Viskas, ką reikia žinoti apie lėktuvų juodąsias dėžes

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

wo123 2014-07-30 14:06
Šita skardinė net net petardos neatlaikytų, o jei uodega nukris labanktis visai informacijai, nes jos niekada neras...
Dixis 2014-07-30 14:41
Artistas tas Antano Gustaičio aviacijos instituto direktorius Darius Rudinskas. Sėdama į priekį todėl, kad ten mažiausiai krato, atrodo, kad šitas žmogus niekad lėktuvu nėra skridęs
vanduo4 2014-07-31 05:43
- Lektuvo priekyje jauciamos mazesnes perkrovos, kadangi priekis kyla palaipsniui, o uodega pradeda kilti staiga, kai jau visas priekis pakiles. Butent todel ir pauksciams nesvaigsta galva, nes perkrovos keiciasi tolygiai, o ne staigiai; - O lektuvo uodega dazniausiai nuluzta butent del tu staigiu perkrovu. Ir kadangi ji yra lengvesne nei visas lektuvo korpusas, bei turi tris sparnus - kritimas maksimaliai suleteja, kai tuo tarpu, priekis sminga zemyn; - Beje. Nesutinku del zodzio "juodosios" kilmes straipsnyje paaiskinimo. "Juodoji deze", kaip ir "juodoji diena" arba "juodoji kasa", tai parodo daugiau paskirty, o ne kazkoky slaptuma. Tai panaudojama tik kritiniu atveju kaip atsarga, garantas, o ne koks tai "juodas" slaptumas. - Gal geriau nustokite moksla maisyti su romantika, nes gaunasi snipstas - nieko nesuprasi, nes interpretaciju milijonai ir visos teisingos. Sia romantika naudoja dazniausiai neturintys konkrecios nuomones arba stumiantys reklama. Na bet kvailiu visada buvo, tad ir reklama veiksminga. Blogiausia kai ji "kritiniu" momentu tersia etery.
simakas 2014-07-31 09:11
Skamba idomiai kai VGTU direktorius apie centruote nezino.. Na nebent atsakymas paimtas is didesnio konteksto.