Pažintis su vieninteliu „Volvo“, kurio degalų sąnaudos mažesnės nei 2 l/100 km

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

technologas 2014-04-19 09:39
Pasakėlės iš rūsio V60 bakas 68 litrai. 68/12=5,66l/100 km. 1,8 tik su pilnai prikrautu nauju akumu, pirmas šimtas km, ir tai aišku su klaustuku.
HDi 2014-04-19 17:58
Prieš "trolindamas" bent pasidomėk, šito hibrido bakas nėra toks pats kaip įprasto V60, o tik 45 litrai Tai jau gaunasi smagiau, 3,75 vis gi kažkas čia vistiek nesiriša tai kas turėta omeny su tuo 1,8l/100km tai nelabai supratau, arba su kilometrais supjauta arba išversta kažkas blogai. Gal hibrido rėžime jis tuos 1.2k gali nuvažiuot nekrautom batarkėm...
bahuriux 2014-04-19 19:19
Mano benzas/dujos masina nuvaziuoja 100km ir sunaudoja 0,0l dyzelino. Va tokia metodika ir cia paskaiciavo. Pasikrauni akuma pilnai isvaziuoji i miesta vaziuoji nedaugiau 50km/h, kai baigiasi 'sultys" akume, tada persijungia dyz variklis ir rekomenduojama vaziuoti tada jau (pageidautina nestabdant) 60km/h greiciu. Va jum ir prasom 1,8l dyzelino ir 15kWh akumo pakrovimui100 km. Kitaip sakant tai yra brangus zaisliukas norintiems vaidinti ekologiskus, gerai kad dar traukia normaliai, o tai visai butu apgailetina. O dabar teisingas hibridas palei mane. 2, arba 4 elektros varikliai 50-200kW kiekvienas, AWD. baterija 20++kWh ir dyzelinis generatorius kuris nieko nedaro tik pakrauna baterija kai to reikia. Kaina neteisinga to volvo, nes nissan leaf kainuoja (norvegijoj) 100 000lt lietuvoj turbut butu 120 000lt jei pardavinetu nes PVM dasideda, Opel ampera Lietuvoje 150 000lt.
Sigitas.lk 2014-04-19 20:12
Tu biski idomus, lygini Volvo su nissan leaf, arba opel ampera lygink su bmw, mercedes ar lexus, tada ir kainos bus panasios. O tu dar su savo calibra palygink, ir nepamirsk paminet kaip tu 100km/h 50m skersmens ziedais lakstai
technologas 2014-04-19 21:32
Su pasėdusiom batareikom 5-8l/100 km srebia, ne stebuklas. Seni 1,6l dyzeliai aplenktų. Tas 1,8 ant popieriaus važinėjant mažais atstumais. Keista mašina, kurios nelabai apsimoka pirkti daugiau važinėjant.
bahuriux 2014-04-19 21:40
50m spindulio, jei ka. Jei nezinai kas tai pasigooglink. Tu pats idomus lygini volvo su bmw, ar lexus? Biski pats pievas sneki. Nieko gero is tu volvo (lengvuju) niekada ir nebuvo gamina masinas beveik 90 metu ir tik paskutinius modelius paskutinius 2 metus pradejo gaminti, tokius kad zmones pamate neissigasta, kaip buvo iki tol. Ir kuro jos eda nepateisinamai daug, cia as ne apie sita stebukla su 1,8 litro/100 km.
Sigitas.lk 2014-04-20 09:32
siaubas kazkoks, va nuo sito tikrai daznai issigastu. Dabar del kuro sanaudu, tai butu labai idomu suzinoti, kuo gi tu remiesi sakydamas kad "ryja nepateisinamai daug"?
bahuriux 2014-04-20 10:20
Bet vistiek volvo baisios ir beto atsiimu savo zodzius del paskutiniu dvieju metu nieko ten gero neivyko. Kai maciau gyvai atrodo neblogai, bet kai apsilankiau volvo.com nuomone pasikeite, fotografai sukniso galutinai dar visai pusetinai atrodziusias v40 ir v70 paskutinius modelius. visi gamintojai moka sukurti normalias masinas mokejo ir volvo http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_ECC bet ju konservatyvumas uzmuse visa automobilizmo progresa. Manot nebutu pirke 1993 tokiu turbininiu hibridu? O gal perbrangu pagaminti? Gal tais laikais aerodinamika buvo per gera serijinei masinai? WTF tai buvo sukurta 1992 m ir nepaleista i masine gamyba, vertinu tai kaip 22m stagnacijos.
lexicon_ave 2014-04-20 14:02
Nuotraukoje esantis automobilis nei velnio nepanasus i V60, man jis daug panasesnis i xc60, o tai yra du skirtingi automobiliai.
Xdmin 2014-04-20 14:17
Senesniu Volvo modeliu dizainas tikrai konservatyvus, dvelkia senatve, visai kaip ir VW. Taciau paskutiniu poros metu modeliai tikrai isvaizdus ir atrodo visai prabangiai. Teko pabuti Svedijoj, tai man is tikruju buvo ispudinga matyta kaip gatveje vaziuoja vien nauji Volvo ir tik keletas kitu markiu automobiliu.
Arthuras 2014-04-20 14:23
Nebesvaikit su tuo Volvo. Volvo lygiuojasi į VW, Honda, Toyota ir t.t. Premium klasė Europoje: Lexus, MB, BMW, Audi. Viskas. Dizaino prasme tai tikrai - tik paskutinius keletą metų, kuomet perpirko kinai - pradėjo padorius gamint.
mobilunkas 2014-04-21 12:21
as tai niekaip nesupratu, kam kurui taip ziauriai kelt akciza, kad apsimoketu gamint hibridus ir juos eksploatuot. elektra irgi juk is to paties iskastinio kuro gaminama. beto pabandykim isivaizduot momenta, kai nebeliks benz/ dyz automobiliu, tik elektra- tai elektrai atsiras didziulis akcizas ir nebeliks privalumo is pigios elektros, beto kraudamas mobiliaka, jau mokesi akciza uz elektra. Tad realiai hibridai, tai reakcija i netolygius ir per didelius akcizus .Automobiliui tereikia tik tokio galigumo licio akumuliatoriaus, kuris spetu sugert visa maksimaliu greiciu vaziavusio auto stabdymo energija, kad vaziavimas mieste butu tiek pat ekonomiskas kaip vaziavimas uzmiesty. o visa kita tai netikslinga, nes kuo daugiau bus hibridu, tuo greiciau gausim dideli akciza elektrai
punktyras 2014-04-21 12:31
Elektra gaminama ne tik i iškastinio kuro. Ir kuo toliau, tuo daugiau jo pagaminama iš atsinaujinančių šaltinių. Kodėl turėtų atsirasti akcizas už elektrą? Kuo toliau, tuo labiau visi elektros tinklai bus sujungti, taigi ir konkurencija stiprės ergo kainos kris. Elektromobilis efektyviau išnaudoja gaunamą energiją bet kokiu atveju, ar ji būtų gaunama iš fosilinio kuro ar iš atsinaujinančio.