Lietuvos „auksarankiams“ nebeleis automobilių „prikelti iš mirusių“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vanduo4 2014-06-21 17:39
Va butent, sis ystatymas sudarys kliutis is uzsienio yvezti visa slamsta (tarkim vokietijoje del sumusimo stipriai numusa kaina, o Lietuvoja parduoda kaip nauja). O del draudimo, jeigu masina slamstas ir dar mustas, kam jy remontuoti. Tie automobiliai dabar pigesni uz kaik uriuos dviracius. Parduok dalis, susigrazinsi daly pinigu ir nusipirk kita masina, o svarbiausia - vazinek saugiai. Manau tai teisingas ystatymas. Lietuviu yprociai viska klijuoti is gabalu, pirkti kontrabanda, kinietiska pigesne produkcija - savaime neisbles. Tam reikia ystatymo, kad keisti lietuviskus yprocius. Tu pinigu nera jau taip mazai, kaip kad buvo anksciau, bet yprociai nesikeicia niekaip.
Arthuras 2014-06-21 17:50
Pats tu kaip ta pušis... Kaip tai saugumas ne prie ko? Mes tau ant pirštų rodom, kad 2*2=4, o tu vis viena savo. Naujesnis automobilis (nekalbant apie išimtis) bus saugesnis aktyviai ir pasyviai. Aktyviai - avarinėje situacijoje padės išvengti avarijos. Apvažiuoti kliūtį, sustoti ir t.t. Tu save laikai ralistu? Retas vairuotojas, kuris pasirodytų taip pat/geriau be sistemų, nei su sistemomis. Tai viena. Antra. Pasyvus saugumas - neišvengus avarijos yra du variantai - arba iš seno kaliošo tave iškrapšto gaisrinė, arba iš apynaujo išlipi pats. Nafik brangiai mokėti mašinai? Ką tu laikai brangiai?.. Už 10 tūkst. lt galima nusipirkti ~2004 metų automobilį tinkantį šeimynai su 4-5 NCAP žvaigždutėm. O jei jis dar ir nebus virintas iš 2-10 dalių, tai avarijos atveju tavo bei tavo šeimos šansai išgyventi didėja kartais... Jei šeimos narys neišgyvens ar taps neįgaliu - kokiam b*biui tau to namo reikės?! Prie ko tas avaringumas??? Tau per sunku suprast, kad NEĮMANOMA sumažinti avarijų skaičiaus iki 0??? Vairuoja žmonės, pasitaiko visokių situacijų. Juk ir namie kartais sugebame trinktelti galvą į spintelę, kuri ten kabo 10-20 metų... Tas pats ir vairuojant. Klaidos neišvengiamos. O automobilius galime atsinaujinti. Avaringumas nesumažės, sumažės nukentėjusiųjų ir žuvusių skaičius kelyje. Tai ir yra didžiausia siekiamybė. Tų avarijų - nors ir šimtas per dieną. Svarbu, kad visi liktų sveiki.
bahuriux 2014-06-21 19:14
Saugumas zinoma gerai, bet avaringuma sumazinti galima netgi keleta kartu lietuvoj, jei 1. uzdarusti bloga valdomuma turincias auto, ta nustatyti galima testais kaip ir saugumo testa. Neisipaiso i posuki prie tam tikro greicio, nesustoja per tam tikra atstuma, nepraeina briedzio testo faill, toks auto negali buti eksploatuojamas lietuvos (ES) keliais. 2. uz greiti ir uz pavojinga vairavima pazeidziant taisykles ir sukeliant avarine situacija bausti griezciau. Kitaip sakant sutvarkyti piktybinius keliu gaidelius, kurie kelia pavoju kitiems eismo dalyviams. 3. skatinti visokiomis socialinemis reklamomis ir panasiom priemonem kultura ir pagarba kitiems eismo dalyviams kelyje.
Arthuras 2014-06-21 19:35
Eh... Tamsuma. Problemos tai neišspręs. Baudos pakankamai didelės. Yra kitų būdų mažinti avaringumui, bet straipsnis ne apie tai, tai nesiplėsiu.
bala 2014-06-21 20:04
Euro NCAP sako, kad vis tik Fiesta saugesnė: Fiesta (2012m): http://www.euroncap.eu/results/ford/fiesta/488.aspx Accord (2012m): http://www.euroncap.eu/results/honda/ac ... 9/351.aspx
Arthuras 2014-06-21 20:12
Galima būtų paleisti vieną automobilį į kitą ir pažiūrėt... Neee, o dar geriau, būtų paleist jau seną Audi Q7 prieš tą Fiesta. Q7 tai vos 4 žvaigždutes turi... Reikia suprast, kad tas NCAP įvertinimas yra sąlyginis, o ne absoliutus. Todėl didesnis automobilis su didesne deformacijos zona vis viena yra saugesnis. Nebent trenkiamasi į visiškai kietą ir nejudančią kliūtį. Tuomet, be abejo, ncap teisūs.
HDi 2014-06-21 20:16
Nelabai protinga lygint skirtingų klasių auto. Įsivaizduoju, kad sava klasė turi savo reikalavimus, pagal ką gauna žvaigždutes, nes tiesiog fiziškai neįmanoma, kad mažesnė mašina bus saugesnė už didesnę (jei technologijos tokios pat).
Anonymous 2014-06-21 20:20
Tai kad bėda ne virinime, o virinimo kokybėje. Kai darbininkui liepia padaryti greitai, o kokybei neskiria nė lito - štai kur bėda. Kokybiškai suvirinta bus beveik tokia pat saugi.
HDi 2014-06-21 20:22
Kaip Tu įsivaizduoju tokį dalyką kai esame ES? Jei dešiniavairius pramušė Lietuvoj, tai manau toki pakeitimai gali vykti tik ES mastu, nes kitaip Europos Komisija prareipins per klyną dėl visokių ES teisės aktų.
HDi 2014-06-21 20:24
Tai aš jau minėjau, kad tam reikalinga keisti dabartinę tvarką, kažkas turi atlikinėti ekspertizes. Uždraust lengviau + mažiau vietos korupcijai.
bala 2014-06-21 20:26
Nesupratau? Testuojant Fiesta lėčiau negu Q7 trenkėsi į kliūtį ar manekeną smulkesnį, lengvesnį į Fiestą įsodino? Beje, kalbėjom apie Accord, kodėl prie Q7 šoki?
Arthuras 2014-06-21 20:56
Į pirmą klausimą atsakiau aukščiau. Kodėl šokau prie Q7? Todėl, kad jis turi tik 4 žvaigždutes. T.y. turėtų būt visiškai nesaugus, lyginant su Fiesta. https://www.youtube.com/watch?v=58zqJCtUjSI Čia irgi geras pavyzdys. Fiat 500 turi 5 žvaigždutes, Q7 - 4. Taigi būk tu ramus, vėjų nekėlęs...
Anonymous 2014-06-21 22:32
Kaip užtikrint kokybę? Ogi visas rimčiau muštas traukti į sarašą - ir kad po remonto visose bazėse matytųsi kas virino ir kas atsakingas. Jei žmogus norės tokios - kad žinotų, o ne jį apgaudinėtų, tipo, „nuo dūšios sakau, mašina nemušta, bobutė bažnyčion tik važinėjo“
HDi 2014-06-22 01:41
Reikia kurti duombazę, kuri apjungs servisus, o tai pinigai nemaži iš valstybės biudžeto. Reikės kurti ir leisti socialines reklamas, kad žmonės žinotų, jog tokia galimybė egzistuoja, ir kaip tuo pasinaudoti, tai vėl pinigai iš valstybės biudžeto Vistiek atsiras žmonių, kurie norės pirkti tokias mašinas už pigiai, taip pat atsiras nežinančių ir apgautų, ir jei paklius į avariją toks laužas, gydymas ir reabilitacija galimai brangesnė nei analogiškai pakliuvęs niekad nedaužtas automobilis vėl pinigai, o jei neduok dieve žūtum, nesurinkti pinigai į biudžetą. Išlieka galimybė korupcijai. Apskritai toks variantas bus tik dar vienas įstatymas, kuris realiai naudos neduoda. O va uždraudei ir ramu dėl visų išvardintų punktų.
Anonymous 2014-06-22 02:37
Ne servisų duombazė, o regitros. Bum - sumušė auto: policija brūkšt vin kodą regitron, ir nuo to laiko regitra, tuvlita ir draudikai nedraus, neregins ir neduos ta, kol nebus parašo to, kas atsakys už pasekmes. Kame bėdos?
Rimvydas 2014-06-22 02:42
Nematau ko jūs pergyvenate taip.. Jums draudimas sumoka pinigus ir viskas, kaip jums tą grabą taisyti? Čia pusė iš jūsų turbūt verkia ne todėl,kad mylimo auto nebebus, todėl,kad sunkiau bus iš draudimo papildomai uždirbti. Kiek dabar tokių yra kurie po avarijos pasiima pinigus iš draudimo ir tik pusė jų išleidžia remontui. Eidami giriasi, tą sutvarkiau už tiek, tą už tiek. Draudimas davė 1000, o išleidau tik 500lt. Nebenorėkit uždirbti iš po draudimo. Draudimas tam,kad atlygintų nuostolius, o neduodų uždirbti dar.
Anonymous 2014-06-22 08:29
Su draudimu - jokių reikalų visus 20 metų. Tfu tfu tfu per kairį petį. Man nepatinka, kad su perekupais kovoja šiaurės korėjos būdais - uždraust visiems! Ir tai toli gražu ne pirmas toks draudimas, ir tikrai ne paskutinis. Užsileisim - privalėsim namie, lemputės keitimui samdyti sertifikuotus...
bahuriux 2014-06-22 11:12
http://www.youtube.com/results?search_q ... st%22+fail Tai sakai inzinieriai visada zino ka daro kurdami auto? O as sakau Bull Shit! Ar butum pirkes tuo laiku savo zmonai/merginai toki MB A 140, ar pvz panasiu metu honda civic? Ir apie jokius supercarus as cia nekalbu. Automobilis (bent jau lengvieji) neturi apsiversti ant sono, kad ir ka tu bedarytum su vairu. Dar turi kokiu kontraargumentu apie "ferarius"?
zaliaakis 2014-06-22 11:14
Del lauzu nusipirkimo, tai jau nera ko verkti Vaziuoji i serviza moki uz tikrinima ir pasakys nemazai kas kaip yra. Jau apsidrausit kas kiek tais. Neviska eina paslepti, nes niekas nenori daug tam moketi. O ypac ,,perekupai,,. Nesutinka ,,perekupas,, vaziuoti, neperki ir viskas... Nukentes labiausiai tie kurie priziuri auto ir tikrai buna geram stovi(net geresniam, nei 10 metu naujasnes). Bet metai ir rinkos verte buna mazesne vos ne dvigubai, nei ji tikrai verta... O tokiu patikekit yra nemazai automobiliuku. Nes cia ir jau minejo, kam is seimos pinigus atimineti tik del prestizo...
sub 2014-06-22 18:34
Protingi ęsat ar tik norite pasirodyti tokiais ZmogZ ir MindaugasV85? Gyvenu Kaune, dirbu daug važinėdamas Lietuvoje ir už sienos. Raudondvario gatve važiavau šendien, yra aišku tų duobių, bet galima normaliai važuuot, jei žiūri į kelią. Kalbėjau apie tai, kad nebitina važiuoti per duobę jei galima apvažiuoti. O už kelius papildomai nereikia mokėti paprastiems automobiliai. Užsienyje yra ir mokamų kelių ir didenių mokesčių už kelius. Šiaip siūlyčiau proteguot mokamus privačius kelius, tai ir kokybės bus, ir geresnė priežiūrą, tik susimokėt jau daugiau teks.