Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Kaunas 2014-09-24 12:13
122 tūkst. litų....
uz ka cia tiek?
1337 2014-09-24 12:27
Už eksliuzyvumą
Man asmeniškai arčiau širdies būtų koks nedaug naudotas vidutinio dydžio dyzeliukas už 60k + cisterna degalų už likusius pinigus, kurių užteks pusei gyvenimo
sigun 2014-09-24 13:37
Už akumuliatorius. Kurie dar turi būti ir kokybiški, kad nenusibaigtų per 2 metus kaip telefonų.
shift 2014-09-24 15:18
Logiškiausia pirkti naudotą 2-3 metų, tuomet kaina svyruoja tarp 35-45k. Lt. Tokio amžiaus mašinėlę dar nesunku gauti be nusprogusių baterijos celių. O keleto metų bėgyje, manau pakaitinių baterijų bus galima įsigyti gerokai pigiau. Šiaip ar taip, jei teisingai atsimenu, Nissan'as baterijoms duoda gan ilgą garantiją.
raimism 2014-09-24 15:59
nelygink naujo su nedaug naudotu.
nedaug naudotas Leaf (3 metų) kainuoja nuo 50 iki 60 000 - tiek pat kiek tavo įvardintas dyzeliukas. O cisternai kuro jau pinigų ir nebelieka
Robkinas 2014-09-24 21:13
Esminis klausimas - apie kokios talpos cisterna kalbame? apie vilkiko tempiamą cisterną (~24t ) ar apie šilumvežio traukiamą cisterna (~60t) ??? nors, vienu, ar kitu atveju, uz 60 tūkst.Lt nusipirktum geriausiu atveju max 12t dyzelino.
plex 2014-09-24 21:42
Iš kur atsiranda tie 10 tūkst. lt sutaupyti lyginant su dyzeliniu atomobiliu, nuvažiuojant ~20 tūkst. km per metus? Pagal pateiktus duomenis 100km su Nissan Leaf kainuoja 4,3lt, tai per metus 20000/100*4,3=860lt. Auto su tdi varikliais ryja 5-6l dyzelio 100km, dyzelis tarkim 4.4lt/l (imu į didesnę pusę atsargai, nes kainos svyruoja). Su dyzeliu per metus 20000/100*6l*4,4lt/l=5280lt.
5280-860=4420lt. Net ir įvertinus tepalų keitimą, kitas eksplotacines išlaidas, nemokamą stovėjimą, neatsirastų tiek 5580lt, kurių trūksta iki taip žadėto 10 tūkst. lt sutaupymo.
kestutisz 2014-09-24 23:30
Tai, kad oficiali garantija yra teoriškai 8 metai, o praktiškai - 100k mylių. Po trijų metų jis jau sąžiningai bus suvažinėjęs visą garantiją. O be garantijos baterijai pirkti tai net nežinau, čia ne koks Prius'as kur paskui ir be baterijos iš bėdos važiuos, ir šiaip aftermarketinių variantų baterijoms yra (net su papildomu krovimu iš rozetės,t aip imituojant "tikrą" elektromobilį)...
trapecijus 2014-09-25 20:15
Čia tik dyzelisto fantazija 5-6 litrai. Važinėjau su Audi 1,9tdi kelis mėnesius. Vidutinės sąnaudos beveik 8 litrai. Dar pridėk visokius turbinu keitimus ar remontus (byra gi jie jei ne nauji), traukių, šarnyrų, įvorių, sailenblokų, dirželių keitimus, tai ir gausis tie 10 tūkstančių. Bendradarbis važinėja su 2 litrų turbodyzeliu, tai abu dar neįkertam kame dyzelis išeina pigiau. Plius smirda. Kitas irgi turi dyzelį 1,4L nu bet ir mažina pernykštė, tai pigiai važiuoja. Bet vėl, pagal musiškę logiką, gal geriau pirkti 15 metų senumo triperį už kelis šimtus eurų ir kitus pinigus ant ''cisternos'' išleist. Na bet jei visų būtų toks mąstymas, manau tikrai dar nebūtume net iki VDV laikų dagyvenę. Pačiam Henriui Fordui bankas nenorėjo duot paskolos automobilių gamybai, nes esą automobilis - tik laikinas mados dalykas. O arkliai liks per amžius.
alaviniz 2015-01-25 21:25
O jei stoteles padaryt su keiciamom baterijom visose masinose standartines baterijas privaziuoji pakeiciama baterija toliau vaziuoji namie krauni, kas tokiam variantui trukdo?
Skeptikas 2015-01-25 21:42
)
Baterijos kol kas dar labai brangios.
alaviniz 2015-01-25 22:15
Aisq. siaip labai ekonomiskas variantas mieste 100km uz 2 vazinet eurus greit paplistu tokios masinytes, bet kol ikrovimo stoteliu nera niekas neperka o kol nera masinu tol ir stoteliu tinklo neapsimoka daryt
FtBall 2015-01-26 00:43
Priemiestyje gyvenant elektromobilis - idealu. Bet yra bet - jiems kuro sąnaudos visiškai nebaisios.
Apie dyzelius, tai 2000 metų Audi A6 70% užmiesty, 30% mieste = ~7l kuro. Ir tai retai patenkama į kamščius. Koks Clio ar Astra mieste - 6l+. Nesigauna tų 10 000 litų vien už kurą, bet elektros variklis tikrai mažiau išlaidų reikalauja, nei VDV + turbina + pavarų dežė + dar N dalykų, kurių tiesiog nėra elektromobiliuose.
daynewss 2015-01-26 11:23
Aš geriau už Nissan kainą (122K litų) BMW i3 nusipirkčiau
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobilį pamėgęs kaunietis mato ir jo privalumus, ir trūkumus