Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
andriulis 2014-08-31 00:15
Nereikia apsimetinėti kvailiu. Ir kaip kitaip reaguoti į šalį, kurios pareigūnai į palydovo darytas nuotraukas sako jog jos iš kažkokio kompiuterinio žaidimo. Jeigu tau tai limpa, tai arba tau su loginiu mąstymu negerai, arba tu gauni po 45 ct už komentarą (ar kiek ten tų centų).
immortallt 2014-08-31 02:47
Arns, tai tie sukilėliai ginklus gauna iš Ukrainos prekybos centrų ar tiekia rusai? Būk sistema rusų ar ukrainiečių? Artilerija šaudo iš Rusijos pusės Ukrainos sukilėliai ir Rusijos kariuomenė oficialiai už kelių kilometrų stovintį nekreipia dėmesio, kai bombarduojamos ligoninės, gyvenamieji pastatai ir pan? Tai gal varyk į Ukrainą pagyventi, jei toks apsipatenkines. Tai ką rusai daro yra baisu ir absoliučiai jokių atšaukia nėra. Ukraina nei puolė rusų, nei teroristų siuntė, tik norėjo sumažinti priklausomybę. Už tai dabar skerdzia žmones šimtais. Jei bent vienam atrodo kad Rusija gerai elgiasi, tai linkiu, kad tavo šeima rusai isskerstu.
Tiesa, turiu pažįstamų rusų su kuriais gerai sutariu ir pagrindinė bėda ne Rusijos žmonės, o valdžia.
Beje Rusija pateisina karą, nes fašistai puola. Kol kas niekas neparodė ne vieno fašisto. Tai gal Arns ar Ernestas parodys, kur tie fašistai puola?
lucy 2014-08-31 02:48
Tu teisus kaip visada, dirbu iki išnaktų po 45ct sunkiai alga surenku kaip matai...
Nežinau kokių grybų privalgei ar gal skaityt nemoki, bet aš nieko nerašiau apie nuotraukas.
O kaip aš reaguoju? aš parašiau realią situaciją kokia ji ir yra. Ty Rusija neatiduoda Ukrainos ir nenori turėt NATO šalies pašonėje, EU nori praplėst NATO - interesu konfliktas ( gal greičiau Lietuva, bent jau Grybauskaitė, nes tiek EU tiek JAV reakcija niekinė ( nesenai JAV net pasisakė jog netieks ginklų Ukrainai (bent jau oficialiai prisiminkim Afganistaną nors aišku jo nieks nepamena ) . Jei nebūtum bukas ir suprastum jog viskas nėra balta ir juoda, o tik vienos ir kitos pusės interesai pievų nerašinėtum.
O realiai jei daryt taip kaip Grybauskaitė kaip tik šiandien berods per žinias pasisakė t.y atsakyti ginklu į Rusijos agresija žinai koks šūdas užvirtų? - WW3. Nors aišku tai tebuvo populistinis pasisakymas pilkai masei, bet Grybauskaite matyt tų pačių grybų privalgė kaip ir tu, jei net liežuvis apsiverčia tokias pievas šnekėt.
immortallt 2014-08-31 03:06
Rusija prieš visą pasaulį tai ne ww3. Tai būtų savaitės karas. Tiek truktų Kinija iki Uralo nuvažiuoti, o ES net be JAV iki Maskvos.
Paprastesnis variantas - areštuoti visą Rusijos fizinių ir juridinių asmenų turtą be įspėjimo ir duodi 24h kapituliuoti, tai putinas patirtų ką reiškia iki tol palaikiusiuju dūriais, visai kaip Romos istorija, nes Putinas yra niekas be elito palaikymo, o jie dabar praranda daug.
lucy 2014-08-31 03:23
Jei Putinas yra toks silpnaprotis kaip mūsų žiniasklaida piešia t.y Putleris savaitės niekam nereikėtų, užtektų 1 dienos - manau atominiams fejerverkams per akis
Arns 2014-08-31 08:50
mūsų immortaliukas nusivalė seiles nuo veido, po pavasario "kovų", kuriose į vienus bartus jo nuomonė buvo suvaryta, ir vėl stoja savo "idėjų" pristatinėti
Jei Rusija bus užpulta stipresnio priešo, ar aljanso, tiek jos doktrinoje, tiek elementarioje taktikoje, bus naudojamas branduolinis ginklas.
Manai kažkas nuvers Putiną? Klysti brangusis, politikoje tu nulis. Gal net apvalus. Nusileisti dabar tokiam šantažui, reiškia rizikuoti, kad su tavimi padarys ką nori. Tad šiai dienai, šiai konfliktiniai situacijai diriguos esami vadai, jau po viso to, jei valdymas nepatiko, būtu svarstoma parama ir iškėlimas kitų.
immortallt 2014-08-31 11:34
Arns, pirma putinas nėra idiotas, jis Narcizas, egoistas ir egocentrikas. Rusija yra įrankis tenkinti jo poreikius. Atviras karas su vakarais jam nenaudingas. Jis nori gerai gyventi ir nebijot, kad ant kremliaus numes atomine, tad net ne kariaus. Tuo labiau, kad net neaišku kiek tu atominių dar realiai veikiančių yra, nes jos gan sparčiai degraduoja. JAV nuo branduolinio karo praktiškai saugi, tad net fantastinių kelių niekad nelaimėtu. Negana to, vakarai niekad nereiškė jokių pretenzijų į Rusijos teritorinį vientisumą, priešingai nei Rusija.
Tad nebus nei branduolinio karo, nei ww3 didysis politike tu.
P. S. Nekenčiu autocorrect.
Arns 2014-08-31 12:00
immortallt, gal jau nubudai, ar ką?
Triskart žiūrėjau. Na tikrai čia tavo žinutės pastraipa. Be jokių iškarpymų.
Tai, dabar kaip išeina, Rusija bus sunaikinta, nors jai jokių pretenzijų niekas nereiškia, o branduolinio ginklo nepanaudos, nes jis tik mistika? Bent pasidomėk kiek povandeninių laivų ir Topol paleidimo įrenginių turi Rusija, atsižvelk jog kai kurios bombos "kasetinės". O kur dar skraidantys bombonešiai... Tikrai JAV apsaugota. Palauk, tuo skydu, kuris nenumuša net savų paleistų raketų iš šešto dešimtmečio, žinodami kokia trajektorija bus?
Teisus tik dėl vieno, Rusija nenori karo. Bet jei jį jai kažkas paskelbs, patikėk, ne į Kremlių žygiuos Putino karti, o pas tuos kurie paskelbė karą. Tam suvokti elementarios logikos užtenka, kad pavojaus akivaizdą ne laikas keisti kursą, nes tiesiog nuskęsi.
P.S tavo išsakytas variantas nesuveikė nė karto ant galingų valstybių. Taip, Lietuvos prezidentas gėdingai per upelį pabėgo, gavęs ultimatumą. Tik ar teisinga tikėti, kad šiuo pavyzdžiu kaip precendentu užsienio politikai, galima remtis?
Eidumukas 2014-08-31 12:09
Truputį nuo Ukrainos temos.
Nebūtų pabėgęs:
1. Rusai būtų jį panaudoję kaip marionetę savo "teisėtumam" teritorijos užgrobimui įrodyti.
2. Būtų išvežtas į Sibira katorgai.
Nei kaip asmenybė (reik įsivaizduoti save jo kailyje), nei kaip politikas (žiūrint iš šiandienos laikų), manau, jis nepasielgė blogai .
andriulis 2014-08-31 16:08
lucy - tu parašei realią situaciją tik kaip tau atrodo, o kiek ji iki realios dar klausimas.
Jeigu tik NATO būtų pretekstas, tai jau seniai būtų sudarytos sutartys paliauboms, Ukrainiečiai pasirašytų sutartį dėl neketinimo stoti į NATO, tuomet rusai turėtų būti ramūs. Kiek pamenu Ukraina teigė jog jie nesieks NATO narystės, bet matant jog Putinas susitikus sako vieną, bet vyksta kita, tuomet Ukraina pradėjo JAV prašyti dėl NATO sąjungininkės statuso.
Kaip tai netieks Ukrainai JAV ginklų, o tai kaip dabar skamba Rusijos valdžios atstovų kaltinimai vakarams, jog Ukraina turi naujų ginklų, bei strategų iš vakarų?
Atsakyti ginklu ne Rusijai, o sukilėliams Ukrainoje, kurie taip skelbiasi nėra Rusijos kariai "atostogauja". Yra šalis, yra įstatymai. Ginklus JAV gali laisvai tiekti legaliai valdžiai tam, kad šalyje būtų sutramdyti "piliečiai" lakstantys su ginklais ir svetimomis vėliavomis suverenioje šalyje. Tuomet sužinosim ar liliputinas nori karo ar ne.
nondescript 2014-08-31 18:05
Nebesvaikit, nieks nenori karo, net Rusija palyginus elgiasi santūriai, nes jei norėtų galėtų užimti Ukrainą per kelias dienas. O jeigu jau prasidetų branduolinis karas, tai JAV jam yra geriau pasiruošusi.
Ernestass 2014-08-31 20:25
Keista, keli mano pažįstami Indai net nesuabejoję sakė, kad stos už Rusiją kilus trečiajam pasaulinui karui. Indija viena super valstybė kuri stos į jos barikadų pusę dėl šių šalių ilgalaikės draugystės bei paramos vienai kitai. Netgi Kinų savanaudiškumas ir ekonominė nauda kažin ar nusvers didžiulius diplomatinius bei karinius nuostolius kuri ji patirs leidžiant vakarams užpulti Rusiją. Realybė tokia, kad Rusija toli gražu nėra be draugų ir ji toli gražu nėra silpna kaip žmonėms čia norėtųsi. Aš tiesa sakant bijau, kad męs sukelsime 3'ąjį pasaulinį karą, o ne Rusija ar rytai. Vakarai senai yra žinomi kaip arogantiški, pasipūtė ir šventai įsitikinę savo teisumu. Jie gyvena po tokia pačia propoganda kaip ir visos kitos valstybės, išskyrus vieną, ji dažniai pasirenka savi cenzūra. Kaip ir Gruzijoje taip ir Ukrainoje, jų skverbimasi ten kur Rusija negali sau leisti pralaimėti ir sukels konfliktą. Ačiū dievui, kad neocon'ai neprastūmę karštakošiškos Gruzijos narystės į Nato, o dabar reikia bijoti dėl Ukrainos narystės priėmimo. Man pastaruoju metu baisu girdėti daugumos politikų pasisakymus kurie dažnai yra neišprusę bei atitolę nuo realybės. Nereikia dėl pavyzdžių žvelgti į JAV ar Voketiją, užtenka ir mūsų prezidentės. Kalba nesąmones ji dėl kurių aš pradedu abejoti kiek ilgai patys liksime nepriklausomi. Kursto mažų mažiausiai šaltąjį karą kurio metu į mūsų teritoriją būtų nukreipti ginklai bei dislokuoti kariai. Dėl kurio tektų patirti 10 kartų stipresnes sankcijas iš Rusijos pusės ne tik Lietuvai, bet ir pačiai mūsų sąjungai.
http://www.lrytas.lt/-14094097541407692 ... usijai.htm
Aš nemanau, kad kažkas čia pakeis išreiškus savo nuomone. Lietuvių vos ne religinis fanatizmas Rusijos atžvilgiu yra bėda dėl kurios mums reiktu dirbti, o ne jį skatinti. Pasakysiu tik tiek, aš pažįstų daug draugų iš viso pasaulio kurie vienaip ar kitaip susiję su akademine veikla ir visi jie mąsto kitaip nei mes. Daugelis yra netgi pro-rusiški patys tačiau nuomonė pasikeičia šiek tiek jei kalbame apie žmones iš kitų Europos šalių. Tačiau bet kokiu atveju, dar nebuvo man tekę sutikti svetimšalio kuris dalintusi tokia pačia neapykanta kurią jaučia Lietuviai, Rusijai.
Anonymous 2014-08-31 20:39
Absoliučiai nesvarbu, tu už rusus ar prieš juos, jei jie čia ateis, bus tau šakės.
Ernestass 2014-08-31 23:14
Visiem bus šakės. Kai Nato iškeltas siekis skirti 2% GDP gynybai tėra svajonė ir kai dauguma šalių net netenkina kito rodiklio- skirti 20% biudžeto naujausios ginkluotės pirkimui, o tuo tarpu Rusijos pajėgos jau 2020 metais turėtų būti 70% apginkluotos naujos kartos technika. Mums smagu į kitus pirštais badyti, tačiau patys sėdime kai kuriais atžvilgiais dar didesnėje duobėje. Pavyzdžiui, mėgstame dabar juoktis iš Rusijos stagnuojančios ekonomikos, tačiau patys neatrodome ne ką geriau.
http://www.economist.com/news/leaders/2 ... elingagain
Anonymous 2014-09-01 07:13
Neteisingai supratote mano „bus šakės“. Turėjaų omeny bus kapiec. Net ir fiziškai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
NATO palydovinės nuotraukos įrodo: Ukrainoje – jau daugiau kaip 1000 Rusijos karių