Tepalų priedai: pagalba varikliui ar „opijus liaudžiai“?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sielinas 2014-06-11 18:14
Homeopatinis preparatas muahahaha
Putulis 2014-06-11 22:32
Kažkada skaičiau apie tai gana išsamų straipsnį, štai, radau jį . beje, toje svetainėje yra ir dar keletas neblogų rašliavų apie automobilius, jei kam įdomu
bahuriux 2014-06-11 23:44
Isitikinau savo kailiu ir pzystamu bandymais, tie priedai visikai neveikia, o kaikuriais atvejais kenkia. Nuo visokiu daktariuku, kurie neva sukuria priedu metalo plevele ant besitrinanciu pavirsiu anksciau, tai budavo molibdeno disulfidas berods, dabar cinkas. Tai tos pleveles is esmes pradeda plysineti trupeti gaabaliukais ir dar labiau subraizo besitrinanciu metalu pavirsiu, kaip kokios abrazyvines sdaleles, nuo ko nebent tik dar daugiau reikia tu daktariuku. O as uzkibau ant tokio priedo transmisiniams tepalams su dideliu kiekiu PTFE tai jis gal ir sumazino trinti, bet as ji ipyliau i pavaru deze ir tai turejo katastrofiskas pasekmes, nes pasidare sunkaiu ijungti pavaras, nes senoj pavaru dezej pradejo nebeveikti sinchronizatoriai ir perjungti pavaras pasidare sunkiau. Bet i reduktorius toks medus su dideliu PTFE tikrai pasiteisintu, kur nieko nereikia perjungineti, tikrai sumazina trinti ir kontakta tarp metalu, bet tik ne i VDV vidu zinoma. Apskritai siais laikais varikliuse naudojami kietesni metalai tai jie sitaip nedyla (isskyrus indeklus) ir benzininiai vaziuja iki 500kkm, o dyzeliai dar daugiau. Na zinoma mazalitriai varikliai dyla geometrine progresija greiciau, tokia jau ta fizika, medziagu mokslas ir geometrija.
zaliaakis 2014-06-12 08:14
Yra priedu kur tikrai padeda, bet ne i mirusias transporto priemones. O i normaliai vaziuojancia kaip pagerintojai. Bet jei viskas gerai, tai nieks ir taip nepila Aisku visoks ten medus ir ttt, laikinas akiu dumimas ir kaip sako ,,tik pardavimui,, Yra kur parduodamos jau alyvos su priedais. Neaisku kaip su tais priedu padejimais...(nors i alyvas atitinkamais kiekiais maiso visi gamintojai, tik kad labiau orentuojas i naujasnes transporto primones) Bet patys tepalai pagaminti is labai kokybisku naftos produktu, ilgaamziai ir ttt. Tai uz juos ne del priedu, o del geresnes alyvos apsimoka daugiau sumoketi. Prailginant keitimo intervala ir ttt
Hm 2014-06-12 10:50
Pats dirbu servise, eksperimentavome, tikrinome... Priedai su metalo keramikos pagrindu - veiksmingi (xado, liqui moly). Apmirusi variklį, be kompresijos, galima atgaivinti iki darbinių parametrų. Pvz Mazda 626 kompresija cilindruose buvo nuo 5,5 iki 7. Panaudojus XADO priedą po 600 km pamatavome, kompresija pakilo iki 8. Po 1500 km pasiekė 10. Metalo keramikinių priedų poveikis ilgalaikis, keičiant tepalus išlieka...
fakitol 2014-06-12 14:48
Pilu kas priklauso pagal specifikacijas, žinomo gamintojo ir viskas. Nesirenku ten tų tepalų, kur pilsto garažuose.
Simplicity 2014-06-12 16:42
Čia jūs taip garaže senus laužus pardavimui ruošiat?
zaliaakis 2014-06-12 23:28
xado alyvos is labai kokybisku baziniu alyvu pagamintos. Labai geros ilgaamziskumo, charakteristikos ir ttt savybes. Vien del to verta ja pilti i savo auto. Seno lauzo nebeatgaivinsi su jom. Kokybiskoi alyvoi valymo priedai ataisvina ziedus(jie turedami laisvumo geriau isitempai i sieneles, padideja kompresija)... geros tepimo savybes, gerai pavirsiu padengia apsaugine plevele, yra priedu kurie padeda alyvai nenuteketi kai buna uzgesintas variklis. Visa tai nekenkia tik padeda. Automatiskai padidina kompresija, sumazina trinti ir tt. Todel auto atsigauna. Na dar savo daro metalo keramika, kaip nelkeista bet praktika rodo kad kaip ir padeda...? Ir nepamirsk kad tai pakankamai brangus produktas... Nemanau kad i sena kledara pardavimui kurio verte apie 2000 lt. pilsi alyva uz 150-180 lt. Dar visokie filtrai ir smulkmeneles. Dar pilsi xado priedus uz 180 ka rekomenduoja. Jau bus investicijos maziausiai 400-500 lt. Ir net nezinodamas ar pades Kur medaus paprasto nusipirksi iki 50lt sumokejas...
Simplicity 2014-06-13 00:41
Castrol, Shell, Mobil yra ne ką pigesnės alyvos, patikrintos lenktynių trasose, kompanijos gyvuoja virš 100 metų, tačiau nė vienas iš šių gamintojų nežada, kad naudojant jų produktus variklyje ataugs sudilęs metalas, padidės kompresija ir grįš išsilakstę arkliai. Ir yra XADO... Iš , bijo be darbo likt. ) p.s. Gelis revitalizantas 1 Stage MAGNUM Anglijoj kainuoja 70 svarų, o Lietuvoje šį stebuklą parduoda net už 420 litų (arba 50% brangiau). Tai tik parodo kokie tamsūs žmonės
zaliaakis 2014-06-13 01:28
zimiu gamintoju alyvos kaina turi vien del vardo ir tiek... As rasiau kad xado vien verta pilti del kokybiskos alyvos ir tiek. Niekas neliepia pirkti visu mazu buteliuku va pvz del ,,krutu,, gamintoju ------------------------------------------ Iki 75% variklio dalių nusidėvėjimo atsiranda paleidimo ar apšilimo metu. Kai variklis yra išjungtas, paprasta variklinė alyva nuteka į variklio karterį apačioje, paliekant reikšmingiausias variklio dalis neapsaugotomis. Castrol Magnatec molekulės lyg magnetas pritraukiamos prie visų variklio dalių ir sudaro taip vadinamą alyvos plėvelę, kuri suteikia varikliui apsauga nuo pat paleidimo. Kompanija Castrol rekomenduoja naudoti Castrol Magnatec 5w40 C3 variliuose, kurie atitinka specifikacijas GM/Opel Dexos2, GM LL-A-025 arba GM-B-025. Castrol Magnatec 5W-40 C3 suteikia maksimalią apsaugą naujos kartos varikliams su išmetamamųjų dujų papildoma filtracija, tai yra su DPF filtrais ir trijų pakopų kataliziniais konverteriais. ------------------------------------------ Ir galima daryti logiska isvada, jei kaip magnetas prisitraukia prie detaliu. Tai kartu ir metalo dulkes prie detaliu pritraukia... O tai jau nieko gero nezada. Bet visiems atrodo stebuklas, nes tai ,,krutas,, gamintojas Kaikuriu auto gamintojai net kaip reikalavima turi kad butu tam tikru priedu tepluose (pvz. crysler automatinem pavaru dezem) Todel ir atsiranda gamintoju reikalavimai, standartai alyvom. Vieni deda daugiau, kiti minimaliai kad atitiktu reikalavimus ir pardavineja. Visas rinkos stebuklas. Kad uz varda gauti gerus pinigus, reikia geros reklamos. Reklama kainuoja Ziureti reikia is ko alyva pagaminta, kokius atitinka reikalavimus ir kokie priedai yra ipilti i ja. Ir visada rinktis pagal kaina ir kokybe
Simplicity 2014-06-13 10:23
Matau, pasikaustęs automobilistas Feritų ant žvaklaidžių nebandei? Šiaip, jei išversim į visiems suprantamą kalbą, tai Castrolis rašo, kad jų tepalas nenuteka. () Magnetai ir įsimagnetinusios metalo dalelės (lyg tepalo filtrų automobiliuose nebūtų),— čia jau tavo fantazijos vaisiai. p.s. O kaip tu gali pažiūrėti iš ko alyva pagaminta, kokie priedai supilti? Ir iš kur žinai, kad XADO tų priedų į savo alyvą privaro daugiau nei kiti gamintojai? Čia tarp pirštų patrynus jaučiasi ar tepaluotą pirštą dar ir į burną reikia įkišti?
zaliaakis 2014-06-13 20:51
ragauju Rimtesni gamintojai suraso ko pripyle buna. Paskui ziuri pagal specifikacijas. Kai kurie, vel rimtesni suraso charakteristikas. Renkiesi dar pagal klampuma ir rekomenduojima pilti tik sintetika, nesvarbu kokio senumo auto. Visa informacija pateikta buna, tik reikia susirasti ir tiek. Kas jos neteikia, neperki ju produkto ir viskas. Dar ir praktika savo daro. Visa tiesa slypi kas kur anapus man asmeniskai negaila uz gera alyva sumoketi 50% daugiau ir keisti 50% veliau... Viskas po truputi tobuleja. Kas siandien atrodo nesamone ir akiu dumimas. Rytoi jau gali buti viskas iprasta ir suprantama