimų 5 kartus lankiausi auto servise. Vieną kartą vidury miesto taip sugedo, kad nutempti reikėjo - taisymas truko 2 savaites - bėdos su intercooler + išmetimo filtrais ir ventiliais kokiais tais, kuriem užsikimšus mašina net neužsikuria (ir tai yra visų "taupių dyzelių bėda").
Išvis tu ką nors iš savo patirties žinai ką šneki ar remiesi "Viena boba sakė" agentūros duomenimis?
1337 2014-03-03 15:15
Nu ir kam gaminti antrą baisuoklį A7 ar į apčiulptą saldainį panašų Passat CC?..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Škoda“ ruošia naują flagmaną – „Vision C“