„Audi“ atstovas: vandeniliu varomas automobilis labiau teršia aplinką nei dyzelinis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sabotan 2014-06-07 13:49
Ir taip nepaaiskina is kur ta emisija ar is technologiju diegimo i degalines . Ar ta emisja atsiranda is vandenilio gamybos. O del visko uztektu pakankamai daug vandenilio papildimo stoteliu pakankamai pigiu automobiliu nebrangesniu nei dizeliniu ar benzinu varomu ir atsiras pirkejai
Verslininkas 2014-06-08 04:27
Nu nors nenusisneketum sabotan, logiskai mastyk kaip tau gali vandenilinis arba elektrinis kainuot pigiau jeigu juo vazinetis yra 10x pigiau? tai logiska kad 10x pigiau vaziuojanciam auto reik 10x daugiau technologijos.. ir kol tai nebus masiskai gaminama bei nebus pigiu zaliavu nebus ir jokio pigumo.
tubulis 2014-06-08 11:46
Vandenilio gamyboje labai daug suvartojama energijos, vien dėl to skeptiškai į tai galima žiūrėt. Taip pat betkoks automobilis, varomas vandeniliu, būtų tikra bomba. Vieninteliai mano įžvelgiami pliusai- didelis energijos tankis (suskystintame) ir neišskyrimas jokių teršalų jį naudojant (naudinga mažinant didmiesčių užterštumą).
kestutisz 2014-06-08 16:58
Galima gi kaip ir su elektromobiliais - komponentus gaminti Kinijoje (kaip dabar akumuliatorius), gal ir patį vandenilį išgauti ten pat. Ir volia - Europoje važinėja jau "žalias"...
Anonimiausias 2014-06-08 17:07
Truputį nelogiška, vandeniliu varomas automobilis beveik neteršia aplinkos, vandenilio gaminimas taipogi neteršia aplinkos. Vienintelis dalykas kuris teršia, tai būdas kaip gaminama elektra, kuri naudojama vandeniliui gaminti. Jei kalbama apie technologijos taršą vandeniliniui automobiliui pagaminti, tada gal, bet manau ten labai didelės išmonės nėra, reikia tik genialaus paprastumo. Pavojingas tas vandenilis .