Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
fakitol 2014-09-03 15:42
Tai, kad ant android yra torque programa
mikrobas 2014-09-03 22:15
Tą patį norėjau parašyt Čia, kaip visad, straipsnis klaidinantis ir be jokios naudos - kad tik pritraukt lankytojų... Ir kas skaudžiausia, kad tokių straipsnių šioje svetainėje tik daugėja...
kestutisz 2014-09-03 22:18
Aš irgi kažkaip nesupratau kuo tai skiriasi nuo kokio papigiaisko ELM327 + Torque. Vistiek, per OBDII protokolą gamintojai privalo dėti tik labai jau bazinę informaciją apie emisijas, lengvam patikrinimui TA centruose ar pan. Visa kita jau eina praktiškai specifiniais protokolais priklausomai nuo gamintojo
AivarasAstrauskas 2014-09-04 00:10
As naudoju Lietuviu sukurta android programele OBD11, ji diagnozuoja visas sistemas
Anonymous 2014-09-04 06:56
Tų vairuotojų, kurie supras, ką reiškia gedimas - mažėja, daugėja tų, kurie nė rato nepakeis. Populiarumo programėlei tai nepridės.
Plius jau yra ir kitų.
O štai vagcomą paleidus ant androido - būtų naujiena
Pumper 2014-09-04 08:17
Šlamštas ta Torque. Man BMW nei vienos klaidos nerado, nors BMWhat rodė 7. Kai nusipirkau irgi nieko nerodė, nors buvo 11.
Dia.v.olO 2014-09-04 14:17
Tai biškę nesupranti, kaip kas vyksta...
Check Engine lempą iškviečia tik ECU kompas, ir pats ECU ar nebūtinai, turi tą OBDeškės jungtį,
kuris ne tik pagal US bet ir EU standartus privalo pateikti standartizuotus protokolus ir atitinkamas klaidų reikšmes... Kaip čia kas minėjo aukščiau, tokio pobudžio errorai bus dėl EGR, emisijos, vairklio sūkiai ir pan, ko dažnai prisireikia visokioms technikinėms ir pan...
Ir ant šito daikto ir rašomi šitie app'ai... Tai visi obd appsai, darys tą patį ir rodys tokias pačias klaidas. Kuom torque yra zeba, kad jis ten paišo visokius grafikus ir pan, ne tik diagnozuoja klaidas.
Toliau užsidegus kitoms lemputėms, air-bag'o ir pan, kas nėra Check engine, tai su OBD nelabai ir pradiagnozuosi, reikia arba jungtis konkrečiai prie to bloko, arba turėt tikrai rimtą aparatūra.
Toliau kas liečia BMW, tai BMW naudoja can sistemą, car area network, ir ten jau visi kompai susijungia į bendrą tinklą padedantys visą reikalą diagnozuoti. Kas liečia torque vs bmwhat, tai yra esminis protokolų nesuderinamumas, kur bmwaht apps'as grynai portinta ir interfeisu pakeista INPA versija. Plius su normaliu D-CAN kabeliu prisijungęs prie BMW per OBD gali net ir daugiau padaryti, pvz susiprogramuoti vieną ar kitą funkciją. Tas pats kabelis turi vienu pinu daugiau, kaip ir kitii gamintojai susitarę, kurį piną naudos. Konkrečiai BMW naudoją 8 piną, kad prisikasti iki tam tikrų blokų
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Į pagalbą vairuotojams: programėlė Fixd atskleis variklio gedimo priežastį ir nurodys remonto būdus (Video)