Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2014-04-16 10:23
Iš esmės skundžiamasi, kad nebevaikšto pirkėjai su pinigų pluošteliais ir neperka katės maiše (ir dar "iš vokiečio"). Ne piginime išeitis, o papildomose paslaugose - bent šiokios tokiso garantijos, patikimos istorijos/apžiūros dokumento (pvz qr kodas ant stiklo pagal kurį atsidarai dilerio puslapį ir matai elektroninę patikros dokumento versiją) iš oficialaus pardavėjo. Galų gale finansavimo pasiūlymų (kas gi dabar ką perka grynais?)
VilDevillWilliams 2014-04-16 12:15
Norintys įsigyti automobilį šiame turguje su remonto ir serviso istorijomis, būkite atsargūs.. Teko girdėti,kad čia jas už nedidelę sumelę puikiausiai padirbinėja.. Garantijų 0.. pažįstamam teko matyti, kaip kažkas išvažiavęs už 15 min grįžo ir reikalavo gražinti pinigus, nes užkalė variklį.. Nieko netvirtinu, tik informuoju ką girdėjęs.. Būkit atsargūs atiduodami savo sunkiai uždirbtus pinigus...
immortallt 2014-04-16 12:25
Vat būtent katės pirkimas maiše yra pagrindinė priežastis, kodėl pirkčiau automobilį dar su galiojančia gamykline garantija.
kestutisz 2014-04-16 12:37
Nežinau, kas turi nutiki, kad galima būtų patikėti kažkokiu atspausdintu popierium/knygute. Tik nuoroda į oficialaus pardavėjo (tiksliau gal atstovo) serveryje gulintį failą galėtų kažkiek pridėti pasitkėjimo.
marmelis 2014-04-16 15:03
Gyvenu nuo kauno turgaus apie 1km. Tam turguje vieni lavonai. Kas yra padoresnio, būna nuimama nuo tralų net nepasiekus turgaus, tvarkomos ir parduodamos ne turguje. Turguje atsiduria tik paskutinės mazgotės, sutvarkytos "superiškai". Nežinau, kas ten dar išvis perka tas mašinas, kazokai pirkdavo, bet ir tų vienas kitas beliko.
Vytax 2014-04-16 15:35
Daugelis automobilių pardavėjų orientuodavosi į Kazachus ir Kirkizus. Jiems reikėdavo kuo pigesnių, vokiškų ir kuo geriau atrodančių mašinų. Visa kitą jiems būdavo nesvarbu. Taip ir sukdavosi verslas. Kazachai pirkdavo, o lietuviai veždavo iš Vokietijos mašinas, jas virindavo, špakliuodavo, dažydavo ir galiausiai parduodavo. Bet kažkur prieš metus laiko, automobilių traukinius Kazachai pradėjo siųsti ne į Lietuvą, o į Lenkijos pietus. O po Europą važinėti ir mašinas supirkinėti pradėjo patys Kazachai ir Kirkizai. Štai taip ir atėjo automobilių vežėjams ir špakliuotojams krizė.
audrius537 2014-04-16 19:37
Reikia normaliai prasimegint, pasitikrint, koki 20 km pravaziuot, dugnais praeit, ar variklis greit neuzkals. Ir siaip patarimas:pirkt nestipriai dauzta, patikimiau, susitvrkysit patys, o ne pirikupas su spaklium is senuku ir flakoneliu uz 10 lt. Galima istikruju rasti gera viena kita, ypac benzina, ju maziau kam reikia, todel uzsilieka aikstelese
VikceII 2014-04-16 20:29
zinok buna spiceliai idauzia, kad atrodytu taip kaip tu nori... vistiek variklis ir visi kiti mazgai del dauzimo nepasidaro geresni
HDi 2014-04-16 20:53
Daug ko būna, bet specialiai įdaužtų procentas turbūt žiauriai mažas, o jei kalba eina apie apynaujas mašinas tai išvis turbūt artimas 0.
Pats eksplotuoju automobilį kuris buvo nestipriai daužtas, tai nei vieno blogo žodžio negaliu pasakyti per 2 metus ir esu tik už tokių pirkimą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Automobilių turgus laukia išskėstom rankom – mašinos pinga