Vartotojų kantrybė trūko: visi Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai – į teismą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Rukis 2014-05-01 19:26
Sutinku. Vien vakar dvi reklamines žinutes gavau iš omnitel. Šiandien grybai iš tele2 skambino prakišti savo planų.
bahuriux 2014-05-01 20:48
Tai kas tau beliko, paciam skambinti i bite ir kalusti ko jie miega jei konkurentai tokie agresyvus. O paskui surinkus visu tinklu atstovus i viena (konferencini geriau butu) pokalbi ir surengti aukciona, kas pasiulys geresne kaina ir salygas. O siaip is tiesu gaila tu operatoriu kurie dirba toki sh. darba. Man tai is omnitelio paskambina reguliariai kas 4-6 menesius ir neturi realiai ko pasiulyti, nors mano tinklas "eurocom", tele 2 nelindo i dusia kolkas, todel nuo manes gauna daugiausiai respekto tasku.
salemas5 2014-05-01 21:50
as tai gazkaip negaunu jokiu skambuciu, zinuciu ir kitu dalyku, nors sedziu pildyk'e :d
Rukis 2014-05-01 22:02
Greičiausiai naujas numeris tavo arba mažai naudojiesi. Pvz man reklamos prasidėjo po to, kai savo numeriu pasinaudojau išsikviesdamas taksi. (UAB "Dallis", Taksi 1424) Įdomu ar juos taip pat nubaustų?
Anonymous 2014-05-01 22:07
Dar viasat nubaust reikia. Tie įkyrūs labai.
Fikcija 2014-05-02 08:32
Reikia bausti taip,kad jaustusi artimiausius kokius 3 metus ,pvz 2% nuo apyvartos tada kazkas bus , o daba tik eilinis palojimas tipo kazka darom.
Smėlis 2014-05-02 08:40
Aš tai pastaruoju metu tiesiog trolinu sulaukęs tokių skambučių. Viskas atrodo labai paprastai: - Laba diena, jums skambina Izolda iš "Beat me"/"Žopnitel"/"Viašit" - Laba diena. Noriu iškart paklausti ar turite mano raštišką sutikimą naudoti šį telefono numerį tiesioginės rinkodaros tikslais? - Aaaa... #$%^%&... Ne... - Ar suprantate, kad šiuo skambučiu pažeidžiate LR įstatymus ir už tai gresia atsakomybė? Pačioje šios taktikos pradžioje po antrojo mano klausimo konsultantai atsijungdavo nieko nesakę. Pastaruoju metu pokalbis jau ilgesnis ir tęsiasi maždaug taip: - Aš tik darbuotoja/as ir visą teisinę atsakomybę neša įmonė, kurioje aš dirbu. - Labai gerai, prašau sujunkite su savo viršininku. - Aaaa... #$%^%&... (šioje vietoje baigtys būna įvairios ir greitos, bet su jokiu viršininku, kurio skambinantysis bijo kaip velnio, nesujungia.) Aišku būna visokių nukrypimų pokalbyje, bet pagrindiniai principai visuomet tokie patys. Pastaruoju metu net nebeįdomu darosi. Kažkaip norisi iššūkio! Kur konsultantai, kuriuos naujai trolint galima? Kur jūs???
SSJ 2014-05-02 09:44
Būtų galima labai lengvai išspręsti šio spamo problemą. Turėtų būtų pakeistas įstatymas taip, kad tie kas nori kažką siūlyti be sutikimo raštiško: prieš sujungiant su realiu žmogumi, turėtų automatiškai būti pasakoma a: ar pageidaujate gauti informacinio / reklaminio lygio skambutį, spauskite 1 b. jeigu ne, spauskite 2 arba padėkite ragelį. c. spauskite 3 - informacija apie įmonę, kuri atlieka call-centro paslaugą visi , kurie neįsidiegs tokios sistemos( arba jos nenaudos kaip reikia ), gautų dideles baudas, o už pakartotiną nusižengimą jos didėtų geometriškai. manote, po kurio laiko nedingtų mobspam bėda?
bahuriux 2014-05-02 10:10
Padetu.
marmelis 2014-05-02 15:44
Tai bitė jau buvo taip padarius. Konkurencijos tarnyba liepė išjungti
SSJ 2014-05-02 15:54
Tai skirtingi dalykai, Bitė pati filtravo ir bandė nuspėti, ko reikia ar ne žmogui. Čia turėtų kiekvienas reklamos atstovas ( callcentras ar pati įmonė tiesiogiai ) prašyti leidimo. T.y operatorius čia nieko neįtakotų.
marmelis 2014-05-02 16:28
Esmė skirtinga. Bet man kaip galutiniam vartotojui spamo pamažėjo
Atk 2014-05-02 18:17
Aš kažko negaunu, bet kartą iš Labas skambino, maniau, kad svarbus skambutis, šeip nieko pigaus aš nepamačiau, iš siūlymo, jei tikrai kažkas labai pigaus ir iš principo gero, pigus labai planas ar telefonas, tada gali skambinti, o jei nieko iš esmės naujo nesiūlo, tai tegul dėmesio neblaško, galiu ir internete ar parduotuvęje nupirkti iir gal dar pigiau.