Aviacijos banginis „HAV304 Airlander“ – didžiausias pasaulyje orlaivis (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arns 2014-03-03 13:55
Kai palygino... Krovininį lėktuvą su keleiviniu bei neaiškiu drižabliu... An-255 vis vien gali gabenti daugiau krovinių, jau neskaitant kad krovininio A380F gamyba pastrigusi. O drižablis ne tik kad tiek negabens, bet ir kelionė užtruks bemaž kaip su laivu keliaujant.
Dixis 2014-03-03 13:56
Kazkokios keistos asociacijos su ta pirma nuotrauka
Paramotoras 2014-03-03 14:28
Nu ir palyginai greicius laivo ir dirizablio.
ozerux 2014-03-03 14:58
Didelis, skraidantis užpakalis!
Kadras 2014-03-03 15:17
Tai kokia jo keliamoji galia? Kiek tonu krovinio jis gales pakelti?
Vytax 2014-03-03 16:01
Ne taip seniai skaičiau apie juos. Dabartiniai prototipai gali skraidinti 10t. svorį. Ateityje planuojama išplėsti galimybes iki 50t. Esminis pranašumas prieš lėktuvus yra tas, kad dirižabliams nereikalingas aerodromas. Jie gali su lynais paimti ir nuleisti krovinį bet kur, kur negali net sausumos transportas privažiuoti.
immortallt 2014-03-03 16:47
Plius įtariu kaštai gerokai mažesni.
Kadras 2014-03-03 17:31
Gal biski supainiojai ka nors, 10t cia labai mazai, va 100-500t, cia jau tikroviskiau.
Pong 2014-03-03 19:45
500 tonu su 4 vidutiniskai galingo automobilio varikliais skraidins ore 100km/h greiciu? Kai tuo tarpu tokiu kaip Antonov varikliai isvysto kone simtus tukstanciu arklio galiu. Skaitykit straipsni, po to komentuokit.
punktyras 2014-03-03 21:49
Tačiau dirižabliui nereikia išvystyti keliamosios galios iš greičio. Jėgos tereikia masės išjudinimui iš vietos ir nugalėti oro pasipriešinimą. O kadangi greitis nedidelis, oro pasipriešinimas daug kartų mažesnis, nei lėktuvo. Todėl nereikia tiek daug energijos eikvoti ir dėti galingų variklių. Mokykis fizikos, po to komentuok
Arns 2014-03-03 21:53
tai pagal fiziką, gali išaiškinti, kodėl pvz oro balionas toks didelis, o pakelia tik gana menką krepšį?
Simplicity 2014-03-03 23:09
Šitas balionas užpilytas heliu, o oro balionas karštu oru? Jauti skirtumą? 500 tonų tas dirižablis tikrai neneš, internete radau skaičius 18t ir 30t.
Arns 2014-03-03 23:17
nesijaudink, nesu kvailas. Mano klausimas būtent apie fiziką, nes lengvesnės už orą transporto priemonės, kad išvystytu keliamąją galią, visados didesnės už svorį kartais, kas nėra būtina sunkesnėms už orą įtaisams. Tad sakykim kiek erzinu fizikos "žinotoją", lyginantį nesulyginamas transporto priemones, iš visai skirtingų sferų.
Vytax 2014-03-04 00:21
Grubiai skaičiuojant vienam kilogramui pakelti reikia vieno kubinio metro helio. Taigi jei dirižablis su kroviniu sveria kokius 20t. Tai tam dirižabliui reikės 20 tūkst. kubinių metrų helio dujų. Taigi tai yra labai dideli gabaritai.
immortallt 2014-03-04 11:43
Taigi ir straipsnyje rašo, kad jis išnaudoja aerodinamiką kaip keliamąją galią.
Ketleris 2014-03-04 14:30
šis aparatas be nutūpimo galės Žemę apskrist 2 kartus, nusileis bet kur laukuose, dykumoj, ant ledo, jam reikės dyzelio, jo visur ras, didelės keliamos galios mano subjektyvia nuomone reikia tik karo pramonei, o mokslui ir humanitariniai pagalbai bus pats tas
Anonymous 2014-03-04 18:01
Arba skraidantis prabangus viešbutis - tylu, ramu, gražu ir romantiška. 10 tonų keliamos galios užtektų šiokia tokiai prabangai...