„Euro NCAP“ išvada: maži automobiliai yra mirtinai pavojingi (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Kirtiklis 2014-06-08 14:47
Paskutinė tai tikri mirties spąstai, net diržas nutrūko...... oro pagalvės nerasta......
audrius537 2014-06-08 14:57
Moralas: vazinekit dideliais dzipais
Arthuras 2014-06-08 15:16
O kada mažas automobilis buvo saugus? Niekada. Niekada toks ir nebus.
cavalier01 2014-06-08 15:21
Galbūt turi kokius duomenis kad mažas automobilis niekada nebus saugus ? Ko gero esi pranašas, žinantis visus ateities išradimus.
amas 2014-06-08 15:40
O dviračiams išvis keliuose ne vieta...
Arthuras 2014-06-08 16:05
Jei kalbame apie patį smūgį, tai čia užtenka pasitelkti paprasčiausią fiziką. Automobilio saugumas iš esmės priklauso nuo poros dalykų - ar smūgio metu konstrukcija apskritai atlaikys ir žmogus negaus smūgio į kliūtį ar savo automobilio dalį, ir kokio dydžio neigiamas pagreitis bus smūgio metu. Galima padaryti, jog automobilio rėmas atlaikytų smūgį ir praktiškai nesideformuotų - tuomet žmogus tiesioginio smūgio tikrai nepajustų. Tačiau mirtų nuo staigaus sustojimo. Todėl automobiliai daromi taip, kad automobilis kuo labiau deformuotųsi, susilamdytų ir pan., tačiau žmogus negautų smūgio iš savo automobilio dalies ar kliūties į kurią atsitrenkė. Dabar pažiūrėkim į mažus automobilius. Priekis - pora sprindžių. Kojos - beveik ties automobilio priekiu. Kur deformacijos zonos? Jų beveik nėra. Taip, jie yra gerokai lengvesni, todėl "lengviau" stoja. Ir neretai neblogai pasirodo NCAP testuose. Bet iš esmės, realiame gyvenime, susiduriant su didesniu automobiliui, ar trenkiantis didesniu greičiu į nestandartinę kliūtį... Vaizdelis nekoks.
zaliaakis 2014-06-08 17:33
Arthuras teisus Mazas automobilis neturi vietos kur deformuotis ir sugerti smugi. Ypac tai baisiai atrodo kai trenkiasi i sona. Kitiems maziukams gale sedeti tas pats kas mirtininku buti. Isvis nera vietos avarijos metu kur net ,,pasislinkti,, Didesni automobiliai daug saugesni. Vien kad aplink zmogui yra daugiau vietos kol iki jo daeina smugis... Didesniam auksciau buna sedima. O patys auto del svorio centro gaminami kad sunkios dalys butu kuo zemiau... Paziurekit vien i keleivinius autobusus. Galetu ir gaminti prie zemes prilipusius... Bet nedaro tai...
Shinigami 2014-06-08 17:35
Dar reikia nepamiršti kainos. Dauguma mažu automobiliu yra mažos kainos, nes daug pinigų turintys pirkėjai nori turėti dideli ir prabangu automobili. Todėl mažu nepirks. Todėl mažus dažniau perka tie kurie labiau skaičiuoja pinigus. Todėl jei į maža automobili pridės daugiau apsaugų jo kaina išaugs ir šio automobilio pirkėjai jo nebe pajėgs jo įpirkti. Štai ir visa paslaptis. Pigus daiktas ir lieka pigių, o jei perki brangu tai nori prabangiai atrodančio ir didelio.
HDi 2014-06-08 18:35
Čia jau kažkokią sąmokslo teoriją vedi. Automobilių saugumą kažkiek reglamentuoja ES, siekdama apsisaugoti savo rinką tiek nuo pigių tiek ir nesaugių kiniškų ar kitų nerimtų gamintojų produkcijos. Euro NCAP iš esmės irgi verčia gamintojus varžytis ir pasitempti, kieno automobilis saugesnis, nes tai marketingas ir niša kurios pagalba galima atsikąsti vieną kitą rinkos procento dalį. Jei ne NCAP, kuris atsirado vos ne kaip savanoriška organizacija, tai išvis važinėtume su akmens amžiaus saugumo technologijomis... Visad prisimenu šitą video: https://www.youtube.com/watch?v=wbqZPW-Qhsw Kitas dalykas, saugumo technologijos ankščiau ar vėliau iš prabangių automobilių pasiekia ir pigius automobilius kaip pasirenkama, o vėliau kaip ir privaloma įranga (ES liepia). Pavyzdys, oro pagalvės, visokie ESP, ABS, dienos šviesos, dabar jau kalbama ir apie privalomą automatinį avarinį stabdymą, kuris net pas Volvo buvo tik kaip pasirenkama įranga, bet jau išplito ir į visokius golf lygio automobilius, kurie nėra nei labai dideli, nei prabangūs.
Shinigami 2014-06-08 19:00
Va čia ir slypi visa paslaptis. Anksčiau ar vėliau. Tai yra, kai brangioms mašinoms sukuriami saugesni variantai, tada ankstesni pereina į pigesnes. Niekas ir nesako, kad atsisėdęs į pigu auto iš kart mirsi. Bet brangus auto bus atitinkamai saugesnis nei pigus. O tai yra FAKTAS. Čia ne karta buvo straipsnių kai turtingi žmonės smarkiai viršydami greiti su mašina kainuojančia virš milijono. Iš to kas iš jos lieka išlipa visiškai sveiki. Nors jei tokioje stadijoje butu automobilis už 300 tūkst. Vargu ar iš jos kas išliptu. O jei liginsi ta 300 tūkst. kainuojanti automobili su 50 tūkst. kainuojančių jis bus saugumo viršūnė. Nes kaina atitinka kiek saugumo priemonių prigrūsta į auto ir jo pagaminimo kokybę. O pigiausi auto yra kaip tik ir mažiausi. O kas svarbiausia, niekada nesakiau kad pigus auto ne atitinka EU saugumo direktyvų. Aš sakiau kad brangus auto tas direktyvas lenkia visa galva. Todėl pigus auto atitiks visus saugumo standartus, bet jei juos liginsi su brangiais auto, tai jie bus karstai ant ratų.
HDi 2014-06-08 19:56
Kam tos dramos? Tai nėra karstai ant ratų. Prabangus automobilis saugesnis ne dėl to kad jis brangesnis ir kokybiškesnis. Elektronika nepakietins ir nepaminkštins metalo kur reikia. Atsakė jau viršuj, dėl fizikinių dalykų, nes didesnis, daugiau vietos deformacijos zonom, didesnė masė ir t.t. Beja ankščiau Volvo ir daugelį metų buvo žingsniu priekyje, kas liečia saugumą, ypač seniau, nors nebuvo jis nei labai prabangus nei brangus.
i74s 2014-06-08 21:58
ISG 2014-06-08 23:48
Dar momentas del variklio mases jei trenkiesi priekiu. Ir apskritai mazos masinos mase mazesne, o avarija daznai virsta buliu kautynem, ir maza masina neturi JOKIU sansu laimeti pries didele, ir kazkokia elektronika cia nepades. Elektronika padeda isvengti, bet mes kalbam apie avarijos fakta.
peeplt 2014-06-09 10:02
Nenorėčiau iki galo su jumis sutikti. Daugeliu atveju automobilis už 300K bus daug kartu saugesnis negu už 1M. Taip bus todėl kad už 1M yra vienetinis. Ir nors prie jo prisilies patys geriausi visu galų meistrai, auto vistiek bus vienetinis be galimybės jį išbandyti gavus bandymo rezultatus daryti išvadas ir kažką keisti. Auto uz 300K jau bus serijinis. Prie jo dirbs daugiau inžinierių, jam bus atliekami bandymai, optimizacija paruošiant gamybai ir t.t. Kitaip sakant ypač prabangus automobiliai ir tiesiog prabangūs, saugumo prasme kažin ar labai skirsis. Ta kainą dažnai yra mokama ne dėl to kad auto yra geresnis o dėl to kad jis yra vienas. Paimkit bet kurį buitinį niekuti už kurį mokat vos kelis litus ir užsimanykit kad tas niekutis būtų pagamintas tik jums, ir keli litai gali pavirsti keliais tūkstančiais.
zaliaakis 2014-06-09 21:32
Visus auto gamina ir brangius ant kieno nors jau bandytos bazes... Jei reikia ja ilgina, plecia ir ttt. Kad butu paprasciau sertifikuoti ir visa kita.... Buna sportines ar gerokai brangesnes gamina is lengvesniu medziagu ir gerokai stipresniu. Stiprintos vaziuokles. Kas automatiskai duoda tvirtumo. Kebulas papildomai del stabilumo. Sujungimus, ne vien virina(visu budu neminesiu), bet dar suklijuoja. Taip gaunasi stipresnis remas, nes jis vientisesnis. Vos ne kaip reminio dzipo remas Tai vel suteikia tvirtumo... Salono apdailos minkstesnes(lengviau ir svelniau deformuojas. Garso izoliacijos ir visos papildomos smulkmeneles sudaro tam tikra kokona, kuris suteikia minimalu bet sioki toki tvirtuma. Ir minkstina smugi jame sedintiems... O pigus ir yra pigus, svarbu atitiktu reikalavimus ir kuo turi buti padaromas pigiau...
aura 2016-03-04 09:41

SaMaras 2016-03-04 11:24
na jaustis saugiam ir būti saugiam nebūtinai yra tas pats. Iš esmės nepasakė nieko naujo, bet tada jei jau maži auto kažkoks blogis tuomet dviračius mopedus ir motociklus iš viso reikėtų išimti iš esmo keliais, nes jų susidūrimai su "didesniais auto" baigiasi dar skaudesnėmis pasėkmėmis
biggie 2016-03-04 12:30
Maži automobiliai iš tikro nėra labai saugūs avarijos atveju, bet ir jie turi stiprybių. Maža masė leidžia greičiau sustabdyti automobilį, didesnis manevringumas leidžia išvengti pavojingo kontakto, lengvesniame automobilyje labiau jaučiami kelio dangos pasikeitimai, nesukuriama stabilumo iliuzijų kaip sunkiuose AWD auto, silpni varikliai neleidžia greitai pasiekti didelių greičių. Iš tikro automobilių saugumas manau daugiau marketinginis žaidimas. Vistiek viskas labiau priklauso nuo vairuotojo įgūdžių ir tinkamų padangų, nei nuo visokių deformacijos zonų ir elektronikų. Taip, visokios elektronikos suteikia pagalbą, leidžia lengviau valdyti, greičiau stabdyti, bet jei vairuotojas priima klaidingą sprendimą, o greičių ir masių skirtumai dideli... vargu ar kas padės. Jei vairuoji didelį džipą visada gali palyst po fūra, jei vairuoji fūrą - gali palysti po traukiniu... O renkantis auto visureigis, aišku, geras pasirinkimas ne vien saugumo prasme. Vairuoti galingą visureigį lengviau ir maloniau, nei kokią mažą skarbonkę.
SaMaras 2016-03-04 13:40
skonio arba kompleksų reikalas.. jei tau nereikia nuvažiuoti nuo asfalto, tai nematau reikalo visureigiui, jei važinėji vien mieste, dar/šiaip neturi šeimos tau nebūtinai reikia didelio universalo.. kadangi pas mane yra šeimyna, mano auto universalas, bet jau vis mastau apie auto žmonai/antrą šeimos auto, tai mastau apie mažą kompaktišką miesto auto.. ten greičiai maži, rizika pakankamai gali pasverti ir šiaip neverta visur tampyt didelę mašiną..